Google Play Music i YouTube udruženim snagama na muzičku industriju

Google Play Music i YouTube udruženim snagama na muzičku industriju

Prethodnih dana pojavile su se glasine prema kojima bi servisi Google Play Music i YouTube Music mogli da udruže snage. Rezultat nove kolaboracije trebalo bi da bude potpuno nova i jedinstvena aplikacija za 'streaming' muzike koja bi nosila potpis ove kalifornijske kompanije.

music

Kako trenutno stoje stvari, situacija se neće drastično promeniti za korisnike postojećih servisa – obe aplikacije će i dalje funkcionisati normalno i nezavisno jedna od druge. Bitan podatak koji ukazuje da je na pomolu novi projekat jeste i to da su se timovi za razvoj poslovanja iz Google Play Music i YouTube Music servisa udružili još prošle godine.

Ovaj potez samo je pomogao Guglu prilikom pregovora sa izdavačima i muzičkim umetnicima o sklapanju novih dogovora koji bi rezultovali popunjavanjem muzičke biblioteke sa novim numerama na pomenutim servisima. Podsećanja radi, pretplata na YouTube Red servis korisnicima obezbeđuje pristup ka oba servisa – uz otvaranje velikog broja novih mogućnosti.

Povodom novih glasina, javnosti su se obratili i predstavnici Gugla koji su potvrdili spajanje timova dva servisa, dodajući da je svet muzike veoma bitan segment za Gugl, te da se konstanto ulaže trud i napor kako bi se korisnicima, muzičkim partnerima ali i umetnicima obezbedio najbolji mogući proizvod.

Kontranapad na industriju?

Sudeći prema informacijama iz ove kompanije, za sada neće biti određenih promena za korisnike, dok će javnost biti blagovremeno obaveštena pre svake promene koja bude napravljena – a samo još jedan od razloga sa kojim se može povezati odluka o novom potezu Gugla, zasniva se na podatku još sa početka prošle godine koji jasno ukazuje da je streaming sve više u porastu.

Nije isključeno da se pomenuta kompanija nalazi na dobrom putu da napravi jedinstvenu muzičku aplikaciju. Sa druge strane, ukoliko novi proizvod giganta iz Kalifornije bude ugledao svetlost dana, nema sumnje da će tržište servisa sa strimovanje muzike postati još zanimljivije, uzimajuću u obzir da svoju aktivnost na ovom polju imaju i Apple, Amazon, Spotify, Deezer ali i drugi servisi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.