Google Play Music i YouTube udruženim snagama na muzičku industriju

Google Play Music i YouTube udruženim snagama na muzičku industriju

Prethodnih dana pojavile su se glasine prema kojima bi servisi Google Play Music i YouTube Music mogli da udruže snage. Rezultat nove kolaboracije trebalo bi da bude potpuno nova i jedinstvena aplikacija za 'streaming' muzike koja bi nosila potpis ove kalifornijske kompanije.

music

Kako trenutno stoje stvari, situacija se neće drastično promeniti za korisnike postojećih servisa – obe aplikacije će i dalje funkcionisati normalno i nezavisno jedna od druge. Bitan podatak koji ukazuje da je na pomolu novi projekat jeste i to da su se timovi za razvoj poslovanja iz Google Play Music i YouTube Music servisa udružili još prošle godine.

Ovaj potez samo je pomogao Guglu prilikom pregovora sa izdavačima i muzičkim umetnicima o sklapanju novih dogovora koji bi rezultovali popunjavanjem muzičke biblioteke sa novim numerama na pomenutim servisima. Podsećanja radi, pretplata na YouTube Red servis korisnicima obezbeđuje pristup ka oba servisa – uz otvaranje velikog broja novih mogućnosti.

Povodom novih glasina, javnosti su se obratili i predstavnici Gugla koji su potvrdili spajanje timova dva servisa, dodajući da je svet muzike veoma bitan segment za Gugl, te da se konstanto ulaže trud i napor kako bi se korisnicima, muzičkim partnerima ali i umetnicima obezbedio najbolji mogući proizvod.

Kontranapad na industriju?

Sudeći prema informacijama iz ove kompanije, za sada neće biti određenih promena za korisnike, dok će javnost biti blagovremeno obaveštena pre svake promene koja bude napravljena – a samo još jedan od razloga sa kojim se može povezati odluka o novom potezu Gugla, zasniva se na podatku još sa početka prošle godine koji jasno ukazuje da je streaming sve više u porastu.

Nije isključeno da se pomenuta kompanija nalazi na dobrom putu da napravi jedinstvenu muzičku aplikaciju. Sa druge strane, ukoliko novi proizvod giganta iz Kalifornije bude ugledao svetlost dana, nema sumnje da će tržište servisa sa strimovanje muzike postati još zanimljivije, uzimajuću u obzir da svoju aktivnost na ovom polju imaju i Apple, Amazon, Spotify, Deezer ali i drugi servisi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?