Streaming u porastu: Apple i Spotify zauzeli presto - Netokracija.rs

Streaming u porastu: Apple i Spotify zauzeli presto

Impresivne brojke koje su na strani novog muzičkog servisa iz Applea, ukazuju na to da ovu uslugu poznate kompanije trenutno koriste oko 11 miliona pretplatnika, a ukoliko uzmemo u obzir da su ovi statistički podaci tačni, može se zaključiti da je Apple dobijao više od jednog pretplatnika na svake dve sekunde otkako je servis lansiran. Ipak, da li je sve ovo dovoljno da bi se prestigao Spotify?

Apple-vs-Spotify

Kako prenosi Venutre Beat, navodeći se na podatke sa Financial Timesa, Spotify je već u junu mesecu prošle godine dostigao brojku od 20 miliona pretplatnika koji su plaćali ovaj servis i čak 75 miliona aktivnih korisnika. Nažalost, kompanija nije ažurirala podatke od tada pa sve do danas kada se odlučila da ih podeli sa javnošću.

Naime, ukoliko se vratimo u jun mesec, iz Spotifya tvrde da su za godinu dana (od juna 2014. do juna 2015. godine) u proseku dobijali jednog novog pretplatnika na svake tri sekunde, što je nešto slabji rast ukoliko napravimo poređenje sa servisom koji stiže iz Applea.

Iako ne može sa tačnom sigurnošću da se poredi tempo porasta korisnika za oba servisa jer su u pitanju dva odvojena vremenska okvira (vreme lansiranja, mesečne statistike), portparol Spotifya pak ističe činjenicu kako je u drugoj polovini prošle godine zabeležen najveći porast pretplatnika u istoriji kompanije, te ako se uzme u obzir trend rasta iz već navedenog vremenskog razmaka od godinu dana – ovaj servis je dobio novih 6 miliona korisnika.

Ako Apple nastavi da ‘drži gas’…

Sa druge strane, bitno je istaći i veliki uspeh Apple Musica, servisa koji je u avgustu prošle godine brojao već 11 miliona korisnika, što nije iznenađenje ukoliko se uzme u obzir da je podržan od poznatih muzičkih zvezda, te da potiče iz jedne od najpoznatijih tehnoloških kompanija na svetu.

Ipak, ostaje da se vidi hoće li u nekom budućem vremenskom periodu Apple sa svojim servisom napraviti još veći porast broja novih korisnika koji bi najviše mogao da utiče na prestizanje Spotifya i preuzimanje „prestola“ na tržištu muzičkih streaming serivsa.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?