Google Play Music od danas (ponovo) dostupan u Srbiji!

Google Play Music od danas (ponovo) dostupan u Srbiji!

Google Play Music predstavlja jednostavan servis putem kojeg korisnici mogu da kupuju albume i pojedinačne pesme izvođača, ali i da neograničeno slušaju muziku putem pretplatničkog (streaming) servisa. Nakon par neuspelih pokušaja lansiranja početkom godine, servis je sada konačno dostupan i spreman za korišćenje.

gpm1

Android Police piše da su Srbija i Južna Afrika dve nove zemlje u kojima je od danas dostupan Google Play Music. Građani Srbije od sada su u mogućnosti da kupuju muziku domaćih i stranih izvođača, ali i da uživaju u neograničenom streaming servisu koji će ih na mesečnom nivou izaći 4,99 dolara. Android Police piše da su cene izražene u lokalnim valutama tj. dinarima, pri čemu je prvi mesec korišćenja besplatan – u okviru promotivnog perioda.

Iako prilikom našeg testiranja nismo uspeli da se pretplatimo na servis (pretpostavlja se da se usluga polako pušta određenom broju korisnika), pojedini vlasnici Android pametnih telefona potvrdili su da je GPM zaista krenuo sa radom i na prostoru Srbije.

gmp2
Izgled ‘Google Play Music’ interfejsa iz browsera (Izvor: Android Police)

Podsećamo, aplikacija Google Play Music u prethodnom periodu pojavila se na Google Play prodavnici, ali je ubrzo uklonjena budući da pretplata za servis u tom trenutku nije funkcionisala. Ovo je tek drugi Play servis koji je dostupan građanima Srbije, pored aplikacija i igara koje se mogu kupiti u ovoj prodavnici.

Google Play Music možete isprobati na zvaničnom sajtu servisa, a ukoliko uspete da se prijavite iz prve, javite nam u komentarima!

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.