'Offline' GPS navigacija stigla na Google Maps za iOS

‘Offline’ GPS navigacija stigla na Google Maps za iOS

Tehnološka kompanija iz Kalifornije predstavila je sinoć ažurirani servis Maps za iOS uređaje, pa će tako ova aplikacija pored drugih noviteta od sada pružati i mogućnost 'offline navigacije' (kada je isključen Internet) - koja je već mesec dana prisutna na Android pametnim telefonima i tabletima.

maps

Kako piše The Verge, korisnici iPhone ili iPad uređaja moći će od sada da sačuvaju određene lokacije koje odaberu na mapama, na osnovu prethodno određenih oblasti koje ih zanimaju. Naime, sačuvane sekcije mapa će omogućiti da se na lakši način pretražuju određene destinacije, čak i kada uređaj nije spojena na Wi-Fi ili mobilni Internet.

Zahvaljujući podacima koji su sačuvani interno, Google Mape će omogućiti korisnicima lak pristup turn-by-turn navigaciji, ali i drugim podacima vezanima za lokacije od interesa (POI), kojima je od sada moguće pristupiti u offline režimu rada. Ipak, kako bi se podaci sačuvali na telefon ili tablet, neophodno je prethodno povezivanje na Internet.

Da li imam dovoljno slobodnog prostora na telefonu?

Sa druge strane, bitno je napomenuti da svako preuzimanje podataka za offline režim pomenute aplikacije zauzima određeni deo memorije vašeg telefona, pri čemu u nekim slučajevima taj broj može preći 300 MB (u zavisnosti od grada i države za koji je navigacija dostupna).

Pored toga, sačuvani podaci automatski ističu nakon mesec dana, pa treba obratiti dodatnu pažnju ukoliko krećete na put. Novo ažuriranje je već uveliko dostupno, a ukoliko aplikacija na vašem uređaju nije automatski pristupila novoj verziji, onda to možete sami da uradite putem iTunes prodavnice. 

Ostavi komentar

  1. BizNet

    BizNet

    25. 10. 2016. u 23:20 Odgovori

    Bez SD kartice ili dovoljno prostora na telefonu, bolje da i ne pokušavamo skidanje mapa offline. Iz iskustva, delovi Beograda mogu da zauzmz oko 500 MB.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.