Google testira veću zaradu za Android programere - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Google testira veću zaradu za Android programere

Jasno je da bez programera širom sveta, ponuda danas najpoznatijih mobilnih prodavnica iz Googlea i Applea ne bi obilovala velikim brojem aplikacija i igara. Upravo iz tih razloga, dve velike tehnološke kompanije ulažu napore kako bi developeri bili zadovoljni zaradom od svojih proizvoda. Tako su i iz Googlea otišli korak dalje, te bi programerima mogli uskoro da ponude čak 85% prihoda od kupovine aplikacije, dok bi ostatak uzela ova kompanija.

google-apple-
Najpopularnije prodavnice na svetu dele drugačije filozofije kompanija kojima pripadaju (Izvor: digitaltrends.com)

Naime, za razliku od trenutnih 70% udela od kupovine aplikacija na Google Playu, jasno je da će novom odlukom tehnološkog giganta kada ista stupi na snagu, programeri koji stvaraju proizvode za Android platformu biti zadovoljni. Sa druge strane, iako ih dele različiti sistemi, postavlja se pitanje koliko nova strategija Googlea zapravo može uticati na Apple?

Kako prenosi Digital Trends, iz Mountain Viewa su još pre godinu dana započeli sa testiranjem pomenutih raspodela prihoda, međutim još nije jasno kada bi novi sistem isplate mogao da bude trajno lansiran za sve developere. Ipak, kada govorimo o Appleu, bitno je napomenuti da je i ova kompanija odlučila da krene sa ozbiljnim promenama na AppStoreu, te je u planu da se programerima takođe ponudi zapravo identičan procenat udela od 85% – međutim, dve kompanije u ovom segmentu deli jedna razlika.

Google i Apple moraju da prate jedni druge

Zapravo, dok bi Apple ponudio povećanu stopu programerima samo ako se korisnik pretplati za određenu aplikaciju na 12 meseci, Google bi izvršio isplatu određenog iznosa programerima od samog početka. Takođe, tu je još jedna razlika koja deli ove dve kompanije, a koja se verovatno neće ni promeniti. Naime, na nezadovoljstvo mnogih programera, Apple će ostati pri odluci da korisnici pretplatu za određene aplikacije izvršavaju putem sopstvenih sistema naplate, obezbeđujući tako da ova kompanija zaradi od svake prodaje aplikacija u svom ekosistemu.

Google se ipak vodi drugačijom filozofijom, te omogućava developerima da ako žele, sami kontrolišu svoje naplate i tako zadrže 100% prihoda. I dok su AppStore i Google Play i dalje najveće prodavnice sa preko 1,5 miliona aplikacija i igara, veoma važna činjenica za oba servisa jeste da se nastavi proces privlačenja developera novim ponudama, nudeći najbolje uslove kako bi isti mogli da naplate svoj rad. Ipak, ostaje nam da sačekamo neko vreme i sami se uverimo da li su najavljene promene blizu – do tada, čini se da će trenutni odnos podele prihoda od aplikacija (70-30) i dalje ostati na snazi za prodavnice obe kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Intervju

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Izveštaj

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.