Google testira veću zaradu za Android programere - Netokracija.rs

Google testira veću zaradu za Android programere

Jasno je da bez programera širom sveta, ponuda danas najpoznatijih mobilnih prodavnica iz Googlea i Applea ne bi obilovala velikim brojem aplikacija i igara. Upravo iz tih razloga, dve velike tehnološke kompanije ulažu napore kako bi developeri bili zadovoljni zaradom od svojih proizvoda. Tako su i iz Googlea otišli korak dalje, te bi programerima mogli uskoro da ponude čak 85% prihoda od kupovine aplikacije, dok bi ostatak uzela ova kompanija.

google-apple-
Najpopularnije prodavnice na svetu dele drugačije filozofije kompanija kojima pripadaju (Izvor: digitaltrends.com)

Naime, za razliku od trenutnih 70% udela od kupovine aplikacija na Google Playu, jasno je da će novom odlukom tehnološkog giganta kada ista stupi na snagu, programeri koji stvaraju proizvode za Android platformu biti zadovoljni. Sa druge strane, iako ih dele različiti sistemi, postavlja se pitanje koliko nova strategija Googlea zapravo može uticati na Apple?

Kako prenosi Digital Trends, iz Mountain Viewa su još pre godinu dana započeli sa testiranjem pomenutih raspodela prihoda, međutim još nije jasno kada bi novi sistem isplate mogao da bude trajno lansiran za sve developere. Ipak, kada govorimo o Appleu, bitno je napomenuti da je i ova kompanija odlučila da krene sa ozbiljnim promenama na AppStoreu, te je u planu da se programerima takođe ponudi zapravo identičan procenat udela od 85% – međutim, dve kompanije u ovom segmentu deli jedna razlika.

Google i Apple moraju da prate jedni druge

Zapravo, dok bi Apple ponudio povećanu stopu programerima samo ako se korisnik pretplati za određenu aplikaciju na 12 meseci, Google bi izvršio isplatu određenog iznosa programerima od samog početka. Takođe, tu je još jedna razlika koja deli ove dve kompanije, a koja se verovatno neće ni promeniti. Naime, na nezadovoljstvo mnogih programera, Apple će ostati pri odluci da korisnici pretplatu za određene aplikacije izvršavaju putem sopstvenih sistema naplate, obezbeđujući tako da ova kompanija zaradi od svake prodaje aplikacija u svom ekosistemu.

Google se ipak vodi drugačijom filozofijom, te omogućava developerima da ako žele, sami kontrolišu svoje naplate i tako zadrže 100% prihoda. I dok su AppStore i Google Play i dalje najveće prodavnice sa preko 1,5 miliona aplikacija i igara, veoma važna činjenica za oba servisa jeste da se nastavi proces privlačenja developera novim ponudama, nudeći najbolje uslove kako bi isti mogli da naplate svoj rad. Ipak, ostaje nam da sačekamo neko vreme i sami se uverimo da li su najavljene promene blizu – do tada, čini se da će trenutni odnos podele prihoda od aplikacija (70-30) i dalje ostati na snazi za prodavnice obe kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?