Novosadski Globe Scout Me otkriva mlade sportiste - i pomaže skautima

Novosadski Globe Scout Me otkriva mlade sportiste – i pomaže iskusnim skautima

Koliko puta ste, gledajući nekog sportistu ili sportistkinju, pomislili da je jedina prepreka njihovom talentu činjenca da nemaju novca, dobrog menadžera i priliku da ih neko zapazi? Novosadski startap Globe Scout Me pokušava da reši upravo ovaj problem besplatnom aplikacijom koja sportistima pruža mogućnost da prikažu svoj talenat i tako budu otkriveni. O proizvodu, timu i daljim planovima, razgovaramo sa Ognjenom Vlaškalinom, jednim od suosnivača ove kompanije.

Mirko Topalski i Ognjen Vlaškalin, osnivači Globe Scout Me startapa.

Priča o ovom projektu počinje pre desetak godina, oko sedam i po hiljada kilometara daleko od Srbije, na jednom od američkih univerziteta na kome je Ognjen završavao fakultet i aktivno se bavio košarkom. Obrisi ideje na osnovu koje će biti pokrenut ovaj servis rodili su se po njegovom povratku u Srbiju:

Kada sam se vratio stalno sam dobijao pozive bivših saigrača da im pronađem neki klub u Evropi za koji bi mogli da igraju. Sa druge strane, veliki broj mojih prijatelja se upustilo u trenerske vode i konstantno su me ispitivali da li znam neke mlade talentovane igrače, budući da je Srbija nadaleko poznata kao košarkaška nacija. Bilo je više nego očigledno da postoji praznina koja bi trebalo da bude popunjena, da se napravi most koji bi spojio te dve potražnje.

Taj most danas je Globe Scout Me – besplatna aplikacija za sportiste, trenere i timove koja služi kao virtuelno mesto za skauting najboljeg talenta.

Za registraciju je potrebno ostaviti lične podatke, odabrati da li ste sportista ili trener, uneti podatke tima i izabrati sport. Na ovaj način, oni koji se bave fudbalom, košarkom, odbojkom, tenisom, ali i nešto više egzotičnim sportovima poput lakrosa, hokeja, ragbija i slično – svetu se mogu predstaviti putem videa, preporuka, statistike, ugovora sa timovima za koje su do sada igrali, ali i navesti lične podatke o sebi poput pozicije na kojoj igraju, svoju visinu, težinu i druge karakteristike. Na ovaj način, skauti dobijaju sveobuhvatnu sliku o igraču i njegovim sposobnostima.

Optimizacija skautinga – iz radne fotelje

Iako servisi za umrežavanje u svetu sporta nisu novina, Ognjen za Netokraciju ističe kako niko nije ozbiljnije stavio šapu na ovo tržište, te lansirao proizvod koji zadovoljava potrebe – kako sportista, tako i trenera. CEO sedmočlanog tima sa sedištem u Novom Sadu navodi da im je cilj pre svega da korisničko iskustvo bude što jednostavnije i interaktivnije, izjavivši kako se aktivno radi na razvoju i implementaciji dodatnih opcija.

Globe Scout Me trenerima i timovima štedi preko potrebno vreme i novac koje bi potrošili na klasičan skauting koji se sastoji od mnoštva putovanja.

Neke od njih su i prenos uživo putem kog sportisti mogu da prikažu svoje treninge i utakmice, ali i psihološki profil korisnika uz pomoć kog igrači kroz kratak i zabavan test mogu da prikažu treneru kako reaguju u određenim situacijama, pod pritiskom i u odlučujućim momentima.

Vlaškalin dodaje kako putem Globe Scout Me servisa treneri i timovi zapravo štede novac i vreme koje bi potrošili na klasičan skauting koji se sastoji od mnoštva putovanja, a igrači bez trenutnog angažovanja i menadžerske podrške mogu prikazati svoje veštine i postignute rezultate. Stoga, ova baza igrača, trenera i timova dozvoljava zainteresovanim klubovima da – ukoliko traže igrača – jednostavno odaberu sport i željenu poziciju i istog trenutka dobiju profile registrovanih igrača koji odgovaraju specifičnim uslovima pretrage.

Dakle, kao Google za vašeg budućeg štopera.

Pored toga, zainteresovanim korisnicima je na raspolaganju i opcija Globe Propremium deo servisa koji se naplaćuje 5 dolara mesečno i koji u odnosu na besplatan profil, nudi dodatne pogodnosti:

Konkretno, igrači mogu da vide koji treneri i timovi posećuju njihov nalog, imaju neograničenu mogućnost postavljanja video klipova, opciju uklanjanja reklama i, takođe, mogu prvi kontaktirati trenere, što sa običnim profilom nije moguće, a to su samo neke od prednosti ovog premium naloga.

Pobeda na Start Tel Avivu i prilika za razgovor sa investitorima

Pored 600 registrovanih sportista u ovom trenutku (koji su došli organski, budući da Globe Scout Me tim još uvek nije započeo aktivnu marketing strategiju), potencijal aplikacije uvideo je i žiri takmičenja Start Tel Aviv na kome smo upoznali Ognjena i njegov tim, a koji su odneli pobedu i sebi na taj način obezbedili put na DLD festival u epicentar izraelskog startap ekosistema.

Pobeda im je, kako Vlaškalin kaže, za sada obezbedila samo medijsku pažnju, ali izgradnja imena i izlazak pred inostrane investitore – benefit je koji osnivači ne sakrivaju, dodavši:

Novac ćemo, ukoliko ga obezbedimo u Tel Avivu, iskoristiti za skaliranje proizvoda i prisustvo samog brenda na većim sportskim kampovima širom sveta, ali i na finaliziranje ugovora sa poznatim sportskim klubovima.

Prema predviđanjima Forbsa, industrija sporta samo u Severnoj Americi mogla bi iznositi $ 73,5 milijardi do kraja 2019. godine, pružajući tako velike mogućnosti tehnološkim kompanijama koje nastoje da digitalno transformišu decenijama ustaljene procese. Pripreme za najvažniju utakmicu ovog mladog novosadskog tima, čini se, upravo su počele.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?