Kompanija bazirana u Beogradu deli dragocene uvide iz višedecenijskog rada sa velikim kompanijama za razvoj igara u svom novom, redizajniranom blogu.
GameBiz Consulting, konsultantska kompanija za video igre sa sedištem u Beogradu, ozvaničila je pokretanje svog novog bloga na temu monetizacije reklama (ad monetization), namenjenog da pomogne programerima i izdavačima da nauče kako da kroz efikasne strategije monetizacije zarade više od svojih mobilnih igara.
Sa višedecenijskim kolektivnim iskustvom u industriji video igara, tim GameBiz Consulting-a je u prilici da ponudi uvide i savete o tome kako efikasno monetizovati igre. GameBiz tim je sarađivao sa nekim od najvećih imena u industriji video igara, i upravo neke od najvažnijih lekcija naučenih kroz ta iskustva će podeliti u budućim člancima.
Cilj je prevazići izazove koje donosi game dev industrija
Štaviše, prvi u nizu članaka donosi uvod u monetizaciju reklama, prednosti koje ovaj vid monetizacije donosi studijima, kao i različite formate reklama koji se javljaju u mobilnim igrama i kako kombinovati ovaj vid monetizacije sa drugim izvorima zarade u mobilnim video igrama.
U budućim člancima, GameBiz Consulting će temeljnije pokriti konkretne strategije monetizacije reklama i ponuditi savete o tome kako da optimizujete kampanje za maksimalni prihod, uključujući kako da izaberete najbolju oglasnu mrežu, kako da postavite medijaciju, koje su najbolje prakse po formatima i još mnogo toga.
Povodom ove vesti, oglasio se i Božo Janković, prvi čovek tima za monetizaciju u pomenutoj kompaniji koji je tom prilikom izjavio sledeće:
Veoma smo uzbuđeni i nadamo se da će ovaj sadržaj pomoći razvojnim studijima i izdavačima da unaprede svoje strategije monetizacije. Taj proces može biti složen i zastrašujuć, ali verujemo da uz proverene metode može biti veoma efikasan način za ostvarivanje prihoda od video igara.
Sa druge strane, Nikola Čavić, vlasnik kompanije GameBiz Consulting dodaje da je ovo samo jedan primer posvećenosti klijentima i njihovom uspehu. Upravo zato, dodaje Čavić, ova kompanija želi da podeli svoje znanje i stručnost sa čitavom zajednicom i tako pomogne da se prevaziđu izazovi koje pomenuta industrija donosi.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!