Fintech Hakaton: 48 sati za inovacije koje transformišu bankarski sektor

Stiže drugi Fintech Hakaton: 48 sati za inovacije koje transformišu bankarski sektor

Prostorije Playgrounda ugostiće od 30. juna do 2. jula drugo izdanje Fintech Hakatona koji organizuju Societe Generale Srbija, 30 Hills i ICT Hub. Timovi će imati 48 sati za kreiranje jedinstvenih inovativnih rešenja na zadatu temu, u okviru koje će razvijati web ili mobilnu aplikaciju.

Iz organizacije poručuju da učesnici ne moraju da poseduju prethodnu ekspertizu iz oblasti bankarstva ili finansija, kao i da će timovima na raspolaganju biti vrhunski mentori iz oblasti bankarstva i finansija, ali i programiranja i dizajna.

Drugi Fintech Hakaton predstavlja jedinstvenu priliku za sve koji žele da u roku od 48 časova sa svojim timom kreiraju inovativno softversko rešenje (web ili mobilnu aplikaciju) i tako odgovore na neki od izazova iz domena digitalnog bankarstva.

Teme, odnosno šta su izazovi koji se stavljaju pred timove, biće saopšteni na početku Hakatona, u petak uveče. Do tada, možemo samo nagovestiti da su krovna tema hakatona ove godine podaci (Data Challenge).

Prijave već uveliko otvorene

Ukoliko planirate da se prijavite, organizatori poručuju da su prijave otvorene do 26. juna i da se na Fintech Hakaton mogu prijaviti neformalni timovi i startaperi, kao i već prethodno oformljeni timovi koji mogu da broje najviše do 4 člana. Hrana, piće, smeštaj i mentorska podrška obezbeđeni su svim učesnicima.

Četvoročlani timovi i ove godine imaće priliku da pokažu svoje ideje i veštine u kreiranju inovatinvih bankarskih rešenja na zadatu temu.

Kako Netokracija saznaje, partneri na ovom događaju obezbedili su sve potrebne uslove za neometan razvoj inovativnih softverskih rešenja, kao i sjajne nagrade – ukupni novčani nagradni fond je 5.000 evra za tri najbolja rešenja. Sva rešenja nakon Hakatona ostaju isključivo u vlasništvu timova i na njima je kako će dalje sa njima raspolagati.

Prijave za ovogodišnji Fintech Hakaton nalaze se na zvaničnom sajtu događaja, dok utisak sa prošlogodišnjeg takmičenja možete pogledati u kratkom videu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.

Gaming

Kako predstaviti vašu igru publici kada su svi događaji otkazani – je li spas u pitchevima na daljinu?

Svetska zdravstvena kriza sa jedne strane doprinela je popularizaciji video igara, ali je druge strane uskratila šansu mnogim gejming studijima da izlažu svoje projekte pred publikom na konferencijama i događajima koji su u potpunosti otkazani.