Fintech Hackathon: 48 sati inovacija u digitalnom bankarstvu

Fintech Hackathon: 48 sati inovacija u digitalnom bankarstvu

Nakon velikog broja najrazličitijih hakatona, u Beogradu će od 27. do 29. maja biti održan prvi 'Fintech Hackathon' u organizaciji ICT Hub-a, KPMG-a i Societe Generale banke koji ima za cilj da iznedri nova tehnološka rešenja koja mogu unaprediti sektor e-bankarstva.

f1

U pitanju je jedinstvena prilika za sve koji žele da se oprobaju u kreiranju inovativnog rešenja za digitalno bankarstvo u roku od samo 48 sati, pri čemu je za najbolja softverska rešenja obezbeđen i novčani nagradni fond od 5.000 evra – uz moguću podršku pri daljem razvoju i komercijalnoj primeni proizvoda.

Izvršni direktor ICT Hub-a, Kosta Andrić, najavio je događaj izjavivši:

Ovaj hakaton je samo prvi u nizu događaja kroz koje će „mali“ raditi sa „velikima“ sa misijom da zajedno nađu inovativna rešenja koja će unaprediti tradicionalne industrije. Upravo gradeći partnerstvo s uspešnim kompanijama kao što su KPMG i Societe Generale, ICT Hub aktivno radi na približavanju startap zajednice u Beogradu i Srbiji s velikim korporacijama.

Iz organizacije ističu da je prijavljivanje otvoreno za već formirane timove koji mogu brojati maksimalno pet članova, ali i za pojedince (IT-jevce, dizajnere, ljude iz sveta biznisa, preduzetnike) kojima je omogućeno da se upoznaju pre takmičenja, kada je i potrebno oformiti svoje timove. Rok za prijavu je 23. maj, a zainteresovani mogu da se prijave na zvaničnom sajtu hakatona gde se ujedno i nalazi više informacija o samom događaju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?