Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Trka između Facebooka i Snapchata nikada nije bila ovako zanimljiva. Gigant iz Menlo Parka sada je prešao na još jedan nivo više kupivši startap FacioMetric, čija aplikacije 'Intraface' pomoću algoritama mašinskog učenja prepoznaje sedam različitih raspoloženja korisnika. Da li će jedan osmeh ubuduće zameniti lajk?

facebook-intraface-1

Iako za sada nema previše detaljnih informacija o akviziciji, glavni razlog nove kupovine Facebooka može se povezati sa planovima koji se zasnivaju na većem unapređenju tehnologije proširene stvarnosti koja je zaslužna za poznate maske i efekte poput onih na Snapchatu. Štaviše, iz Facebooka su za TechCrunch naveli kako se način na koji ljudi komuniciraju menja, a pomenuti efekti i i maske mogu još detaljnije da prikažu kreativne sposobnosti korisnika – te je očekivano da jednog dana prednosti ove tehnologije društvena mreža iskoristi kako bi kreirala alat za prepoznavanje osećanja korisnika na osnovu njihovih izraza lica.

Kompanija nije krila zadovoljstvo kada je u pitanju akvizicija FacioMetrics-a čiji će softver samo dodatno pomoći kako bi se kreirali što zanimljiviji efekti za fotografije i video, te stvori znatno veća angažovanost korisnika koji bi delili svoje novonastale kreacije sa prijateljima na Facebook-u. Pored već nekih funkcija koje su dostupne na poznatoj društvenoj mreži ali i na Snapchatu, FacioMetrics sa sobom donosi i veliki broj novih animacija i efekata koje korisnik može upotrebiti u svojoj video kreaciji.

Primena tehnologije FacioMetrics-a je široka

Još od ranije je poznato kako je Facebook spreman na sve ne bi li se trkao sa Snapchatom i na taj način još više približio mlađoj populaciji. Svoje planove na ovom polju prevashodno ostvaruje prikupljanjem talenata i obećavajućih projekata startapa baš kao što je i FacioMetrics, iz kojeg ističu da su zahvaljujući algoritmima mašinskog učenja razvili željeni proizvod – te da je pridruživanje timu Facebooka veliki korak napred za ceo tim.

Za sada ipak nema konkretnih informacija kada bi Facebook mogao da upotrebi nove alate u svoju korist, dok se sa druge strane jasno nameće činjenica kako je tehnologija FaceMetricsa univerzala i primenjiva na drugim poljima – posebno u gejming industriji, kao i u različitim društvenim segmentima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.