Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Trka između Facebooka i Snapchata nikada nije bila ovako zanimljiva. Gigant iz Menlo Parka sada je prešao na još jedan nivo više kupivši startap FacioMetric, čija aplikacije 'Intraface' pomoću algoritama mašinskog učenja prepoznaje sedam različitih raspoloženja korisnika. Da li će jedan osmeh ubuduće zameniti lajk?

facebook-intraface-1

Iako za sada nema previše detaljnih informacija o akviziciji, glavni razlog nove kupovine Facebooka može se povezati sa planovima koji se zasnivaju na većem unapređenju tehnologije proširene stvarnosti koja je zaslužna za poznate maske i efekte poput onih na Snapchatu. Štaviše, iz Facebooka su za TechCrunch naveli kako se način na koji ljudi komuniciraju menja, a pomenuti efekti i i maske mogu još detaljnije da prikažu kreativne sposobnosti korisnika – te je očekivano da jednog dana prednosti ove tehnologije društvena mreža iskoristi kako bi kreirala alat za prepoznavanje osećanja korisnika na osnovu njihovih izraza lica.

Kompanija nije krila zadovoljstvo kada je u pitanju akvizicija FacioMetrics-a čiji će softver samo dodatno pomoći kako bi se kreirali što zanimljiviji efekti za fotografije i video, te stvori znatno veća angažovanost korisnika koji bi delili svoje novonastale kreacije sa prijateljima na Facebook-u. Pored već nekih funkcija koje su dostupne na poznatoj društvenoj mreži ali i na Snapchatu, FacioMetrics sa sobom donosi i veliki broj novih animacija i efekata koje korisnik može upotrebiti u svojoj video kreaciji.

Primena tehnologije FacioMetrics-a je široka

Još od ranije je poznato kako je Facebook spreman na sve ne bi li se trkao sa Snapchatom i na taj način još više približio mlađoj populaciji. Svoje planove na ovom polju prevashodno ostvaruje prikupljanjem talenata i obećavajućih projekata startapa baš kao što je i FacioMetrics, iz kojeg ističu da su zahvaljujući algoritmima mašinskog učenja razvili željeni proizvod – te da je pridruživanje timu Facebooka veliki korak napred za ceo tim.

Za sada ipak nema konkretnih informacija kada bi Facebook mogao da upotrebi nove alate u svoju korist, dok se sa druge strane jasno nameće činjenica kako je tehnologija FaceMetricsa univerzala i primenjiva na drugim poljima – posebno u gejming industriji, kao i u različitim društvenim segmentima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.