Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Trka između Facebooka i Snapchata nikada nije bila ovako zanimljiva. Gigant iz Menlo Parka sada je prešao na još jedan nivo više kupivši startap FacioMetric, čija aplikacije 'Intraface' pomoću algoritama mašinskog učenja prepoznaje sedam različitih raspoloženja korisnika. Da li će jedan osmeh ubuduće zameniti lajk?

facebook-intraface-1

Iako za sada nema previše detaljnih informacija o akviziciji, glavni razlog nove kupovine Facebooka može se povezati sa planovima koji se zasnivaju na većem unapređenju tehnologije proširene stvarnosti koja je zaslužna za poznate maske i efekte poput onih na Snapchatu. Štaviše, iz Facebooka su za TechCrunch naveli kako se način na koji ljudi komuniciraju menja, a pomenuti efekti i i maske mogu još detaljnije da prikažu kreativne sposobnosti korisnika – te je očekivano da jednog dana prednosti ove tehnologije društvena mreža iskoristi kako bi kreirala alat za prepoznavanje osećanja korisnika na osnovu njihovih izraza lica.

Kompanija nije krila zadovoljstvo kada je u pitanju akvizicija FacioMetrics-a čiji će softver samo dodatno pomoći kako bi se kreirali što zanimljiviji efekti za fotografije i video, te stvori znatno veća angažovanost korisnika koji bi delili svoje novonastale kreacije sa prijateljima na Facebook-u. Pored već nekih funkcija koje su dostupne na poznatoj društvenoj mreži ali i na Snapchatu, FacioMetrics sa sobom donosi i veliki broj novih animacija i efekata koje korisnik može upotrebiti u svojoj video kreaciji.

Primena tehnologije FacioMetrics-a je široka

Još od ranije je poznato kako je Facebook spreman na sve ne bi li se trkao sa Snapchatom i na taj način još više približio mlađoj populaciji. Svoje planove na ovom polju prevashodno ostvaruje prikupljanjem talenata i obećavajućih projekata startapa baš kao što je i FacioMetrics, iz kojeg ističu da su zahvaljujući algoritmima mašinskog učenja razvili željeni proizvod – te da je pridruživanje timu Facebooka veliki korak napred za ceo tim.

Za sada ipak nema konkretnih informacija kada bi Facebook mogao da upotrebi nove alate u svoju korist, dok se sa druge strane jasno nameće činjenica kako je tehnologija FaceMetricsa univerzala i primenjiva na drugim poljima – posebno u gejming industriji, kao i u različitim društvenim segmentima.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Sponzorisano

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.