Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Trka između Facebooka i Snapchata nikada nije bila ovako zanimljiva. Gigant iz Menlo Parka sada je prešao na još jedan nivo više kupivši startap FacioMetric, čija aplikacije 'Intraface' pomoću algoritama mašinskog učenja prepoznaje sedam različitih raspoloženja korisnika. Da li će jedan osmeh ubuduće zameniti lajk?

facebook-intraface-1

Iako za sada nema previše detaljnih informacija o akviziciji, glavni razlog nove kupovine Facebooka može se povezati sa planovima koji se zasnivaju na većem unapređenju tehnologije proširene stvarnosti koja je zaslužna za poznate maske i efekte poput onih na Snapchatu. Štaviše, iz Facebooka su za TechCrunch naveli kako se način na koji ljudi komuniciraju menja, a pomenuti efekti i i maske mogu još detaljnije da prikažu kreativne sposobnosti korisnika – te je očekivano da jednog dana prednosti ove tehnologije društvena mreža iskoristi kako bi kreirala alat za prepoznavanje osećanja korisnika na osnovu njihovih izraza lica.

Kompanija nije krila zadovoljstvo kada je u pitanju akvizicija FacioMetrics-a čiji će softver samo dodatno pomoći kako bi se kreirali što zanimljiviji efekti za fotografije i video, te stvori znatno veća angažovanost korisnika koji bi delili svoje novonastale kreacije sa prijateljima na Facebook-u. Pored već nekih funkcija koje su dostupne na poznatoj društvenoj mreži ali i na Snapchatu, FacioMetrics sa sobom donosi i veliki broj novih animacija i efekata koje korisnik može upotrebiti u svojoj video kreaciji.

Primena tehnologije FacioMetrics-a je široka

Još od ranije je poznato kako je Facebook spreman na sve ne bi li se trkao sa Snapchatom i na taj način još više približio mlađoj populaciji. Svoje planove na ovom polju prevashodno ostvaruje prikupljanjem talenata i obećavajućih projekata startapa baš kao što je i FacioMetrics, iz kojeg ističu da su zahvaljujući algoritmima mašinskog učenja razvili željeni proizvod – te da je pridruživanje timu Facebooka veliki korak napred za ceo tim.

Za sada ipak nema konkretnih informacija kada bi Facebook mogao da upotrebi nove alate u svoju korist, dok se sa druge strane jasno nameće činjenica kako je tehnologija FaceMetricsa univerzala i primenjiva na drugim poljima – posebno u gejming industriji, kao i u različitim društvenim segmentima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.