Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju - i ne naplaćuju

Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju – i ne naplaćuju

Bavite se oglašavanjem preko Facebooka i smatrate da nije fer da vam se naplaćuju slučajni klikovi na vaše oglase postavljene putem Audience Networka koji vam ne donose novu publiku, kupce ili klijente? Najveća društvena mreža ima rešenje za ovaj problem! Naime, slučajni klikovi više neće biti uzimani u obzir, pa samim tim ni biti naplaćivani.

Ma koliko reklama bila usmerena ka određenoj ciljnoj publici često se dešava da dopre i do nekog kome nije relevantna, a ta osoba je, vrlo često, greškom otvori i, po pravilu, odmah zatvori. Pa ipak, oglašivači su do sada plaćali i te preglede. Međutim, Facebook po novoj politici poslovanja od sada slučajno otvaranje reklama neće evidentirati, niti će kreatori reklame za njih snositi troškove, piše Wersm.

Ne bi li utvrdio da li je klik na reklamu bio nameravan ili ne, Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio. Tako se svaka poseta čije vreme ne prelazi dve sekunde ne računa kao poseta zainteresovanog korisnika, dok će pristup reklami duži od navedenog perioda i dalje biti standardno naplaćivan. Stoga će ova novina u velikoj meri obeshrabriti postavljanje pop-up reklama, što će svakako najviše koristiti korisnicima čiji posao nije u vezi sa ovim gigantom.

Novi alati za oglašivače

Pa ipak, i sa ovom novinom, oglašavanje putem ove društvene mreže ostaje oblast sa nemalim brojem problema. Oglašivači preko Facebooka nikad ne mogu biti stoprocentno sigurni kada je njihova kampanja uspešna i šta je do toga tačno dovelo. U tu svrhu uvedena su još dva nova alata: Gross impressions i Auto-refresh impressions.

Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio, a svaka poseta reklami duža od dve sekunde i dalje će se standardno naplaćivati. @alexxx

Prva metrika će omogući uvid i u naplative i u nenaplative utiske korisnika, te će kao nenaplative tretirati one koji prethodno nisu bili predviđeni vašim budžetom i one koje identifikuje kao slučajnu posetu. Takođe, ukoliko se isti promotivni sadržaj u jako kratkom vremenskom roku ponudi istoj osobi, oglašivač za njega neće snositi troškove.

Auto-refresh opcija, pak, okrenuta je reklamama koje se pojavljuju sa desne strane ekrana, a koje Facebook redovno menja. Stoga će vam ova alatka pokazati koliko je pojavljivanje vaših oglasa u tom delu rezultat samorefrešujuće opcije koju koristi ova društvena mreža.

Ovim novim opcijama Zuckerberova kompanija nastoji da poveća poverenje korisnika koji se posredstvom nje oglašavaju i to je samo još jedan od načina za privlačenje novih. Zarada koju će oni potencijalno doneti ne može se definisati drugačije do astronomska.

Ostavi komentar

  1. Twibbi

    Twibbi

    13. 8. 2017. u 13:15 Odgovori

    A sami namerno navlaće slučajne klikove, kad se ti iznenada u sidebaru pojavi njihov oglas umesto nekog drugog sadržaja, koji želiš kliknuti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Vanja organizuje prvo ‘online’ individualno takmičenje za mlade programere u Srbiji

Vanja Paunović, mladi softverski inženjer koji stoji iza YouTube kanala Džimiks, organizuje prvo 'online' takmičenje u programiranju u Srbiji za srednjoškolce i studente. Tema je proizvoljna, a rok za dostavljanje projekta je 1. maj.

Tehnologija

Cardano je nova blockchain mreža, a njena kriptovaluta je udesetostručila svoju vrednost

U svetu kriptovaluta gotovo svaki dan imamo novine koje oblikuju ovo intenzivno tržište. Jedna od njih jeste i blockchain platforma Cardano čiji je deo i kriptovaluta Ada.

Startapi i poslovanje

Srpski B-Fresh inovativnim sistemom pakovanja nastoji da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.