Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju - i ne naplaćuju

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju – i ne naplaćuju

Bavite se oglašavanjem preko Facebooka i smatrate da nije fer da vam se naplaćuju slučajni klikovi na vaše oglase postavljene putem Audience Networka koji vam ne donose novu publiku, kupce ili klijente? Najveća društvena mreža ima rešenje za ovaj problem! Naime, slučajni klikovi više neće biti uzimani u obzir, pa samim tim ni biti naplaćivani.

Ma koliko reklama bila usmerena ka određenoj ciljnoj publici često se dešava da dopre i do nekog kome nije relevantna, a ta osoba je, vrlo često, greškom otvori i, po pravilu, odmah zatvori. Pa ipak, oglašivači su do sada plaćali i te preglede. Međutim, Facebook po novoj politici poslovanja od sada slučajno otvaranje reklama neće evidentirati, niti će kreatori reklame za njih snositi troškove, piše Wersm.

Ne bi li utvrdio da li je klik na reklamu bio nameravan ili ne, Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio. Tako se svaka poseta čije vreme ne prelazi dve sekunde ne računa kao poseta zainteresovanog korisnika, dok će pristup reklami duži od navedenog perioda i dalje biti standardno naplaćivan. Stoga će ova novina u velikoj meri obeshrabriti postavljanje pop-up reklama, što će svakako najviše koristiti korisnicima čiji posao nije u vezi sa ovim gigantom.

Novi alati za oglašivače

Pa ipak, i sa ovom novinom, oglašavanje putem ove društvene mreže ostaje oblast sa nemalim brojem problema. Oglašivači preko Facebooka nikad ne mogu biti stoprocentno sigurni kada je njihova kampanja uspešna i šta je do toga tačno dovelo. U tu svrhu uvedena su još dva nova alata: Gross impressions i Auto-refresh impressions.

Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio, a svaka poseta reklami duža od dve sekunde i dalje će se standardno naplaćivati. @alexxx

Prva metrika će omogući uvid i u naplative i u nenaplative utiske korisnika, te će kao nenaplative tretirati one koji prethodno nisu bili predviđeni vašim budžetom i one koje identifikuje kao slučajnu posetu. Takođe, ukoliko se isti promotivni sadržaj u jako kratkom vremenskom roku ponudi istoj osobi, oglašivač za njega neće snositi troškove.

Auto-refresh opcija, pak, okrenuta je reklamama koje se pojavljuju sa desne strane ekrana, a koje Facebook redovno menja. Stoga će vam ova alatka pokazati koliko je pojavljivanje vaših oglasa u tom delu rezultat samorefrešujuće opcije koju koristi ova društvena mreža.

Ovim novim opcijama Zuckerberova kompanija nastoji da poveća poverenje korisnika koji se posredstvom nje oglašavaju i to je samo još jedan od načina za privlačenje novih. Zarada koju će oni potencijalno doneti ne može se definisati drugačije do astronomska.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Web 3.0

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Sponzorisano

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.