Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju - i ne naplaćuju

Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju – i ne naplaćuju

Bavite se oglašavanjem preko Facebooka i smatrate da nije fer da vam se naplaćuju slučajni klikovi na vaše oglase postavljene putem Audience Networka koji vam ne donose novu publiku, kupce ili klijente? Najveća društvena mreža ima rešenje za ovaj problem! Naime, slučajni klikovi više neće biti uzimani u obzir, pa samim tim ni biti naplaćivani.

Ma koliko reklama bila usmerena ka određenoj ciljnoj publici često se dešava da dopre i do nekog kome nije relevantna, a ta osoba je, vrlo često, greškom otvori i, po pravilu, odmah zatvori. Pa ipak, oglašivači su do sada plaćali i te preglede. Međutim, Facebook po novoj politici poslovanja od sada slučajno otvaranje reklama neće evidentirati, niti će kreatori reklame za njih snositi troškove, piše Wersm.

Ne bi li utvrdio da li je klik na reklamu bio nameravan ili ne, Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio. Tako se svaka poseta čije vreme ne prelazi dve sekunde ne računa kao poseta zainteresovanog korisnika, dok će pristup reklami duži od navedenog perioda i dalje biti standardno naplaćivan. Stoga će ova novina u velikoj meri obeshrabriti postavljanje pop-up reklama, što će svakako najviše koristiti korisnicima čiji posao nije u vezi sa ovim gigantom.

Novi alati za oglašivače

Pa ipak, i sa ovom novinom, oglašavanje putem ove društvene mreže ostaje oblast sa nemalim brojem problema. Oglašivači preko Facebooka nikad ne mogu biti stoprocentno sigurni kada je njihova kampanja uspešna i šta je do toga tačno dovelo. U tu svrhu uvedena su još dva nova alata: Gross impressions i Auto-refresh impressions.

@alexxx
Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio, a svaka poseta reklami duža od dve sekunde i dalje će se standardno naplaćivati.

Prva metrika će omogući uvid i u naplative i u nenaplative utiske korisnika, te će kao nenaplative tretirati one koji prethodno nisu bili predviđeni vašim budžetom i one koje identifikuje kao slučajnu posetu. Takođe, ukoliko se isti promotivni sadržaj u jako kratkom vremenskom roku ponudi istoj osobi, oglašivač za njega neće snositi troškove.

Auto-refresh opcija, pak, okrenuta je reklamama koje se pojavljuju sa desne strane ekrana, a koje Facebook redovno menja. Stoga će vam ova alatka pokazati koliko je pojavljivanje vaših oglasa u tom delu rezultat samorefrešujuće opcije koju koristi ova društvena mreža.

Ovim novim opcijama Zuckerberova kompanija nastoji da poveća poverenje korisnika koji se posredstvom nje oglašavaju i to je samo još jedan od načina za privlačenje novih. Zarada koju će oni potencijalno doneti ne može se definisati drugačije do astronomska.

Ostavi komentar

  1. Twibbi

    Twibbi

    13. 8. 2017. u 13:15 Odgovori

    A sami namerno navlaće slučajne klikove, kad se ti iznenada u sidebaru pojavi njihov oglas umesto nekog drugog sadržaja, koji želiš kliknuti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.