Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju - i ne naplaćuju

Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju – i ne naplaćuju

Bavite se oglašavanjem preko Facebooka i smatrate da nije fer da vam se naplaćuju slučajni klikovi na vaše oglase postavljene putem Audience Networka koji vam ne donose novu publiku, kupce ili klijente? Najveća društvena mreža ima rešenje za ovaj problem! Naime, slučajni klikovi više neće biti uzimani u obzir, pa samim tim ni biti naplaćivani.

Ma koliko reklama bila usmerena ka određenoj ciljnoj publici često se dešava da dopre i do nekog kome nije relevantna, a ta osoba je, vrlo često, greškom otvori i, po pravilu, odmah zatvori. Pa ipak, oglašivači su do sada plaćali i te preglede. Međutim, Facebook po novoj politici poslovanja od sada slučajno otvaranje reklama neće evidentirati, niti će kreatori reklame za njih snositi troškove, piše Wersm.

Ne bi li utvrdio da li je klik na reklamu bio nameravan ili ne, Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio. Tako se svaka poseta čije vreme ne prelazi dve sekunde ne računa kao poseta zainteresovanog korisnika, dok će pristup reklami duži od navedenog perioda i dalje biti standardno naplaćivan. Stoga će ova novina u velikoj meri obeshrabriti postavljanje pop-up reklama, što će svakako najviše koristiti korisnicima čiji posao nije u vezi sa ovim gigantom.

Novi alati za oglašivače

Pa ipak, i sa ovom novinom, oglašavanje putem ove društvene mreže ostaje oblast sa nemalim brojem problema. Oglašivači preko Facebooka nikad ne mogu biti stoprocentno sigurni kada je njihova kampanja uspešna i šta je do toga tačno dovelo. U tu svrhu uvedena su još dva nova alata: Gross impressions i Auto-refresh impressions.

@alexxx
Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio, a svaka poseta reklami duža od dve sekunde i dalje će se standardno naplaćivati.

Prva metrika će omogući uvid i u naplative i u nenaplative utiske korisnika, te će kao nenaplative tretirati one koji prethodno nisu bili predviđeni vašim budžetom i one koje identifikuje kao slučajnu posetu. Takođe, ukoliko se isti promotivni sadržaj u jako kratkom vremenskom roku ponudi istoj osobi, oglašivač za njega neće snositi troškove.

Auto-refresh opcija, pak, okrenuta je reklamama koje se pojavljuju sa desne strane ekrana, a koje Facebook redovno menja. Stoga će vam ova alatka pokazati koliko je pojavljivanje vaših oglasa u tom delu rezultat samorefrešujuće opcije koju koristi ova društvena mreža.

Ovim novim opcijama Zuckerberova kompanija nastoji da poveća poverenje korisnika koji se posredstvom nje oglašavaju i to je samo još jedan od načina za privlačenje novih. Zarada koju će oni potencijalno doneti ne može se definisati drugačije do astronomska.

Ostavi komentar

  1. Twibbi

    Twibbi

    13. 8. 2017. u 13:15 Odgovori

    A sami namerno navlaće slučajne klikove, kad se ti iznenada u sidebaru pojavi njihov oglas umesto nekog drugog sadržaja, koji želiš kliknuti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.