Facebook zabranjuje oglašavanje ukoliko je sadržaj označen kao neistinit

Cukerbergova taktika da od svoje društvene mreže napravi zajednicu na kojoj neće biti mesta za lažne informacije dodatno je unapređena. Naime, osim provere istinitosti objava od strane trećih lica odnosno organizacija, Facebook će od sada tim stranicama zabranjivati da se oglašavaju ukoliko je njihov sadržaj više puta označen kao neistinit.

Priča o značaju širenja isključivo proverenih informacija posredstvom ovog kanala komunikacije, svoj vrhunac dostigla je 2016, kada je Facebook optužen da je upravo šerovanjem te vrste sadržaja u vidu izjava političara (koje oni u stvari nikad nisu ni rekli) uticao na predsedničke izbore u SAD.

Tada je na snagu stupila odluka menadžera ove društvene mreže da se informacije koje objavljuju FB stranice brendova, poznatih ličnosti, preduzeća i slično, proveravaju od strane nezavisne treće strane ukoliko su ih korisnici pre toga označili kao potencijalno netačne. Tada Facebook oglašivači više nisu mogli da linkuju ka tim sadržajima.

Takođe, u cilju borbe protiv lažnih objava pristupilo se i brisanju miliona spam naloga koji su služili za dalju distribuciju sumnjivog sadržaja.

Ipak, preduzete mere Facebook nisu dovele do mesta na kom se dele isključivo ispravne informacije, te je rešeno da se stranicama koje pokušavaju da objave sadržaj označen kao netačan od sada zabrani reklamiranje. Dakle, lažne vesti se više neće moći postavljati uz kupljene oglase, te će se na taj način sprečiti da ovi oglašivači zarađuju preko Facebook-a.

Facebook kao glavni kanal informisanja

Kako ovu društvenu mrežu na mesečnom nivou koristi oko dve milijarde aktivnih korisnika, ne čudi činjenica da on preti da postane dominantan kanal za informisanje o aktuelnoj društvenoj i političkoj situaciji, i to ne samo među mladima.

Međutim, uprkos cilju da se na ovu društvenu mrežu više ne gleda kao na glavnu tačku distribucije netačnih informacija, sankcije za oglašavanje posredstvom netačnog sadržaja neće biti trajne: ukidaju se čim dotična stranica počne da objavljuje istiniti sadržaj.

Ipak, uprkos sprovedenim merama mnogi korisnici se i dalje pitaju – može li se istina naći na Facebook-u?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.