Facebook testira ‘Messenger Broadcast’, novi alat za oglašivače

Iz Facebooka već uveliko rade na testiranju novog alata za oglašivače pod nazivom 'Messenger Broadcast', koji bi mogao dodatno da podigne korisničko iskustvo na novi nivo. Naime, brendovi bi uskoro mogli da na jednostavan način plasiraju reklamne automatizovane poruke većem broju korisnika Facebook Messengera.

Sudeći prema pojedinim glasinama, iz pomenute društvene mreže su već potvrdili da se uveliko radi na testiranju takozvane „Messenger Broadcast“ funkcije putem koje će oglašivači biti u mogućnosti da pošalju poruke ka različitim korisnicima pomenutog servisa. Na ovaj način, brendovi bi putem jednog automatizovanog procesa bili u mogućnosti da na brz i jednostavan način dođu do svojih ciljnih grupa.

Naime, kako piše Wersm, nakon što budu završene, reklamne poruke će zahvaljujući algoritmima, biti poslate samo onim korisnicima koji su već ostvarili komunikaciju sa određenim oglašivačima na Facebook Messenger platformi. Štaviše, nova opcija će ostaviti slobodu biznisima da kreiraju svoje personalizovane poruke koje će sadržati tekstove, fotografije, video, kao i listu sa ponuđenim odgovorima u zavisnosti od komunikacije.

Za sada nema datuma zvaničnog lansiranja

Takođe, treba napomenuti da nova funkcija koja bi trebala da nosi naziv Messenger Broadcast nije bazirana na poznatoj tehnologiji chatbota kojih na ovom servisu prema pojedinim predviđanjima ima oko 11.000, već samo radi po sličnom principu.

Za sada ipak još nema informacija o tome kada bi ova funkcija mogla da bude i zvanično lansirana, te je trenutno samo poznato da je u procesu testiranja sa pojedinim korisnicima, dok će nam predstojeći period najbolje pokazati da li su pojedine informacije bile tačne – te u kom smeru se Messenger dalje može razvijati kada je reč o unapređenju korisničkog iskustva, kako za brendove, tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.