Facebook testira 'Messenger Broadcast', novi alat za oglašivače

Facebook testira ‘Messenger Broadcast’, novi alat za oglašivače

Iz Facebooka već uveliko rade na testiranju novog alata za oglašivače pod nazivom 'Messenger Broadcast', koji bi mogao dodatno da podigne korisničko iskustvo na novi nivo. Naime, brendovi bi uskoro mogli da na jednostavan način plasiraju reklamne automatizovane poruke većem broju korisnika Facebook Messengera.

Sudeći prema pojedinim glasinama, iz pomenute društvene mreže su već potvrdili da se uveliko radi na testiranju takozvane “Messenger Broadcast” funkcije putem koje će oglašivači biti u mogućnosti da pošalju poruke ka različitim korisnicima pomenutog servisa. Na ovaj način, brendovi bi putem jednog automatizovanog procesa bili u mogućnosti da na brz i jednostavan način dođu do svojih ciljnih grupa.

Naime, kako piše Wersm, nakon što budu završene, reklamne poruke će zahvaljujući algoritmima, biti poslate samo onim korisnicima koji su već ostvarili komunikaciju sa određenim oglašivačima na Facebook Messenger platformi. Štaviše, nova opcija će ostaviti slobodu biznisima da kreiraju svoje personalizovane poruke koje će sadržati tekstove, fotografije, video, kao i listu sa ponuđenim odgovorima u zavisnosti od komunikacije.

Za sada nema datuma zvaničnog lansiranja

Takođe, treba napomenuti da nova funkcija koja bi trebala da nosi naziv Messenger Broadcast nije bazirana na poznatoj tehnologiji chatbota kojih na ovom servisu prema pojedinim predviđanjima ima oko 11.000, već samo radi po sličnom principu.

Za sada ipak još nema informacija o tome kada bi ova funkcija mogla da bude i zvanično lansirana, te je trenutno samo poznato da je u procesu testiranja sa pojedinim korisnicima, dok će nam predstojeći period najbolje pokazati da li su pojedine informacije bile tačne – te u kom smeru se Messenger dalje može razvijati kada je reč o unapređenju korisničkog iskustva, kako za brendove, tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Plaćali ste CarGo putem PayPala? NBS će vam poslati sporazum o priznanju krivice

Zatekla vas je koverta i u prvi mah ne verujete šta čitate. Bez panike, uz sporazumno priznanje krivice ne plaćate nikakvu kaznu.

Ekskluzivno

NCR otvorio novu zgradu : 30.000 m² najsavremenijeg tehnološkog kampusa u Beogradu vrednog $100 miliona

Donosimo vam ekskluzivne fotografije novog NCR tehnološkog kampusa koji je danas otvoren u prestonici, a u kojem će uskoro raditi više od 5.000 zaposlenih.

Startapi i poslovanje

Continentalovih četiri godine u Srbiji – direktor Saša Ćoringa o IT zajednici, subvencijama i daljem rastu

Prvi put od dolaska nemačkog Continentala u Novi Sad, razgovaramo o zapošljavanju i prilikama za razvoj visokostručnog kadra, proizvodima na kojima rade domaći inženjeri, kao i o daljim planovima kompanije za razvoj poslovanja u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

N26 već prisutan kroz lokalnu kancelariju – od usluga na srpskom tržištu ipak ništa

Iako N26 aktivno širi svoj razvojni tim u Beogradu, proizvodi i usluge ove kompanije za sada ostaju van domašaja korisnika u Srbiji.

E-commerce

Berlinski N26 najavio otvaranje kancelarije u Beogradu – nakon novih $900 miliona investicije

Jedna od najpopularnijih mobilnih banaka najavila je ulazak na srpsko tržište i otvaranje beogradske kancelarije.

Startapi i poslovanje

Domaći Orgnostic osigurao $5M investicije za dalje unapređenje svog alata za HR analitiku

Orgnostic je alat za analitiku i dijagnostiku koji HR-ovima i menadžerima omogućava da na jednostavan način započnu donošenje odluka o zaposlenima koje se temelje na brojkama vezanim uz ljudski kapital.

Tehnologija

Može li pravni sukob između kompanija Apple i Epic Games da promeni AppStore kakav danas poznajemo?

U avgustu prošle godine između kompanija Apple i Epic Games izbio je pravni spor u vezi sa naplatom naknada za kupovinu unutar igara. Ovaj sudski proces koji je ove godine pravično dobio Epic games, mogao bi da promeni budućnost funkcionisanja AppStore prodavnice.

Startapi i poslovanje

Zakazana javna rasprava povodom predloga Strategije razvoja startap ekosistema Republike Srbije za period od 2021. do 2025. godine

Gotovo istovremeno sa javnom raspravom o predlogu Strategije razvoja startap ekosistema Republike Srbije za period od 2021. do 2025. godine održaće se i javna rasprava povodom Nacrta zakona o inovacionoj delatnosti.