Iz Facebooka već uveliko rade na testiranju novog alata za oglašivače pod nazivom 'Messenger Broadcast', koji bi mogao dodatno da podigne korisničko iskustvo na novi nivo. Naime, brendovi bi uskoro mogli da na jednostavan način plasiraju reklamne automatizovane poruke većem broju korisnika Facebook Messengera.
Sudeći prema pojedinim glasinama, iz pomenute društvene mreže su već potvrdili da se uveliko radi na testiranju takozvane “Messenger Broadcast” funkcije putem koje će oglašivači biti u mogućnosti da pošalju poruke ka različitim korisnicima pomenutog servisa. Na ovaj način, brendovi bi putem jednog automatizovanog procesa bili u mogućnosti da na brz i jednostavan način dođu do svojih ciljnih grupa.
Naime, kako piše Wersm, nakon što budu završene, reklamne poruke će zahvaljujući algoritmima, biti poslate samo onim korisnicima koji su već ostvarili komunikaciju sa određenim oglašivačima na Facebook Messenger platformi. Štaviše, nova opcija će ostaviti slobodu biznisima da kreiraju svoje personalizovane poruke koje će sadržati tekstove, fotografije, video, kao i listu sa ponuđenim odgovorima u zavisnosti od komunikacije.
Za sada nema datuma zvaničnog lansiranja
Takođe, treba napomenuti da nova funkcija koja bi trebala da nosi naziv Messenger Broadcast nije bazirana na poznatoj tehnologiji chatbota kojih na ovom servisu prema pojedinim predviđanjima ima oko 11.000, već samo radi po sličnom principu.
Za sada ipak još nema informacija o tome kada bi ova funkcija mogla da bude i zvanično lansirana, te je trenutno samo poznato da je u procesu testiranja sa pojedinim korisnicima, dok će nam predstojeći period najbolje pokazati da li su pojedine informacije bile tačne – te u kom smeru se Messenger dalje može razvijati kada je reč o unapređenju korisničkog iskustva, kako za brendove, tako i za druge korisnike.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!