Facebook testira 'Messenger Broadcast', novi alat za oglašivače

Facebook testira ‘Messenger Broadcast’, novi alat za oglašivače

Iz Facebooka već uveliko rade na testiranju novog alata za oglašivače pod nazivom 'Messenger Broadcast', koji bi mogao dodatno da podigne korisničko iskustvo na novi nivo. Naime, brendovi bi uskoro mogli da na jednostavan način plasiraju reklamne automatizovane poruke većem broju korisnika Facebook Messengera.

Sudeći prema pojedinim glasinama, iz pomenute društvene mreže su već potvrdili da se uveliko radi na testiranju takozvane “Messenger Broadcast” funkcije putem koje će oglašivači biti u mogućnosti da pošalju poruke ka različitim korisnicima pomenutog servisa. Na ovaj način, brendovi bi putem jednog automatizovanog procesa bili u mogućnosti da na brz i jednostavan način dođu do svojih ciljnih grupa.

Naime, kako piše Wersm, nakon što budu završene, reklamne poruke će zahvaljujući algoritmima, biti poslate samo onim korisnicima koji su već ostvarili komunikaciju sa određenim oglašivačima na Facebook Messenger platformi. Štaviše, nova opcija će ostaviti slobodu biznisima da kreiraju svoje personalizovane poruke koje će sadržati tekstove, fotografije, video, kao i listu sa ponuđenim odgovorima u zavisnosti od komunikacije.

Za sada nema datuma zvaničnog lansiranja

Takođe, treba napomenuti da nova funkcija koja bi trebala da nosi naziv Messenger Broadcast nije bazirana na poznatoj tehnologiji chatbota kojih na ovom servisu prema pojedinim predviđanjima ima oko 11.000, već samo radi po sličnom principu.

Za sada ipak još nema informacija o tome kada bi ova funkcija mogla da bude i zvanično lansirana, te je trenutno samo poznato da je u procesu testiranja sa pojedinim korisnicima, dok će nam predstojeći period najbolje pokazati da li su pojedine informacije bile tačne – te u kom smeru se Messenger dalje može razvijati kada je reč o unapređenju korisničkog iskustva, kako za brendove, tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.