Facebook predstavlja napredniji i uvezaniji Messenger

Facebook sprema napredniji i uvezaniji Messenger za vaše desktop uređaje

Kompanija sa sedištem u Menlo Parku nastoji da sa sve češćim promenama podiže korisničko iskustvo na veći nivo, a još jedna u nizu novina tiče se web verzije Facebooka. Naime, iz ove društvene mreže redizajnirali su ikonicu inboxa nalik na onu sa Messengera, diskretno najavivši da bi korisnici svoje konverzacije u nekom narednom periodu mogli da nastave na 'messaging' servisu ove mreže.

untitled-2

Naime, skoro svi korisnici Facebooka se sećaju kada je Messenger postao samostalan, odvojivši se od matične aplikacije, čineći tako zaseban chat servis. Iako dočekana sa pompeznom reakcijom korisnika, ova promena je sada već postala navika, a pomenuta chat platforma od tada je pretrpela niz unapređenja, koja su uticala da ista krene u smeru društvenih mreža.

Ipak, kada je reč o dopisivanju, web verzija Facebooka se i dalje zasniva na dobrim starim chat prozorima i inboxu, ali kako prenosi Wersm, pojedini korisnici ove mreže u Sjedinjenim Američkim Državama primetili su novu i redizajniranu ikonicu inboxa, istu onu kao i na Messengeru. Ipak, bitno je napomenuti da je za sada sve u domenu estetskih promena, te da nema većih izmena poput usmeravanja korisnika ka poznatoj chat platformi na webu ili zasebnoj aplikaciji na računaru, baš kao što je to bio slučaj na mobilnim platformama.

Sa druge strane, ne bi bilo iznenađujuće da se Facebook u narednom periodu sve više okrene ka ulaganju u Messenger na webu, kako bi korisnicima obezbedio jedno novo iskustvo i kvalitetno mesto za dopisivanje putem desktop ili laptop računara. Za sada je još rano bilo šta prognozirati, posebno kada je reč o odvajanju inboxa sa glavne web stranice Facebooka, što bi verovatno izazvalo veliko nezadovoljstvo korisnika u ovom trenutku.

Messenger kao osnovni chat servis

Pomenuta kompanija, ako se ikada bude odlučila za ovaj potez, kompletan plan biće sprovođen postepeno, upravo sa sitnicama poput redizajna ikonice, ili možda novih notifikacija za web browsere koje se pojavljuju u gornjem desnom uglu ukoliko vam neko pošalje poruku na ovoj mreži, a koje sami možete podesiti u okviru pretraživača – u slučaju da se prethodno nisu automatski pojavile.

Razlog sve češćeg forsiranja Messengera od strane Facebooka, leži u činjenici da ovaj serivs koristi preko jedne milijarde korisnika, što samo pokazuje da su ljudi dali svoje poverenje ovoj messaging platformi, posebno na mobilnim platformama, a koja sa neprestanim unapređenjima, postaje sve više atraktivna. Upravo su ovi podaci realan pokazatelj da iz ove društvene mreže sa pomenutim redizajnom ikonice zapravo započinju novi plan koji se zasniva na sve dubljoj i učestalijoj integraciji Messengera kao osnovnog chat alata za korisnike kako na Facebooku, tako i šire.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.

Startapi i poslovanje

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.