Facebook objedinio Inbox za Messenger, Instagram i Pages

Facebook objedinio Inbox za Messenger, Instagram i Pages

Poslednja u nizu promena koja stiže iz kalifornijske kompanije jeste nova funkcija u okviru Facebook Page Manager aplikacije - čiji je zadatak da ujedini interakciju sa Instagrama, Messengera i Facebooka. Time će biti znatno olakšan posao običnim ali i biznis korisnicima, koji će sve konverzacije imati na jednom mestu.

facebook-inbox-1

Učestali zahtevi da se objedine poruke i komentari sa servisa u vlasništvu Facebooka, samo su bili okidač da iz ove društvene mreže zavrnu rukave i stvore kvalitetan alat u okviru Facebook Page Managers aplikacije za Android i iOS operativni sistem – što je potvrdio i Bendži Šomari, prvi čovek Page sekcije pri ovoj kompaniji.

Ono što može biti od velikog značaja poslovnim korisnicima jeste mogućnost upravljanja sa komentarima koji pristižu sa pomenutih servisa, uključujući one na Facebook postovima, kao i na Instagramu. Tu su između ostalog i posebni tabovi koji doprinose jednostavnom orijentisanju između željenih kanala, prenosi TechCrunch.

Zvanično lansiranje narednih nedelja

Štaviše, dobro je poznato da su oglašivači do sada morali da otvaraju svaku aplikaciju (Instagram, Messenger i Facebook) posebno kako bi odgovorili na pristigle poruke od klijenata i potrošača, što dodatno otežavalo posao koji oduzima preko potrebno vreme. Da su društvene mreže primarni kanal komunikacije kompanija i oglašivača, najbolje pokazuje podatak – da samo Facebook stranice oglašivača generišu blizu 5 milijardi komentara, poruka i postova svakog meseca.

Inače, iz Facebooka su već započeli sa testiranjem nove funkcije ali za sada samo sa određenim i izabranim brendovima, dok se zvanično lansiranje očekuje u nedeljama koje su pred nama. Ova novina će, pored običnih korisnika, biti posebno interesantna malim i srednjim biznisima pružajući im tako još bolji način da kontrolišu i unaprede svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.