Brzo do slobodne Wi-Fi mreže uz ovaj Facebook trik

Brzo do slobodne Wi-Fi mreže uz ovaj Facebook trik

Društvena mreža sa sedištem u kalifornijskom gradiću Menlo Park, objavila je danas kako je nova funckija pod nazivom 'Find Wi-Fi' dostupna za sve korisnike Facebook aplikacije širom sveta. Kao što i sam naziv ukazuje, korisnici će na ovaj način biti u prilici da na lak i jednostavan način pronađu otvorene Wi-Fi tačke u zavisnosti na kojoj lokaciji se nalaze.

Podsećanja radi, Facebook je započeo sa testiranjem pomenute funkcije još u novembru mesecu prošle godine, pomažući tako velikom broju korisnika aplikacije da lako pronađu bežičnu konekciju, posebno kada je reč o gradovima, piše Wersm. Korisnici su tako u mogućnosti da putem standardne mape dobiju uvid u dostupnost Wi-Fi mreže, nakon čega mogu odrediti navigaciju do izabrane lokacije.

Iz Facebooka međutim navode da je za sada samo u pitanju beta verzija funkcije, ali da će ista postepeno stizati kao sastavni deo aplikacije za veliki broj korisnika širom sveta, te će biti dostupna samo za iOS i Android operativne sisteme. Štaviše, ovaj alat će zahtevati od korisnika pristup lokaciji, što može biti prepreka za mnoge, ukoliko govorimo o privatnosti. Međutim, kako stabilna Wi-Fi mreža može da bude od velike koristi, posebno u inostranstvu, mnogi korisnici će se odlučiti da ipak bar na određeni vremenski period dopuste aplikaciji korišćenje lokacije.

Jedna funkcija, višestruka korist

Sa druge strane, benefite nove opcije dobiće i ugostitelji čija Wi-Fi konekcija se i pojavljuje na mapi, dok iz Facebooka najavljuju i saradnju sa kompanijama Cisco i Netgear kako bi se obezbedila besplatna konekcija za one korisnike koji se čekiraju na određenoj lokaciji putem ove društvene mreže. Kako su iz pomenute kompanije okrenuti konstantnom unapređenju alata za biznise, i ova funkcija predstavljaće pravu platformu putem koje veliki broj brendova i oglašivača na ovoj mreži može dobiti mogućnost sakupljanja i kasnije generisanja podataka o korisnicima zahvaljujući pomenutim čekiranjima.

Zaključak pomenutog poteza Facebooka lako se može povezati sa činjenicom da je ovoj društvenoj mreži veoma važno da sve više korisnika upotrebljava aplikaciju, da bude povezno na Internet, kao i da kreira sve više različitog sadržaja, kao što je na primer Facebook Live. Na ovaj način, korist je obostrana, kako za Facebook koji će još više širiti svoju bazu korisnika, sarađujući lakše sa biznisima i nudeći im nove alate – tako i za korisnike koji ne moraju lutati ulicama gradova u potrazi za brzom i stabilnom Internet konekcijom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?