Facebook: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Facebook vs. TV: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

facebook-tv
cnn.com

Iz društvene mreže za sada nisu izneli u javnost više podataka o novom projektu, poput toga koliko emisija korisnici mogu očekivati, kao i koje tematike će se obrađivati, dok sa druge strane nije bilo više reči o voditeljima koji bi preuzeli glavnu ulogu u ovom slučaju, prenosi Mashable. Ipak, izvori bliski Facebooku, pokazuju da bi ova društvena mreža mogla da lansira dve vrste emisija, tačnije one duže sa znatno većim budžetom koje imamo priliku da vidimo na televiziji, kao i one znatno kraće, koje će se ažurirati na dnevnom nivou.

Odluka Facebooka da krene putem kreiranja sopstvenog sadržaja može se samo pripisati trendu koji praktikuju i druge kompanije koje imaju nameru da kontrolišu sadržaj strimovan na određenoj platformi. Odluka giganta iz Menlo Parka da još više ulaže u video nije nepoznanica niti iznenađenje. Štaviše ova kompanija je vremenom postepeno uvodila niz promena i inovacija kada je video u pitanju, počev od Live videa, preko Video Feed-a, i ulaganja u duži video format – stavljajući jasno do znanja da je ova vrsta sadržaja broj jedan kada je u pitanju buduće poslovanje kompanije.

mark-zuckerberg
CEO Facebooka Mark Zuckerberg još ranije je istakao značaj video sadržaja kao i planove ove kompanije koji se zasnivaju na većem ulaganju u ovaj format. abcnews.go.com

Facebook će tek ulagati u svoje emisije

Nakon lansiranja novog projekta pred ovom društvenom mrežom naći će se niz zadataka i obaveza kako bi se obezbedilo kvalitetno korisničko iskustvo. Ipak, ako bar na trenutak pomislimo na trku sa televizijom i poznatim kanalima, kompaniji iz Kalifornije biće potrebno dodatno ulaganje, vreme i trud kako bi mogla da se u nekom budućem periodu približi ovom nivou – posebno kada je reč o produkciji dužih emisija.

Sa druge strane, svoju prednost kompanija iz Menlo Parka može da pronađe u velikom broju korisnika, ali i mogućnosti reprodukcije budućih emisija direktno sa mobilnih telefona ili tableta, što će korisnici svakako umeti da cene. S obzirom na to da za sada nema previše informacija o najavljenim video formatima, moraćemo da sačekamo naredni period kada ćemo se detaljnije upoznati sa novinom iz Facebooka. Možda ćemo neke omiljene emisije sa televizije zameniti sa onim na popularnoj društvenoj mreži – vreme će između ostalog pokazati.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.