Facebook: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Facebook vs. TV: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

facebook-tv
cnn.com

Iz društvene mreže za sada nisu izneli u javnost više podataka o novom projektu, poput toga koliko emisija korisnici mogu očekivati, kao i koje tematike će se obrađivati, dok sa druge strane nije bilo više reči o voditeljima koji bi preuzeli glavnu ulogu u ovom slučaju, prenosi Mashable. Ipak, izvori bliski Facebooku, pokazuju da bi ova društvena mreža mogla da lansira dve vrste emisija, tačnije one duže sa znatno većim budžetom koje imamo priliku da vidimo na televiziji, kao i one znatno kraće, koje će se ažurirati na dnevnom nivou.

Odluka Facebooka da krene putem kreiranja sopstvenog sadržaja može se samo pripisati trendu koji praktikuju i druge kompanije koje imaju nameru da kontrolišu sadržaj strimovan na određenoj platformi. Odluka giganta iz Menlo Parka da još više ulaže u video nije nepoznanica niti iznenađenje. Štaviše ova kompanija je vremenom postepeno uvodila niz promena i inovacija kada je video u pitanju, počev od Live videa, preko Video Feed-a, i ulaganja u duži video format – stavljajući jasno do znanja da je ova vrsta sadržaja broj jedan kada je u pitanju buduće poslovanje kompanije.

mark-zuckerberg
CEO Facebooka Mark Zuckerberg još ranije je istakao značaj video sadržaja kao i planove ove kompanije koji se zasnivaju na većem ulaganju u ovaj format. abcnews.go.com

Facebook će tek ulagati u svoje emisije

Nakon lansiranja novog projekta pred ovom društvenom mrežom naći će se niz zadataka i obaveza kako bi se obezbedilo kvalitetno korisničko iskustvo. Ipak, ako bar na trenutak pomislimo na trku sa televizijom i poznatim kanalima, kompaniji iz Kalifornije biće potrebno dodatno ulaganje, vreme i trud kako bi mogla da se u nekom budućem periodu približi ovom nivou – posebno kada je reč o produkciji dužih emisija.

Sa druge strane, svoju prednost kompanija iz Menlo Parka može da pronađe u velikom broju korisnika, ali i mogućnosti reprodukcije budućih emisija direktno sa mobilnih telefona ili tableta, što će korisnici svakako umeti da cene. S obzirom na to da za sada nema previše informacija o najavljenim video formatima, moraćemo da sačekamo naredni period kada ćemo se detaljnije upoznati sa novinom iz Facebooka. Možda ćemo neke omiljene emisije sa televizije zameniti sa onim na popularnoj društvenoj mreži – vreme će između ostalog pokazati.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Novost

Posetili smo promociju pet srpskih startapa u Cirihu

Ovim povodom, osnivači pet domaćih startapa pitch-ovali su svoje ideje pred investitorima, a Lav Odrović imenovan je za počasnog predstavnika Privredne komore Srbije u Švajcarskoj.

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Digitalni mediji

Social Serbia 2024: Ljudi u Srbiji se plaše AI alata i manje veruju influenserima!

Kakvo je stanje u digitalu, koje platforme koristimo, kome verujemo i šta se u navikama korisnika promenilo u poslednjih godinu dana – pitanja su na koja odgovara upravo objavljeno istraživanje Social Serbia 2024.

Karijere

Na koji ćeš faks? Poseti Metaverse sajam obrazovanja koji je okupio 128.000 studenata

Predstavljamo vam virtuelni 3D sajam obrazovanja zasnovan na Metaverse tehnologiji, koji mladima u Srbiji i regionu značajno olakšava potragu za idealnim izborom fakulteta i budućim zaposlenjem!

Novost

Otvoren Mejkers lab konkurs: 25.000 učenika imaće pristup učionicama budućnosti!

Grupa za obrazovanje koju čine Nordeus Fondacija, Centar za promociju nauke, Dostignuća mladih u Srbiji i Inicijativa Digitalna Srbija, otvorila je konkurs za pokretanje Mejkers lab učionica u srednjim školama širom Srbije.

Karijere

Kako je kompanija ASEE uz Miloša Ljevaju stvorila jak tim za cyber bezbednost

Ovo je inspirativna priča o Milošu Ljevaji, superheroju u poslovnom i privatnom životu. Igra za "plavi", odbrambeni tim. Počeo je da radi kao priznati IT stručnjak u ASEE Grupi na strateškom razvoju u oblasti sajber bezbednosti još 2010. godine, ali njegova avantura se nije tu zaustavila.