Facebook: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Facebook vs. TV: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

facebook-tvcnn.com

Iz društvene mreže za sada nisu izneli u javnost više podataka o novom projektu, poput toga koliko emisija korisnici mogu očekivati, kao i koje tematike će se obrađivati, dok sa druge strane nije bilo više reči o voditeljima koji bi preuzeli glavnu ulogu u ovom slučaju, prenosi Mashable. Ipak, izvori bliski Facebooku, pokazuju da bi ova društvena mreža mogla da lansira dve vrste emisija, tačnije one duže sa znatno većim budžetom koje imamo priliku da vidimo na televiziji, kao i one znatno kraće, koje će se ažurirati na dnevnom nivou.

Odluka Facebooka da krene putem kreiranja sopstvenog sadržaja može se samo pripisati trendu koji praktikuju i druge kompanije koje imaju nameru da kontrolišu sadržaj strimovan na određenoj platformi. Odluka giganta iz Menlo Parka da još više ulaže u video nije nepoznanica niti iznenađenje. Štaviše ova kompanija je vremenom postepeno uvodila niz promena i inovacija kada je video u pitanju, počev od Live videa, preko Video Feed-a, i ulaganja u duži video format – stavljajući jasno do znanja da je ova vrsta sadržaja broj jedan kada je u pitanju buduće poslovanje kompanije.

mark-zuckerbergabcnews.go.com
CEO Facebooka Mark Zuckerberg još ranije je istakao značaj video sadržaja kao i planove ove kompanije koji se zasnivaju na većem ulaganju u ovaj format.

Facebook će tek ulagati u svoje emisije

Nakon lansiranja novog projekta pred ovom društvenom mrežom naći će se niz zadataka i obaveza kako bi se obezbedilo kvalitetno korisničko iskustvo. Ipak, ako bar na trenutak pomislimo na trku sa televizijom i poznatim kanalima, kompaniji iz Kalifornije biće potrebno dodatno ulaganje, vreme i trud kako bi mogla da se u nekom budućem periodu približi ovom nivou – posebno kada je reč o produkciji dužih emisija.

Sa druge strane, svoju prednost kompanija iz Menlo Parka može da pronađe u velikom broju korisnika, ali i mogućnosti reprodukcije budućih emisija direktno sa mobilnih telefona ili tableta, što će korisnici svakako umeti da cene. S obzirom na to da za sada nema previše informacija o najavljenim video formatima, moraćemo da sačekamo naredni period kada ćemo se detaljnije upoznati sa novinom iz Facebooka. Možda ćemo neke omiljene emisije sa televizije zameniti sa onim na popularnoj društvenoj mreži – vreme će između ostalog pokazati.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.