Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

Iz društvene mreže za sada nisu izneli u javnost više podataka o novom projektu, poput toga koliko emisija korisnici mogu očekivati, kao i koje tematike će se obrađivati, dok sa druge strane nije bilo više reči o voditeljima koji bi preuzeli glavnu ulogu u ovom slučaju, prenosi Mashable. Ipak, izvori bliski Facebooku, pokazuju da bi ova društvena mreža mogla da lansira dve vrste emisija, tačnije one duže sa znatno većim budžetom koje imamo priliku da vidimo na televiziji, kao i one znatno kraće, koje će se ažurirati na dnevnom nivou.
Odluka Facebooka da krene putem kreiranja sopstvenog sadržaja može se samo pripisati trendu koji praktikuju i druge kompanije koje imaju nameru da kontrolišu sadržaj strimovan na određenoj platformi. Odluka giganta iz Menlo Parka da još više ulaže u video nije nepoznanica niti iznenađenje. Štaviše ova kompanija je vremenom postepeno uvodila niz promena i inovacija kada je video u pitanju, počev od Live videa, preko Video Feed-a, i ulaganja u duži video format – stavljajući jasno do znanja da je ova vrsta sadržaja broj jedan kada je u pitanju buduće poslovanje kompanije.

Facebook će tek ulagati u svoje emisije
Nakon lansiranja novog projekta pred ovom društvenom mrežom naći će se niz zadataka i obaveza kako bi se obezbedilo kvalitetno korisničko iskustvo. Ipak, ako bar na trenutak pomislimo na trku sa televizijom i poznatim kanalima, kompaniji iz Kalifornije biće potrebno dodatno ulaganje, vreme i trud kako bi mogla da se u nekom budućem periodu približi ovom nivou – posebno kada je reč o produkciji dužih emisija.
Sa druge strane, svoju prednost kompanija iz Menlo Parka može da pronađe u velikom broju korisnika, ali i mogućnosti reprodukcije budućih emisija direktno sa mobilnih telefona ili tableta, što će korisnici svakako umeti da cene. S obzirom na to da za sada nema previše informacija o najavljenim video formatima, moraćemo da sačekamo naredni period kada ćemo se detaljnije upoznati sa novinom iz Facebooka. Možda ćemo neke omiljene emisije sa televizije zameniti sa onim na popularnoj društvenoj mreži – vreme će između ostalog pokazati.