Facebook: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Facebook vs. TV: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

facebook-tvcnn.com

Iz društvene mreže za sada nisu izneli u javnost više podataka o novom projektu, poput toga koliko emisija korisnici mogu očekivati, kao i koje tematike će se obrađivati, dok sa druge strane nije bilo više reči o voditeljima koji bi preuzeli glavnu ulogu u ovom slučaju, prenosi Mashable. Ipak, izvori bliski Facebooku, pokazuju da bi ova društvena mreža mogla da lansira dve vrste emisija, tačnije one duže sa znatno većim budžetom koje imamo priliku da vidimo na televiziji, kao i one znatno kraće, koje će se ažurirati na dnevnom nivou.

Odluka Facebooka da krene putem kreiranja sopstvenog sadržaja može se samo pripisati trendu koji praktikuju i druge kompanije koje imaju nameru da kontrolišu sadržaj strimovan na određenoj platformi. Odluka giganta iz Menlo Parka da još više ulaže u video nije nepoznanica niti iznenađenje. Štaviše ova kompanija je vremenom postepeno uvodila niz promena i inovacija kada je video u pitanju, počev od Live videa, preko Video Feed-a, i ulaganja u duži video format – stavljajući jasno do znanja da je ova vrsta sadržaja broj jedan kada je u pitanju buduće poslovanje kompanije.

mark-zuckerbergabcnews.go.com
CEO Facebooka Mark Zuckerberg još ranije je istakao značaj video sadržaja kao i planove ove kompanije koji se zasnivaju na većem ulaganju u ovaj format.

Facebook će tek ulagati u svoje emisije

Nakon lansiranja novog projekta pred ovom društvenom mrežom naći će se niz zadataka i obaveza kako bi se obezbedilo kvalitetno korisničko iskustvo. Ipak, ako bar na trenutak pomislimo na trku sa televizijom i poznatim kanalima, kompaniji iz Kalifornije biće potrebno dodatno ulaganje, vreme i trud kako bi mogla da se u nekom budućem periodu približi ovom nivou – posebno kada je reč o produkciji dužih emisija.

Sa druge strane, svoju prednost kompanija iz Menlo Parka može da pronađe u velikom broju korisnika, ali i mogućnosti reprodukcije budućih emisija direktno sa mobilnih telefona ili tableta, što će korisnici svakako umeti da cene. S obzirom na to da za sada nema previše informacija o najavljenim video formatima, moraćemo da sačekamo naredni period kada ćemo se detaljnije upoznati sa novinom iz Facebooka. Možda ćemo neke omiljene emisije sa televizije zameniti sa onim na popularnoj društvenoj mreži – vreme će između ostalog pokazati.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.