Facebook Dating biće sastavni deo aplikacije – testira se konkurent Tinderu

Kompanija iz Kalifornije spremna je da korisnicima ponudi sasvim novu funkciju koja ulazi u sastavni deo Facebooka. Reč je o opciji 'Dating' koja je za sada u fazi testiranja, a čija bi uloga bila direktno upoznavanje i povezivanje ljudi - baš kao i Tinder.

Iako za sada nema previše informacija o pomenutoj funkciji, sigurno je da Mark Zuckerberg i ekipa neće lansirati novu aplikaciju, već bi nova opcija postala sastavni deo već postojeće aplikacije ove društvene mreže. Dating opcija tako bi postala samo još jedna od usluga koju bi Facebook ponudio korisnicima u okviru svoje aplikacije – dok treba napomenuti da je za sada sve u fazi internog testiranja između zaposlenih u ovoj kompaniji.

Iz tih razloga, još je nepoznato kada bi funkcija mogla da bude zvanično i lansirana, sudeći prema informacijama koje prenosi TechCrunch. Da iz Facebooka već neko vreme planiraju ovu promenu, pokazali su još u maju mesecu na svojoj tradicionalnoj F8 konferenciji, prikazavši kako bi Dating funkcija mogla da izgleda. Naime, kada se korisnik jednom aktivira uz unos svojih podataka, samo drugi korisnici koji su se takođe prijavili mogu da vide da li taj prijatelj koristi Dating opciju ili ne.

Još jedan trik Facebooka za zaradu ili ipak ne?

Korisnicima kojima je važna privatnost na ovoj društvenoj mreži, iz Facebooka su se pobrinuli da se aktivnost sa Dating funkcije ne prikazuju na News Feedu. Štaviše, na raspolaganju su i podešavanja putem kojih se mogu namestiti parametri poput toga ko sve može da vidi određeni profil. Ukoliko korisnik otključa Groups ili Events opcije u mogućnosti je da pretražuje potencijalno slične osobe na osnovu interesovanja i podataka koje Facebook zna o njemu.

Za razliku od Tindera, u ovom slučaju nema listanja profila, već se sve zasniva na osnovu uzajamnog interesovanja dva korisnika, dok se kompletna konverezacija može dalje preseliti na Messenger ili WhatsApp. Kada smo već kod ovih chat servisa, biće interesantno videti da li će se Facebook u narednom periodu odlučiti za potencijalnu direktnu integraciju Dating funkcije u okviru pomenutih aplikacija.

TechCrunch
TechCrunch je uspeo da dođe do fotografija koje jasno pokazuju kako bi korisnički interfejs mogao konačno da izgleda.

Između ostalog, iz Facebooka razmatraju da uvedu limit za broj osoba za koje se korisnik može zainteresovati, što bi dodatno uticalo na izbegavanja spamova ukoliko i sama opcija bude dodatno rasla vremenom. Sa druge strane, kompanija za sada nema precizne planove o tome da li bi i na koji način mogla da uvede opciju pretplate za Dating funkciju, te se ne zna da li bi reklame takođe mogle da budu sastavni deo novog servisa. Ono što je sigurno jeste da će korišćenje biti besplatno za sve korisnike.

Gledano sa pravnog aspekta, u SAD-u nova funkcija iz Facebooka biće ograničena samo za 18+ korisnike, pa ostaje otvoreno pitanje kako bi sve moglo da bude podređeno zakonima u Evropi i ostalim zemljama sveta. Kada bude i zvanično lansiran, Facebook Dating za glavnog konkurenta imaće Tinder koji već ima izgrađenu bazu vernih korisnika.  Vreme će ipak najbolje pokazati da li je Facebook napravio pravi potez, koliko su korisnici ove mreže spremni da baš na njoj traže srodne duše i da li im je za to potrebna zasebna funkcija ili ne.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Nordeus otvorio novu zgradu: 6.000 m², restoran, sportski bar i vrtić za spoj najboljeg iz umetnosti i tehnologije

Donosimo vam ekskluzivne fotografije nove zgrade Nordeusa koja već danas otvara vrata za svojih 170 zaposlenih.

Tehnologija

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Startapi i poslovanje

Kako izgleda raditi u IT kompaniji koja razvija svoj proizvod – iz ugla programera?

Domaće developere uglavnom je oblikovala 'outsourcing' industrija, dok je znatno manji broj njih imao priliku i da radi u kompaniji ili startapu koji razvija sopstveni proizvod. Kakva su njihova iskustva?

Propustili ste

Novost

Savladajte osnove programiranja uz prve SmartNinja kurseve u Beogradu!

Program IT obuka koje smo pokrenuli početkom godine, konačno je dostupan za sve zainteresovane polaznike. U nastavku teksta saznajte više o kurikulumu, preduslovima za obuku i načinu plaćanja za prva dva kursa - Web Developement 1 i Python za početnike.

Kultura 2.0

Nemanja Čedomirović: Zaboravite na uspešnu konferenciju ukoliko ne želite da rizikujete

Kada su osnivači konferencije PHP Srbija pripremali prve događaje želeli su da od toga naprave programerski centar i stvore mesto gde i stranci žele da dođu - i u tome su uspeli 37% 😄, kaže jedan od osnivača. Šta posetioce čeka ove godine?

Kultura 2.0

Kako je ‘Game of Thrones’ zauvek promenio našu popularnu kulturu

Nakon pauze od tačno 595 dana imamo priliku da se ponovo susretnemo sa likovima iz knjiga Džordža R.R. Martina i uplovimo u svet Vesterosa gde će armije živih i mrtvih napokon odmeriti snage. Da li će naši životi nakon toga biti isti?

Karijere

BBICC 2019: Razmišljajte o budućnosti poslovanja, ali već danas

Proteklog vikenda održana je završnica studentskog takmičenja BBICC na kojem je 20 timova sa svetskih univerziteta predstavilo svoja rešenja. Zadatke studije slučaja postavile su kompanije Coca Cola, TeleGroup i Saga New Frontier Group.

Startapi i poslovanje

Wolt od danas u Beogradu – pratite dostavu vaše klope putem aplikacije (baš kao Uber)

Wolt, finski startap koji spaja restorane i korisnike koji poručuju hranu za dostavu, od danas počinje sa radom u Beogradu. Glavna prednost aplikacije jeste to što korisnici mogu da prate svoju porudžbinu od trenutka kada kuvar počne sa pripremom, pa sve dok im kurir ne pozvoni na vrata.

Internet marketing

Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu – ‘early bird’ karte do 15. maja!

Usled velikog interesovanja, pripremili smo još jedno izdanje radionice naprednog 'content marketinga'. Profesionalci, čekamo vas 27. maja u Beogradu!