Facebook Dating biće sastavni deo aplikacije – testira se konkurent Tinderu

Kompanija iz Kalifornije spremna je da korisnicima ponudi sasvim novu funkciju koja ulazi u sastavni deo Facebooka. Reč je o opciji 'Dating' koja je za sada u fazi testiranja, a čija bi uloga bila direktno upoznavanje i povezivanje ljudi - baš kao i Tinder.

Iako za sada nema previše informacija o pomenutoj funkciji, sigurno je da Mark Zuckerberg i ekipa neće lansirati novu aplikaciju, već bi nova opcija postala sastavni deo već postojeće aplikacije ove društvene mreže. Dating opcija tako bi postala samo još jedna od usluga koju bi Facebook ponudio korisnicima u okviru svoje aplikacije – dok treba napomenuti da je za sada sve u fazi internog testiranja između zaposlenih u ovoj kompaniji.

Iz tih razloga, još je nepoznato kada bi funkcija mogla da bude zvanično i lansirana, sudeći prema informacijama koje prenosi TechCrunch. Da iz Facebooka već neko vreme planiraju ovu promenu, pokazali su još u maju mesecu na svojoj tradicionalnoj F8 konferenciji, prikazavši kako bi Dating funkcija mogla da izgleda. Naime, kada se korisnik jednom aktivira uz unos svojih podataka, samo drugi korisnici koji su se takođe prijavili mogu da vide da li taj prijatelj koristi Dating opciju ili ne.

Još jedan trik Facebooka za zaradu ili ipak ne?

Korisnicima kojima je važna privatnost na ovoj društvenoj mreži, iz Facebooka su se pobrinuli da se aktivnost sa Dating funkcije ne prikazuju na News Feedu. Štaviše, na raspolaganju su i podešavanja putem kojih se mogu namestiti parametri poput toga ko sve može da vidi određeni profil. Ukoliko korisnik otključa Groups ili Events opcije u mogućnosti je da pretražuje potencijalno slične osobe na osnovu interesovanja i podataka koje Facebook zna o njemu.

Za razliku od Tindera, u ovom slučaju nema listanja profila, već se sve zasniva na osnovu uzajamnog interesovanja dva korisnika, dok se kompletna konverezacija može dalje preseliti na Messenger ili WhatsApp. Kada smo već kod ovih chat servisa, biće interesantno videti da li će se Facebook u narednom periodu odlučiti za potencijalnu direktnu integraciju Dating funkcije u okviru pomenutih aplikacija.

TechCrunch
TechCrunch je uspeo da dođe do fotografija koje jasno pokazuju kako bi korisnički interfejs mogao konačno da izgleda.

Između ostalog, iz Facebooka razmatraju da uvedu limit za broj osoba za koje se korisnik može zainteresovati, što bi dodatno uticalo na izbegavanja spamova ukoliko i sama opcija bude dodatno rasla vremenom. Sa druge strane, kompanija za sada nema precizne planove o tome da li bi i na koji način mogla da uvede opciju pretplate za Dating funkciju, te se ne zna da li bi reklame takođe mogle da budu sastavni deo novog servisa. Ono što je sigurno jeste da će korišćenje biti besplatno za sve korisnike.

Gledano sa pravnog aspekta, u SAD-u nova funkcija iz Facebooka biće ograničena samo za 18+ korisnike, pa ostaje otvoreno pitanje kako bi sve moglo da bude podređeno zakonima u Evropi i ostalim zemljama sveta. Kada bude i zvanično lansiran, Facebook Dating za glavnog konkurenta imaće Tinder koji već ima izgrađenu bazu vernih korisnika.  Vreme će ipak najbolje pokazati da li je Facebook napravio pravi potez, koliko su korisnici ove mreže spremni da baš na njoj traže srodne duše i da li im je za to potrebna zasebna funkcija ili ne.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.