Facebook Dating biće sastavni deo aplikacije – testira se konkurent Tinderu

Kompanija iz Kalifornije spremna je da korisnicima ponudi sasvim novu funkciju koja ulazi u sastavni deo Facebooka. Reč je o opciji 'Dating' koja je za sada u fazi testiranja, a čija bi uloga bila direktno upoznavanje i povezivanje ljudi - baš kao i Tinder.

Iako za sada nema previše informacija o pomenutoj funkciji, sigurno je da Mark Zuckerberg i ekipa neće lansirati novu aplikaciju, već bi nova opcija postala sastavni deo već postojeće aplikacije ove društvene mreže. Dating opcija tako bi postala samo još jedna od usluga koju bi Facebook ponudio korisnicima u okviru svoje aplikacije – dok treba napomenuti da je za sada sve u fazi internog testiranja između zaposlenih u ovoj kompaniji.

Iz tih razloga, još je nepoznato kada bi funkcija mogla da bude zvanično i lansirana, sudeći prema informacijama koje prenosi TechCrunch. Da iz Facebooka već neko vreme planiraju ovu promenu, pokazali su još u maju mesecu na svojoj tradicionalnoj F8 konferenciji, prikazavši kako bi Dating funkcija mogla da izgleda. Naime, kada se korisnik jednom aktivira uz unos svojih podataka, samo drugi korisnici koji su se takođe prijavili mogu da vide da li taj prijatelj koristi Dating opciju ili ne.

Još jedan trik Facebooka za zaradu ili ipak ne?

Korisnicima kojima je važna privatnost na ovoj društvenoj mreži, iz Facebooka su se pobrinuli da se aktivnost sa Dating funkcije ne prikazuju na News Feedu. Štaviše, na raspolaganju su i podešavanja putem kojih se mogu namestiti parametri poput toga ko sve može da vidi određeni profil. Ukoliko korisnik otključa Groups ili Events opcije u mogućnosti je da pretražuje potencijalno slične osobe na osnovu interesovanja i podataka koje Facebook zna o njemu.

Za razliku od Tindera, u ovom slučaju nema listanja profila, već se sve zasniva na osnovu uzajamnog interesovanja dva korisnika, dok se kompletna konverezacija može dalje preseliti na Messenger ili WhatsApp. Kada smo već kod ovih chat servisa, biće interesantno videti da li će se Facebook u narednom periodu odlučiti za potencijalnu direktnu integraciju Dating funkcije u okviru pomenutih aplikacija.

TechCrunch
TechCrunch je uspeo da dođe do fotografija koje jasno pokazuju kako bi korisnički interfejs mogao konačno da izgleda.

Između ostalog, iz Facebooka razmatraju da uvedu limit za broj osoba za koje se korisnik može zainteresovati, što bi dodatno uticalo na izbegavanja spamova ukoliko i sama opcija bude dodatno rasla vremenom. Sa druge strane, kompanija za sada nema precizne planove o tome da li bi i na koji način mogla da uvede opciju pretplate za Dating funkciju, te se ne zna da li bi reklame takođe mogle da budu sastavni deo novog servisa. Ono što je sigurno jeste da će korišćenje biti besplatno za sve korisnike.

Gledano sa pravnog aspekta, u SAD-u nova funkcija iz Facebooka biće ograničena samo za 18+ korisnike, pa ostaje otvoreno pitanje kako bi sve moglo da bude podređeno zakonima u Evropi i ostalim zemljama sveta. Kada bude i zvanično lansiran, Facebook Dating za glavnog konkurenta imaće Tinder koji već ima izgrađenu bazu vernih korisnika.  Vreme će ipak najbolje pokazati da li je Facebook napravio pravi potez, koliko su korisnici ove mreže spremni da baš na njoj traže srodne duše i da li im je za to potrebna zasebna funkcija ili ne.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5 automobila renomiranih auto kuća koji su gorivo zamenili strujom

Najpoznatiji i najveći auto brendovi sve više se okreću elektro pogonu. Mercedes i Audi predstavili su na salonu u Parizu svoje prve potpuno električne automobile, dok svoj odgovor tržištu i spremaju i BMW, Jaguar i Porsche.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Startapi i poslovanje

Izmene Zakona o prevozu putnika ušle u Skupštinu – ako se usvoje CAR:GO bi mogao postati taxi

Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju ušao je u Narodnu skupštinu. Šta to znači za CAR:GO i slične servise koji bi potencijalno došli na srpsko tržište?

Propustili ste

Tehnologija

SBB predstavio EON Smart Box – pametne funkcije i 4K rezolucija sastavni deo ponude

SBB i United Grupa predstavili su danas u hotelu Metropol u Beogradu prvi 'smart box' u regionu koji spaja televizijske sadržaje sa Android TV digitalnim servisima. Novi uređaj nosi naziv EON i biće dostupan već od sutra.

Novost

Google uvodi naplatu za YouTube, Google Play i druge servise – cenu snose proizvođači u EU?

Pvi put u svojoj istoriji Gugl će naplaćivati licence proizvođačima telefona u Evropi za instalaciju njegovih servisa kao što su Google Play, YouTube ili Gmail.

Analiza

Opel uhvaćen u softverskoj prevari prilikom testiranja štetnih gasova – novi dizelgejt na pomolu?

Očigledno da pojedini proizvođači automobila teškom mukom razvijaju sisteme koji će umanjiti emitovanje štetnih gasova. Nakon ogromnog skandala koji i dalje potresa VW grupaciju, varanju se priključio još jedan veliki igrač - Opel.

Kultura 2.0

Uključite se u raspravu o Centralnom registru stanovništva – bazi podataka građana Srbije

Okrugli sto o Nacrtu zakona o Centralnom registru građana održava se danas, a predstavnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i druge zainteresovane strane raspravljaće o tome da li je sveobuhvatna evidencija o građanima na jednom mestu dobro rešenje.

Nesortirano

5 lekcija koje svaki softverski tim lider mora da savlada

Sama uloga tim lidera u različitim kompanijama ima različito značenje. Neke kompanije posmatraju ovu poziciju kao unapređenje u vidu titule, dok druge vide ovu poziciju kao novu, neizostavnu ulogu u timu. U mnogim kompanijama se ovo razlikuje čak i od projekta do projekta.

Tehnologija

Planirate da posetite Dubai? Tamo vas može voziti novi taksi bez vozača

Pitanje je vremena kada bismo samovozeće automobile mogli da vidimo na ulicama širom sveta. Prvi veliki korak ka tome, pored kompanija iz SAD-a, napravila je uprava za saobraćaj i transport u Dubaiju.