Tinder predstavio verifikovane profile za poznate ličnosti

Tinder predstavio verifikovane profile za poznate ličnosti i sportiste

Popularna aplikacija za upoznavanje, Tinder, predstavila je sinoć verifikovane profile koji bi uskoro trebali da budu dodeljeni javnim i poznatim ličnostima, ali i sportistima koji već duže vreme važe za velike zagovornike ovog servisa.

tinder_1

Kako je objavljeno na zvaničnom blogu Tindera, svakog dana ostvari se 26 miliona povezivanja. Iako se najveći broj tih povezivanja kredituje običnim korisnicima (raji, plebsu), desi se i da po koja poznata ličnost pokrene aplikaciju radi malo svajpovanja i upoznavanja. Imajući to na umu, kompanija je predstavila verifikovane profile (verified profiles) kako bi spajanje učinili još realnijim.

Počevši od danas, korisnici širom sveta koji se i susretnu sa poznatim ličnostima, to će moći lako da zaključe na osnovu plavog bedža (check mark) koji se nalazi tik uz profilnu fotografiju – baš kao i na Twitter-u.

Omiljena aplikacija poznatih sportista

Ukoliko se pitate da li je ovo pametna ideja, odgovor na to pitanje svakako leži u popularnosti servisa. Poznato je da Tinder povremeno koriste zvezde poput Hilary Duff, Leonarda DiCapria i Katy Perry, dok se aplikacija pokazala izuzetno uspešnom na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, kada je veliki broj sportista koristio za upoznavanje.

Pitanje ostaje hoćemo li videti domaće poznate ličnosti na Tinderu, pa čak i „starlete“ koje jure poznate i uspešne sportiste, ali jedno je sigurno – aplikacija je sve popularnija na našim prostorima, te odavno više ne predstavlja samo „stvar za Zapada“, već i ozbiljnu platformu za neobavezno upoznavanje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

Propustili ste

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane je priča drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?