Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Poslednja istraživanja koja je sprovela konsultantska kuća Sensor Tower, pokazuju da listom najviše preuzetih aplikacija širom sveta sa App Store i Google Play prodavnica - dominiraju WhatsApp, Messenger i Instagram, što samo utvrđuje dominantnu poziciju Facebooka. Sa druge starne, Netflix je putem svoje aplikacije ostvario ubedljivo najveći prihod.

facebook-1

Potrebno je napomenuti da su navedene aplikacije najpreuzimanije tokom prva tri meseca tekuće godine. Iako se podaci sa Google Play i App Store prodavnica pomalo razlikuju, „porodica“ servisa pod komandom Facebooka visoko se kotira na tabeli koja obuhvata top deset aplikacija – zauzimajući izuzetne prve četiri pozicije ukoliko računamo obe prodavnice, piše The Next Web.

I dok kompanija iz Menlo Parka ponosno gleda sa vrha liste koja obuhvata najveći broj preuzimanja, situacija je ipak nešto drugačija u grupi servisa i aplikacija koji su najviše napredovali u prvom kvartalu tekuće godine, računajući i prihode. U ovom segmentu, prvo mesto pripalo je Netflixu, koga prate LINE, Tinder, Pandora i Spotify. Veliki rast Netflixa najbolje opisuju brojke, a ovaj servis je u periodu od godinu dana zabeležio vrtoglavih 286% rasta, tačnije sa 34,6 miliona dolara na 133 miliona dolara na globalnom nivou.

aplikacijeSensorTower.com
Računajući prva tri meseca, „porodica“ iz Facebooka dominira na listi najpreuzimanijih aplikacija.

Najveća zarada sa App Store prodavnice

Štaviše, bitan podatak ukazuje na to da je preuzimanje aplikacija širom sveta poraslo od 11,9 milijardi do 13,5 milijardi prošle godine, čineći tako porast od 14%. Kada je reč o dve najpopularnije prodavnice, App Store je zabeležio 4,7, a Google Play 8,8 milijardi preuzimanja od ukupnog broja. Ipak, zanimljivo je da je 1,7 milijardi dolara od ukupne zarade došlo upravo sa prodavnice giganta iz Kupertina, ostavljajući Google Play iza sebe sa udelom od 504 miliona dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.