Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Poslednja istraživanja koja je sprovela konsultantska kuća Sensor Tower, pokazuju da listom najviše preuzetih aplikacija širom sveta sa App Store i Google Play prodavnica - dominiraju WhatsApp, Messenger i Instagram, što samo utvrđuje dominantnu poziciju Facebooka. Sa druge starne, Netflix je putem svoje aplikacije ostvario ubedljivo najveći prihod.

facebook-1

Potrebno je napomenuti da su navedene aplikacije najpreuzimanije tokom prva tri meseca tekuće godine. Iako se podaci sa Google Play i App Store prodavnica pomalo razlikuju, „porodica“ servisa pod komandom Facebooka visoko se kotira na tabeli koja obuhvata top deset aplikacija – zauzimajući izuzetne prve četiri pozicije ukoliko računamo obe prodavnice, piše The Next Web.

I dok kompanija iz Menlo Parka ponosno gleda sa vrha liste koja obuhvata najveći broj preuzimanja, situacija je ipak nešto drugačija u grupi servisa i aplikacija koji su najviše napredovali u prvom kvartalu tekuće godine, računajući i prihode. U ovom segmentu, prvo mesto pripalo je Netflixu, koga prate LINE, Tinder, Pandora i Spotify. Veliki rast Netflixa najbolje opisuju brojke, a ovaj servis je u periodu od godinu dana zabeležio vrtoglavih 286% rasta, tačnije sa 34,6 miliona dolara na 133 miliona dolara na globalnom nivou.

aplikacijeSensorTower.com
Računajući prva tri meseca, „porodica“ iz Facebooka dominira na listi najpreuzimanijih aplikacija.

Najveća zarada sa App Store prodavnice

Štaviše, bitan podatak ukazuje na to da je preuzimanje aplikacija širom sveta poraslo od 11,9 milijardi do 13,5 milijardi prošle godine, čineći tako porast od 14%. Kada je reč o dve najpopularnije prodavnice, App Store je zabeležio 4,7, a Google Play 8,8 milijardi preuzimanja od ukupnog broja. Ipak, zanimljivo je da je 1,7 milijardi dolara od ukupne zarade došlo upravo sa prodavnice giganta iz Kupertina, ostavljajući Google Play iza sebe sa udelom od 504 miliona dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.