Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Poslednja istraživanja koja je sprovela konsultantska kuća Sensor Tower, pokazuju da listom najviše preuzetih aplikacija širom sveta sa App Store i Google Play prodavnica - dominiraju WhatsApp, Messenger i Instagram, što samo utvrđuje dominantnu poziciju Facebooka. Sa druge starne, Netflix je putem svoje aplikacije ostvario ubedljivo najveći prihod.

facebook-1

Potrebno je napomenuti da su navedene aplikacije najpreuzimanije tokom prva tri meseca tekuće godine. Iako se podaci sa Google Play i App Store prodavnica pomalo razlikuju, „porodica“ servisa pod komandom Facebooka visoko se kotira na tabeli koja obuhvata top deset aplikacija – zauzimajući izuzetne prve četiri pozicije ukoliko računamo obe prodavnice, piše The Next Web.

I dok kompanija iz Menlo Parka ponosno gleda sa vrha liste koja obuhvata najveći broj preuzimanja, situacija je ipak nešto drugačija u grupi servisa i aplikacija koji su najviše napredovali u prvom kvartalu tekuće godine, računajući i prihode. U ovom segmentu, prvo mesto pripalo je Netflixu, koga prate LINE, Tinder, Pandora i Spotify. Veliki rast Netflixa najbolje opisuju brojke, a ovaj servis je u periodu od godinu dana zabeležio vrtoglavih 286% rasta, tačnije sa 34,6 miliona dolara na 133 miliona dolara na globalnom nivou.

aplikacijeSensorTower.com
Računajući prva tri meseca, „porodica“ iz Facebooka dominira na listi najpreuzimanijih aplikacija.

Najveća zarada sa App Store prodavnice

Štaviše, bitan podatak ukazuje na to da je preuzimanje aplikacija širom sveta poraslo od 11,9 milijardi do 13,5 milijardi prošle godine, čineći tako porast od 14%. Kada je reč o dve najpopularnije prodavnice, App Store je zabeležio 4,7, a Google Play 8,8 milijardi preuzimanja od ukupnog broja. Ipak, zanimljivo je da je 1,7 milijardi dolara od ukupne zarade došlo upravo sa prodavnice giganta iz Kupertina, ostavljajući Google Play iza sebe sa udelom od 504 miliona dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.