Kako Internet i društvene mreže menjaju turizam?

Kako Internet i društvene mreže menjaju turizam?

Treća po redu e-Turizam konferencija održaće se 12. maja u beogradskom prostoru FABRIKA gde će prisutni imati priliku da se upoznaju sa primenom savremenih ICT rešenja u turizmu i ugostiteljstvu. Pored domaćih govornika očekuju se i predstavnici inostranih kompanija koji će podeliti svoja iskustva, te objasniti kako je digital promenio, ali i dalje aktivno utiče na čitavu hotelijersku industriju.

eturizam_main

Cilj predstojećeg e-Truzima jeste prenošenje najnovijih znanja iz ICT-ja u hotelijerstvu i ugostiteljstvu od strane ostvarenih profesionalaca koji će sa brojnim primerima iz prakse upoznati sve posetioce konferencije. Ideja je da se ukaže na sve one mogućnosti koje dovode do povećanja prihoda od turizma – kroz pravilnu upotrebu Interneta, društvenih mreža, ali i drugih inovativnih web servisa.

Program same konferencije upotpuniće stručni predavači, a do sada su svoje prisustvo potvrdili: Nikola Jelačić (Google Inc, Travel & Retail Industry Manager), Melvin Böcher (Traveldudes.org), Jelena Đaković (Square Nine hotel), Milan Stojković (Tourism Management and Consulting), Petar Vasić (VasićMedia), Petar Platiša (Mona Hotel Management) kao i Ivan Bildi (Marketing Online).

Turizam 2.0 vas čeka

Povodom ovog događaja, iz organizacije e-Turizam izjavili su u razgovoru za Netokraciju:

Informacione tehnologije, Internet i društvene mreže svakodnevno menjaju turističku delatnost. Zahvaljujući novim tehnologijama, turizam danas beleži neverovatni rast, a ova oblast turizma vapi za stručnim kadrovima. Uspešni i ostvareni profesionalci iz prakse će pokazati kako se nove tehnologije mogu iskoristiti u promociji i prodaji turističkih proizvoda i usluga.

Iz organizacije takođe napominju da su prijave već uveliko otvorene, te da kotizacije iznose 3.000 dinara za studente, odnosno 5.500 dinara za privrednike i druge učesnike. Zainteresovani već sada mogu da popune online prijave koje se nalaze na zvaničnom sajtu konferencije, gde se između ostalog nalazi i više informacija o samom događaju.

Netokracija će kao zvanični medijski partner i ove godine pokrivati e-Turizam konferenciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.