Kako Internet i društvene mreže menjaju turizam?

Kako Internet i društvene mreže menjaju turizam?

Treća po redu e-Turizam konferencija održaće se 12. maja u beogradskom prostoru FABRIKA gde će prisutni imati priliku da se upoznaju sa primenom savremenih ICT rešenja u turizmu i ugostiteljstvu. Pored domaćih govornika očekuju se i predstavnici inostranih kompanija koji će podeliti svoja iskustva, te objasniti kako je digital promenio, ali i dalje aktivno utiče na čitavu hotelijersku industriju.

eturizam_main

Cilj predstojećeg e-Truzima jeste prenošenje najnovijih znanja iz ICT-ja u hotelijerstvu i ugostiteljstvu od strane ostvarenih profesionalaca koji će sa brojnim primerima iz prakse upoznati sve posetioce konferencije. Ideja je da se ukaže na sve one mogućnosti koje dovode do povećanja prihoda od turizma – kroz pravilnu upotrebu Interneta, društvenih mreža, ali i drugih inovativnih web servisa.

Program same konferencije upotpuniće stručni predavači, a do sada su svoje prisustvo potvrdili: Nikola Jelačić (Google Inc, Travel & Retail Industry Manager), Melvin Böcher (Traveldudes.org), Jelena Đaković (Square Nine hotel), Milan Stojković (Tourism Management and Consulting), Petar Vasić (VasićMedia), Petar Platiša (Mona Hotel Management) kao i Ivan Bildi (Marketing Online).

Turizam 2.0 vas čeka

Povodom ovog događaja, iz organizacije e-Turizam izjavili su u razgovoru za Netokraciju:

Informacione tehnologije, Internet i društvene mreže svakodnevno menjaju turističku delatnost. Zahvaljujući novim tehnologijama, turizam danas beleži neverovatni rast, a ova oblast turizma vapi za stručnim kadrovima. Uspešni i ostvareni profesionalci iz prakse će pokazati kako se nove tehnologije mogu iskoristiti u promociji i prodaji turističkih proizvoda i usluga.

Iz organizacije takođe napominju da su prijave već uveliko otvorene, te da kotizacije iznose 3.000 dinara za studente, odnosno 5.500 dinara za privrednike i druge učesnike. Zainteresovani već sada mogu da popune online prijave koje se nalaze na zvaničnom sajtu konferencije, gde se između ostalog nalazi i više informacija o samom događaju.

Netokracija će kao zvanični medijski partner i ove godine pokrivati e-Turizam konferenciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.