Empple Festival u oktobru donosi Employer Branding nagrade za najbolje poslovne prakse u Srbiji

Empple Festival u oktobru donosi Employer Branding nagrade za najbolje poslovne prakse u Srbiji

Empple je prvi Employer Branding festival u Srbiji koji promoviše i podstiče zdrave EB prakse u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Ovaj događaj koji je zakazan za prvi oktobar, koncipiran je tako da učesnicima obezbedi odgovore na pitanja kako razmišljaju i rade neki od najvećih Employer Branding stručnjaka, koje su to uspešne prakse u Srbiji, kao i ko se zapravo bavi Employer Branding-om.

Nikolina, Angelina i Katarina trenutno čine core tim koji stoji iza Empple festivala. Početkom godine, ove devojke su počele da osmišljavaju koncept, da rade istraživanja i traže inicijalnu podršku za realizaciju festivala. Od starta, projekat je podržan od strane agencije Žiška koja je dala pravi vetar u leđa za dalju organizaciju i za sada se aktivno radi skoro tri meseca na ovom događaju i polako se ulazi u pripremu programa i potrage za sponzorima.

Empple festival kao zamajac za razvoj employer brandinga na celom tržištu

Govoreći nam o ovom događaju, jedna od tri devojke osnivača Katarina Šonjić, kaže da je Empple prvi Employer Branding festival u Srbiji koji promoviše i podstiče zdrave prakse iz ove oblasti u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu. Ona nam je otkrila da se ideja o samom festivalu rodila tokom 2019. godine ali je čitava situacija sa pandemijom malo usporila proces nastajanja, tako da su svi od ove godine konačno spremni za održavanje događaja:  

Empple festival će se sastojati iz tri ključna dela: edukacije, networking-a i dodele nagrada. Edukativni deo će pokriti aktuelne teme i povezati najistaknutije pojedince iz ove oblasti sa našom publikom. Pored globalnih lidera, ugostićemo i lokalne predavače jer nam je i kontekst našeg tržišta izuzetno važan. Događaj će se desiti u hibridnom obliku, pa će 100 učesnika imati priliku da se upozna i poveže uživo, dok ćemo za učesnike online organizovati kratke networking sesije sa krovnim temama. 

Šonjić kaže da je dodela nagrada deo festivala kome se posvećuje posebna pažnja, s obzirom na to da je želja organizatorki da se da se promovišu i podstaknu sjajne prakse sa našeg tržište i samim tim im se pokloni pažnja koju su zaslužili. Štaviše, pored samog priznanja koje će najuspešnije prakse dobiti 1. oktobra, organizovaće se i prezentacije upravo tih slučajeva 22. oktobra, kako bi kao zajednica iz svega toga nešto i naučila. 

Na pitanje Netokracije sa kojom idejom je ovaj festival pokrenut i zašto se Katarina zajedno sa svojim koleginicama odlučila da ga kreira, naša sagovornica kaže da je Employer Branding kao oblast i dalje veoma mlada na našem tržištu i dodaje sledeće:

Iako postoji povećano interesovanje za ovu oblast, verujem da nam zaista fali kvalitetna edukacija ali i mesto okupljanja gde možemo da dobijemo relevantne inpute ali i razmenu iskustava. Naše tržište ima ogroman potencijal i Empple je tu da ga pokrene i da gorivo. Neki viši cilj jeste da utičemo na naš ekosistem i omogućimo da talenti na našem tržištu mogu da ispune svoj potencijal. Svesni smo da mnogo faktora utiče na tu situaciju ali smo tu da uradimo nešto po tom pitanju, tako što ćemo pomoći poslodavcima da budu još bolji.

Za najbolje stižu i Employer Branding nagrade

U nastavku našeg razgovora, dotkali smo se više o tome kako će izgledati dodela nagrada i u kojim kategorijama će te nagrade biti dodeljene. Katarina kaže da će kao krovni trenutak, najbolje prakse dobiti priznanje za stvari koje su radili u prethodnom periodu, pa će tako u okviru festivala biti 11 kategorija, do kojih su iz organizacije došli posebnim procesom i osluškivanjem trenutnih dešavanja na tržištu:

Ove godine ćemo nagrađivati najbolje employer branding projekte, timove i pojedince. Potrudili smo se da pokrijemo sve najvažnije aspekte upravljanja employer brendom i nadam se da ćemo privući kompanije da se oprobaju u procesu.

Naš dragi stručni žiri će oceniti prijavljene radove po unapred definisanim kriterijumima, tako da će proces i očekivanja biti veoma transparentni. Prijave se otvaraju 24. maja i sa velikim uzbuđenjem se spremamo za taj dan. Sve prijave će se vršiti preko našeg zvaničnog sajta, gde će biti vidljivi i kriterijumi kao i očekivanja. 

Za kraj, Katarina nam je otkrila da se ona i njen tim trenutno spremaju za puštanje prijava, kao i to da spremaju sadržaj kako bi svima bilo što jasnije šta se očekuje u procesu konkurisanja za Empple nagradu. Prema njenim rečima, za sada najviše posla ima u radu sa predavačima na pripremi predavanja, dok se pored toga traže svi oni koji žele da doprinesu projektu (kompanije, organizacije, zajednice i mediji): 

Do oktobra želimo da okupimo sve ljude sa našeg tržišta koji traže inspiraciju u employer branding svetu, da motivišemo kompanije da prijave svoje radove i prođu kroz proces koji će sigurno biti veoma zabavan i koristan. 

U daljoj budućnosti ideja je da Empple postane asocijacija za Employer Branding u Srbiji i da se iz njega izrode akcije koje će zaista unaprediti domaće tržište. Između ostalog, cilj je da ovaj festival bude katalizator i da se omogući da se sve više kompanija bavi ovom temom i da se zahvaljujući ovom događaju otvore neke nove prilike u Srbiji.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.