Empple Festival u oktobru donosi Employer Branding nagrade za najbolje poslovne prakse u Srbiji

Empple Festival u oktobru donosi Employer Branding nagrade za najbolje poslovne prakse u Srbiji

Empple je prvi Employer Branding festival u Srbiji koji promoviše i podstiče zdrave EB prakse u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Ovaj događaj koji je zakazan za prvi oktobar, koncipiran je tako da učesnicima obezbedi odgovore na pitanja kako razmišljaju i rade neki od najvećih Employer Branding stručnjaka, koje su to uspešne prakse u Srbiji, kao i ko se zapravo bavi Employer Branding-om.

Nikolina, Angelina i Katarina trenutno čine core tim koji stoji iza Empple festivala. Početkom godine, ove devojke su počele da osmišljavaju koncept, da rade istraživanja i traže inicijalnu podršku za realizaciju festivala. Od starta, projekat je podržan od strane agencije Žiška koja je dala pravi vetar u leđa za dalju organizaciju i za sada se aktivno radi skoro tri meseca na ovom događaju i polako se ulazi u pripremu programa i potrage za sponzorima.

Empple festival kao zamajac za razvoj employer brandinga na celom tržištu

Govoreći nam o ovom događaju, jedna od tri devojke osnivača Katarina Šonjić, kaže da je Empple prvi Employer Branding festival u Srbiji koji promoviše i podstiče zdrave prakse iz ove oblasti u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu. Ona nam je otkrila da se ideja o samom festivalu rodila tokom 2019. godine ali je čitava situacija sa pandemijom malo usporila proces nastajanja, tako da su svi od ove godine konačno spremni za održavanje događaja:  

Empple festival će se sastojati iz tri ključna dela: edukacije, networking-a i dodele nagrada. Edukativni deo će pokriti aktuelne teme i povezati najistaknutije pojedince iz ove oblasti sa našom publikom. Pored globalnih lidera, ugostićemo i lokalne predavače jer nam je i kontekst našeg tržišta izuzetno važan. Događaj će se desiti u hibridnom obliku, pa će 100 učesnika imati priliku da se upozna i poveže uživo, dok ćemo za učesnike online organizovati kratke networking sesije sa krovnim temama. 

Šonjić kaže da je dodela nagrada deo festivala kome se posvećuje posebna pažnja, s obzirom na to da je želja organizatorki da se da se promovišu i podstaknu sjajne prakse sa našeg tržište i samim tim im se pokloni pažnja koju su zaslužili. Štaviše, pored samog priznanja koje će najuspešnije prakse dobiti 1. oktobra, organizovaće se i prezentacije upravo tih slučajeva 22. oktobra, kako bi kao zajednica iz svega toga nešto i naučila. 

Na pitanje Netokracije sa kojom idejom je ovaj festival pokrenut i zašto se Katarina zajedno sa svojim koleginicama odlučila da ga kreira, naša sagovornica kaže da je Employer Branding kao oblast i dalje veoma mlada na našem tržištu i dodaje sledeće:

Iako postoji povećano interesovanje za ovu oblast, verujem da nam zaista fali kvalitetna edukacija ali i mesto okupljanja gde možemo da dobijemo relevantne inpute ali i razmenu iskustava. Naše tržište ima ogroman potencijal i Empple je tu da ga pokrene i da gorivo. Neki viši cilj jeste da utičemo na naš ekosistem i omogućimo da talenti na našem tržištu mogu da ispune svoj potencijal. Svesni smo da mnogo faktora utiče na tu situaciju ali smo tu da uradimo nešto po tom pitanju, tako što ćemo pomoći poslodavcima da budu još bolji.

Za najbolje stižu i Employer Branding nagrade

U nastavku našeg razgovora, dotkali smo se više o tome kako će izgledati dodela nagrada i u kojim kategorijama će te nagrade biti dodeljene. Katarina kaže da će kao krovni trenutak, najbolje prakse dobiti priznanje za stvari koje su radili u prethodnom periodu, pa će tako u okviru festivala biti 11 kategorija, do kojih su iz organizacije došli posebnim procesom i osluškivanjem trenutnih dešavanja na tržištu:

Ove godine ćemo nagrađivati najbolje employer branding projekte, timove i pojedince. Potrudili smo se da pokrijemo sve najvažnije aspekte upravljanja employer brendom i nadam se da ćemo privući kompanije da se oprobaju u procesu.

Naš dragi stručni žiri će oceniti prijavljene radove po unapred definisanim kriterijumima, tako da će proces i očekivanja biti veoma transparentni. Prijave se otvaraju 24. maja i sa velikim uzbuđenjem se spremamo za taj dan. Sve prijave će se vršiti preko našeg zvaničnog sajta, gde će biti vidljivi i kriterijumi kao i očekivanja. 

Za kraj, Katarina nam je otkrila da se ona i njen tim trenutno spremaju za puštanje prijava, kao i to da spremaju sadržaj kako bi svima bilo što jasnije šta se očekuje u procesu konkurisanja za Empple nagradu. Prema njenim rečima, za sada najviše posla ima u radu sa predavačima na pripremi predavanja, dok se pored toga traže svi oni koji žele da doprinesu projektu (kompanije, organizacije, zajednice i mediji): 

Do oktobra želimo da okupimo sve ljude sa našeg tržišta koji traže inspiraciju u employer branding svetu, da motivišemo kompanije da prijave svoje radove i prođu kroz proces koji će sigurno biti veoma zabavan i koristan. 

U daljoj budućnosti ideja je da Empple postane asocijacija za Employer Branding u Srbiji i da se iz njega izrode akcije koje će zaista unaprediti domaće tržište. Između ostalog, cilj je da ovaj festival bude katalizator i da se omogući da se sve više kompanija bavi ovom temom i da se zahvaljujući ovom događaju otvore neke nove prilike u Srbiji.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Programeri dugih jezika – ima li mesta ličnim stavovima na LinkedInu?

Jedna od tema na nedavno završenoj Netokracijinoj Employer Branding konferenciji bila je o upitnim nastupima zaposlenih na LinkedIn-u, koje rizike po kompaniju i pojedinca bi to moglo da donese i kako bi ovi problemi mogli da se izbegnu.

Startapi i poslovanje

Novosadski Continental najavio novo razvojno odeljenje koje će do 2024. godine zaposliti još 200 inženjera

'Human Machine Interface' ime je nove visokotehnološke poslovne jedinice koja postaje deo R&D centra u Novom Sadu. Novo odeljenje baviće se razvojem 'head-up display' tehnologije za potrebe automobilske industrije.

Startapi i poslovanje

Američki LotusFlare najbrojniji tim ima u Beogradu i radi na proizvodima koji menjaju ‘telco’ industriju

Beogradska kancelarija kompanije LotusFlare trenutno okuplja oko 60 IT stručnjaka i aktivno širi tim. O proizvodima na kojima rade i planovima za budućnost sa njihovim predstavnicima razgovaramo u tekstu koji sledi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nakon $100 miliona Series C investicije, američki Embroker nastavlja da razvija nove proizvode i širi svoj tim u Beogradu

Generalni menadžer kancelarije u Beogradu i globalni VP Engineering-a za Netokraciju govori o proizvodima koje Embroker razvija, o sektoru digitalnog osiguranja malih biznisa, ali i o daljim planovima za proširenje tima u srpskoj prestonici.

Startapi i poslovanje

Celsius, jedna od vodećih kripto platformi, kupio deo srpskog MVP Workshopa

Dva blockchain jednoroga od sada razvijaju svoje proizvode upravo iz Beograda.

Office Talks Podcast

Porezi, paušalci, test samostalnosti

Gost 52. epizode Office Talks podcasta bio je Svetislav Kostić, profesor na Pravnom fakultetu u Beogradu i stručnjak za fiskalizaciju i poreze. Sa njim smo razgovarali o novom predlogu poreskih mera za brži rast IKT sektora.

Startapi i poslovanje

Peti rođendan u Beogradu Symphony slavi uz tim koji broji 90 zaposlenih – najavljeno dalje širenje poslovanja

Povodom pete godišnjice kompanije Symphony u Beogradu sa njenim predstavnicima pravimo retrospektivu poslovanja: koliko je firma porasla, koliko trenutno ima zaposlenih i na kojim tipovima projekata danas rade njihovi timovi?

Gaming

Hendrik Lesser razvijao je igre GTA i Angry Birds, a nama otkriva kako game dev industrija u Srbiji može brže da napreduje

Na edukativnom programu Playing Narratives koji organizuju Francuski i Goethe instituti u Srbiji u saradnji sa SGA, publika je imala priliku da čuje Hendrika Lessera, čoveka koji ima značajno ime u evropskoj i svetskoj industriji razvoja video igara. Upravo sa njim smo imali priliku da detaljno razgovaramo o video igrama kao novoj i važnoj kulturi.

Startapi i poslovanje

DSI i Digitalna Zajednica objavile predlog poreskih mera za brži rast srpskog IT-ja

Predlog od 11 mera tiče se podrške ekonomiji inovacija i razvoja, a posebno se ističe produžetak roka poreskih subvencija za sve paušalce koji su zaposleni od uvođenja Testa samostalnosti.