Ellecta Digital lansira novi food brend - El Camion Loco!

Godinu dana nakon prvog ‘dark kitchen’ projekta agencija Ellecta Digital lansira Nom! Brands i novi brend – El Camion Loco!

Stiže novi restoran 'u oblaku' iza koga stoji ekipa Ellecta Digital kroz koncept Nom! Brands. O čemu je tačno reč, otkrivamo vam u nastavku teksta.

Loha Poke, dark kitchen projekat ekipe koja stoji iza domaće marketinške agencije Ellecta Digital pokrenut je u februaru prošle godine. Tada smo prvi put pisali o ovoj restoranu u oblaku, tačnije kuhinji koja zapošljava kuvare zadužene za spremanje hrane, bez sopstvenih prostorija za ručavanje, a čiji gosti hranu dobijaju na željenu adresu.

Od tada je prošlo godinu dana, a Srđan Košutić, partner u pomenutoj agenciji, ističe da su to uradili iz uverenja da suštinski mogu da inoviraju biznis model u industriji hrane u regionu:

Smatrali smo da ljudi zaslužuju mogućnost da kod kuće jedu odličnu hranu koja je od početka do kraja osmišljena i optimizovana za dostavu. Dugoročni rast udela dostave u ukupnoj potrošnji smo svakako predviđali, ali su okolnosti pandemije uticale na to da se taj rast drastično ubrza. To se naravno odrazilo i na naš biznis u veoma pozitivnom smislu.

Danas, godinu dana kasnije, delivery industrija mnogostruko je porasla zbog pandemije, a ovaj tim odlučio je da pokrene novi food brend – El Camion Loco. O čemu je tačno reč i šta predstavlja Nom! Brands, naš sagovornik objašnjava nam u nastavku teksta.

Cilj je stvoriti osnovu za lansiranje novih food brendova

“Ideja za novi brend postojala je, naravno, od samog početka kao deo planova rasta, ali je dodatno ohrabrena uspehom koji smo sa postigli sa Loha Poke”, objašnjava Košutić. Sa ovim brendom, ističe on, žele da validiraju svoj način rada i pristupa građenju brenda koji postaje odomaćeno ime.

Ponovo je u pitanju virtuelni restoran ali, kako kaže Srđan, ovog puta sa toplom kuhinjom koja je zahtevnija na potpuno drugačiji način. “Samim tim i izazov je veći”, dodaje on i otkriva nam više o novom burito projektu:

Sa brendom ili takerijom na točkovima, kako ga među nama zovemo, želimo da približimo regionalnom tržištu doživljaj kalifornijskih kamiona sa hranom. U ponudi za početak imamo buritose kao oprobani tip kuhinje koji gurmani dobro poznaju, ali uskoro i nešto širi asortiman. Taj kalifornijski tvist u recepturi i sastojcima upravo izdvaja naše buritose po ukusu u odnosu na odomaćenu meksičku liniju.

El Camion Loco je novi ‘food’ brend iza kog stoji kompanija Nom! Kitchen.

Njihova vizija, dodaje on, od početka je bila da pod okriljem jedne kompanije ponude više različitih tipova kuhinje, a iskustvima sa Loha Poke i El Camion Loco stvaramo fleksibilnu platformu za relativno lako lansiranje novih brendova. “Sarađujemo da nekim od najboljih timova u zemlji iz raznih oblasti, od dizajna do logistike, a sve da bismo našu viziju pretočili u stvarnost u vidu cloud restaurant kompanije Nom! Kitchen”, ističe on i dodaje da se dark kitchen tržište u Srbiji itekako razvija:

Neopisivo smo ponosni što smo upravo mi pioniri takvog načina poslovanja u Srbiji. Imamo prilike da razgovaramo sa velikim brojem ugostitelja, rado razmenjujemo mišljenja i savete i primetan je veći broj brendova koji prate ovaj biznis model zbog čega nam je posebno drago.

To, međutim, ne znači da je poslovni model ovog tipa lak za realizaciju, Srđan i njegov tim veruju da izazovi poslovnog modela leže ne samo u kuhinji već i u adekvatnoj tehnologiji, kvalitetnoj logistici i marketingu. Svoje umeće u tim oblastima demonstriraće na novom brendu a ova godina, kaže naš sagovornik, biće veoma izazovna. “Uveliko radimo na lansiranju novih brendova, strateškim partnerstvima u dostavnom lancu i širenju baze partnera (kuhinja) na nove gradove”, zaključuje Košutić.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.