Ellecta Digital lansira novi food brend - El Camion Loco!

Godinu dana nakon prvog ‘dark kitchen’ projekta agencija Ellecta Digital lansira Nom! Brands i novi brend – El Camion Loco!

Stiže novi restoran 'u oblaku' iza koga stoji ekipa Ellecta Digital kroz koncept Nom! Brands. O čemu je tačno reč, otkrivamo vam u nastavku teksta.

Loha Poke, dark kitchen projekat ekipe koja stoji iza domaće marketinške agencije Ellecta Digital pokrenut je u februaru prošle godine. Tada smo prvi put pisali o ovoj restoranu u oblaku, tačnije kuhinji koja zapošljava kuvare zadužene za spremanje hrane, bez sopstvenih prostorija za ručavanje, a čiji gosti hranu dobijaju na željenu adresu.

Od tada je prošlo godinu dana, a Srđan Košutić, partner u pomenutoj agenciji, ističe da su to uradili iz uverenja da suštinski mogu da inoviraju biznis model u industriji hrane u regionu:

Smatrali smo da ljudi zaslužuju mogućnost da kod kuće jedu odličnu hranu koja je od početka do kraja osmišljena i optimizovana za dostavu. Dugoročni rast udela dostave u ukupnoj potrošnji smo svakako predviđali, ali su okolnosti pandemije uticale na to da se taj rast drastično ubrza. To se naravno odrazilo i na naš biznis u veoma pozitivnom smislu.

Danas, godinu dana kasnije, delivery industrija mnogostruko je porasla zbog pandemije, a ovaj tim odlučio je da pokrene novi food brend – El Camion Loco. O čemu je tačno reč i šta predstavlja Nom! Brands, naš sagovornik objašnjava nam u nastavku teksta.

Cilj je stvoriti osnovu za lansiranje novih food brendova

“Ideja za novi brend postojala je, naravno, od samog početka kao deo planova rasta, ali je dodatno ohrabrena uspehom koji smo sa postigli sa Loha Poke”, objašnjava Košutić. Sa ovim brendom, ističe on, žele da validiraju svoj način rada i pristupa građenju brenda koji postaje odomaćeno ime.

Ponovo je u pitanju virtuelni restoran ali, kako kaže Srđan, ovog puta sa toplom kuhinjom koja je zahtevnija na potpuno drugačiji način. “Samim tim i izazov je veći”, dodaje on i otkriva nam više o novom burito projektu:

Sa brendom ili takerijom na točkovima, kako ga među nama zovemo, želimo da približimo regionalnom tržištu doživljaj kalifornijskih kamiona sa hranom. U ponudi za početak imamo buritose kao oprobani tip kuhinje koji gurmani dobro poznaju, ali uskoro i nešto širi asortiman. Taj kalifornijski tvist u recepturi i sastojcima upravo izdvaja naše buritose po ukusu u odnosu na odomaćenu meksičku liniju.

El Camion Loco je novi ‘food’ brend iza kog stoji kompanija Nom! Kitchen.

Njihova vizija, dodaje on, od početka je bila da pod okriljem jedne kompanije ponude više različitih tipova kuhinje, a iskustvima sa Loha Poke i El Camion Loco stvaramo fleksibilnu platformu za relativno lako lansiranje novih brendova. “Sarađujemo da nekim od najboljih timova u zemlji iz raznih oblasti, od dizajna do logistike, a sve da bismo našu viziju pretočili u stvarnost u vidu cloud restaurant kompanije Nom! Kitchen”, ističe on i dodaje da se dark kitchen tržište u Srbiji itekako razvija:

Neopisivo smo ponosni što smo upravo mi pioniri takvog načina poslovanja u Srbiji. Imamo prilike da razgovaramo sa velikim brojem ugostitelja, rado razmenjujemo mišljenja i savete i primetan je veći broj brendova koji prate ovaj biznis model zbog čega nam je posebno drago.

To, međutim, ne znači da je poslovni model ovog tipa lak za realizaciju, Srđan i njegov tim veruju da izazovi poslovnog modela leže ne samo u kuhinji već i u adekvatnoj tehnologiji, kvalitetnoj logistici i marketingu. Svoje umeće u tim oblastima demonstriraće na novom brendu a ova godina, kaže naš sagovornik, biće veoma izazovna. “Uveliko radimo na lansiranju novih brendova, strateškim partnerstvima u dostavnom lancu i širenju baze partnera (kuhinja) na nove gradove”, zaključuje Košutić.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Prevara od 70 miliona dolara – ko je kriv?

U 36. epizodi Netokracijinog Office Talks podcasta ugostili smo novinara BIRN-a, Aleksandra Đorđevića, sa kojim smo razgovarali o Internet prevarama. Reč je o nepostojećim sajtovima za kupovinu kriptovaluta i berzama, te call centrima koji su nedavno dospeli u žižu javnosti.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.

Startapi i poslovanje

Američko-srpska podcast platforma Sounder.fm osigurala novu investiciju od $2.15 miliona

Nakon prošlogodišnje investicije od 1,8 miliona dolara, ova platforma za hostovanje i laku pretragu podcasta, audio knjiga i newscasta, prikupila je još 2,15 miliona dolara.

Startapi i poslovanje

NBS: U 2020. godini Srbija izvezla €1,37 milijardi ICT usluga

Sporiji rast nego u 2019. godini mogao bi biti opravdan aktuelnom pandemijom.

Novost

Program ‘Tačka povratka’ objavio vodič za lakši povratak Srba iz dijaspore u domovinu

Program za povezivanje sa srpskom dijasporom 'Tačka povratka' objavio je besplatan online 'Vodič za povratnike', namenjen građanima u dijaspori, bilo da su se već odlučili da se vrate u Srbiju, tek razmišljaju o povratku, ili ih zanimaju prilike za poslovnu saradnju.

Kultura 2.0

Platforma net.kabinet predstavlja interdisciplinarni kurs ‘Epidemija’ za srednjoškolce

Fondacija Petlja, Inicijativa 'Digitalna Srbija' i UNICEF predstavili su kurs "Epidemija" koji povezuje znanja o fenomenu epidemije iz ugla biologije, hemije, matematike i informatike. Kurs se sastoji iz tekstova, ilustracija, kvizova, a narator je glumac Miloš Biković.