Kako do uspešne monetizacije video igre - saznajte na prvom #GameTalks okupljanju - Netokracija.rs

Kako do uspešne monetizacije video igre – saznajte na prvom #GameTalks okupljanju

U utorak, 20. juna, s početkom od 18 časova, Eipix Academy organizuje prvi u nizu #GameTalks događaj u Novom Sadu pod nazivom 'Kreativna monetizacija u video-igrama'. Iako ne može da škodi, visok kvalitet jedne igre ne garantuje da će ona biti profitabilna, a upravo iz tih razloga ovaj besplatni događaj predstavlja odličnu priliku za sve zainteresovane da saznaju više o različitim kreativnim načinim monetizacije video igara.

Štaviše, moglo bi se reći da su razvoj kvalitetne igre i pronalaženje načina da ona donese profit dva posebna procesa koja se u idealnom slučaju spajaju u jednu celinu. S obzirom na to da gaming industrija u Srbiji beleži sve veći rast, a novih studija video igara je sve više, postavlja se pitanje koji su to kreativni načini monetizacije krajnjih proizvoda  u ovoj industriji? Više o ovoj i sličnim temama govoriće se na prvom #GameTalks događaju Eipix Academy koji će se održati u prostorijama ove kompanije u Novom Sadu.

Sa druge strane, o mogućnostima monetizacije video-igara govoriće Ameya Khasnis, game designer u kompaniji Eipix Entertainment i Eipix Academy predavač na kursu Game design. Ameya je developer sa višegodišnjim radnim iskustvom kako u srpskim, tako i u indijskim i nemačkim kompanijama za razvoj video-igara, dok je game design i produkcijski menadžment masterirao na internacionalnom fakultetu DSK Supinfogame, na kom je 2013. proglašen za izvanrednog studenta.

Ulaz slobodan, prijave već otvorene

Ideja Eipix Academy #GameTalks događaja jeste da na jednom mestu okupi sve one koji se bave ili planiraju da se bave razvojem video-igara sa ciljem razmene znanja, iskustva i umrežavanja. Iz ove kompanije navode da je ulaz na sam događaj slobodan, dok su prijave obavezne zbog ograničenog broja mesta. Prijave sa osnovnim podacima možete poslati na e-mail adresu info@eipixacademy.com, dok je više informacija o događaju dostupno na zvaničnoj Eipix Academy Facebook stranici.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?