Prvi zlatni Effie u ruke Leo Burnetta – dodeljene dve srebrne i sedam bronzanih nagrada

Dobitnici nagrada na Effie Awards Festivalu proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. Radi se o kampanji „Budi NEO“, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrnu Effie nagradu u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja „Erste Housing Loan Campaign“, agencija Executive Group za klijenta Erste Bank. Drugi Srebrni Effie pripao je kampanji „Vip NEO“ agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga.

Ukupno sedam kampanja osvojilo je Bronzanu Effie nagradu, a ovo je spisak osvajača:

  • „Crno je Zaječarsko“, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino).
  • „Srbija je neXt inspiracija“, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.
  • U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad „Moja kravica jogurt trougao“, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, klijenta Imlek.
  • U kategoriji Finansija i platnih kartica dodeljena su dva bronzana Effie-ja za kampanje: „Predodobrenje za brže useljenje“, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja „Intermezzo keš kredit – 7 godina“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa.
  • Kampanja „Novo Plazma iskustvo“ bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, dok su „Vip Brzalice“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.

Srbija među 45 zemalja gde se održava ovo takmičenje

Povodom dodele ovih nagrada, oglasila se i Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia, koja je tom prilikom istakla za medije:

Čestitam dobitnicima Effie nagrada, ali čestitam i svima onima koji su se takmičili. Napisati kvalitetan rad za Effie nije nimalo lak zadatak, jer je potrebno znanje, vreme i naravno, pravi sadržaj. Druga godina Effie-ja u Srbiji je, ako to posmatramo kao organizatori i nosioci licence, dokazala da uspeh prve godine nije bio slučajan, ali i da imamo razlog da verujemo da će ovaj Festival svake naredne godine biti uspešniji i kvalitetniji. Industrija je prepoznala značaj Effie-ja za razvoj ovdašnjeg tržišta, što nam  je i bio cilj.

Ove godine 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset. Podsetimo, Effie Awards se drugi put organizuje u Srbiji od strane IAA Serbia, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Propustili ste

E-commerce

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i petka korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Sponzorisano

Kvalitetan sadržaj uvek ima primat – a kako to radi Coca-Cola u Srbiji?

Putovanje kompanije Coca-Cola u oblast 'content' marketinga u Srbiji počelo je u martu. Da li je ovaj projekat ispunio očekivanja?

Tehnologija

Google uz novi ‘Video Carousel’ organski povećava pregled videa

Kompanija iz Mountain View-a rešena je da pomogne kreatorima video sadržaja da generišu veći broj pregleda u rezultatima pretrage.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Tehnologija

Naši e-servisi zabeležili su pad na svetskom nivou – razvoj novih može nam povećati globalni indeks

Srbija ostvarila pad od nekoliko mesta na globalnoj 'UN E-Government Survey 2018' listi kada je rad državnih e-servisa u pitanju.