Prvi zlatni Effie u ruke Leo Burnetta – dodeljene dve srebrne i sedam bronzanih nagrada

Dobitnici nagrada na Effie Awards Festivalu proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. Radi se o kampanji „Budi NEO“, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrnu Effie nagradu u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja „Erste Housing Loan Campaign“, agencija Executive Group za klijenta Erste Bank. Drugi Srebrni Effie pripao je kampanji „Vip NEO“ agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga.

Ukupno sedam kampanja osvojilo je Bronzanu Effie nagradu, a ovo je spisak osvajača:

  • „Crno je Zaječarsko“, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino).
  • „Srbija je neXt inspiracija“, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.
  • U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad „Moja kravica jogurt trougao“, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, klijenta Imlek.
  • U kategoriji Finansija i platnih kartica dodeljena su dva bronzana Effie-ja za kampanje: „Predodobrenje za brže useljenje“, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja „Intermezzo keš kredit – 7 godina“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa.
  • Kampanja „Novo Plazma iskustvo“ bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, dok su „Vip Brzalice“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.

Srbija među 45 zemalja gde se održava ovo takmičenje

Povodom dodele ovih nagrada, oglasila se i Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia, koja je tom prilikom istakla za medije:

Čestitam dobitnicima Effie nagrada, ali čestitam i svima onima koji su se takmičili. Napisati kvalitetan rad za Effie nije nimalo lak zadatak, jer je potrebno znanje, vreme i naravno, pravi sadržaj. Druga godina Effie-ja u Srbiji je, ako to posmatramo kao organizatori i nosioci licence, dokazala da uspeh prve godine nije bio slučajan, ali i da imamo razlog da verujemo da će ovaj Festival svake naredne godine biti uspešniji i kvalitetniji. Industrija je prepoznala značaj Effie-ja za razvoj ovdašnjeg tržišta, što nam  je i bio cilj.

Ove godine 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset. Podsetimo, Effie Awards se drugi put organizuje u Srbiji od strane IAA Serbia, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Propustili ste

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.