Prvi zlatni Effie u ruke Leo Burnetta - dodeljene dve srebrne i sedam bronzanih nagrada

Prvi zlatni Effie u ruke Leo Burnetta – dodeljene dve srebrne i sedam bronzanih nagrada

Dobitnici nagrada na Effie Awards Festivalu proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. Radi se o kampanji „Budi NEO“, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrnu Effie nagradu u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja „Erste Housing Loan Campaign“, agencija Executive Group za klijenta Erste Bank. Drugi Srebrni Effie pripao je kampanji „Vip NEO“ agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga.

Ukupno sedam kampanja osvojilo je Bronzanu Effie nagradu, a ovo je spisak osvajača:

  • „Crno je Zaječarsko“, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino).
  • „Srbija je neXt inspiracija“, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.
  • U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad „Moja kravica jogurt trougao“, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, klijenta Imlek.
  • U kategoriji Finansija i platnih kartica dodeljena su dva bronzana Effie-ja za kampanje: „Predodobrenje za brže useljenje“, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja „Intermezzo keš kredit – 7 godina“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa.
  • Kampanja „Novo Plazma iskustvo“ bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, dok su „Vip Brzalice“, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.

Srbija među 45 zemalja gde se održava ovo takmičenje

Povodom dodele ovih nagrada, oglasila se i Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia, koja je tom prilikom istakla za medije:

Čestitam dobitnicima Effie nagrada, ali čestitam i svima onima koji su se takmičili. Napisati kvalitetan rad za Effie nije nimalo lak zadatak, jer je potrebno znanje, vreme i naravno, pravi sadržaj. Druga godina Effie-ja u Srbiji je, ako to posmatramo kao organizatori i nosioci licence, dokazala da uspeh prve godine nije bio slučajan, ali i da imamo razlog da verujemo da će ovaj Festival svake naredne godine biti uspešniji i kvalitetniji. Industrija je prepoznala značaj Effie-ja za razvoj ovdašnjeg tržišta, što nam  je i bio cilj.

Ove godine 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset. Podsetimo, Effie Awards se drugi put organizuje u Srbiji od strane IAA Serbia, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.