eCommerce Akademija otvorila prijave za 4. generaciju polaznika

eCommerce Akademija otvorila prijave za 4. generaciju polaznika

Prijave za četvrtu generaciju programa 'eCommerce Akademija' su otvorene, a polaznike čeka više od 24 sata materijala edukativnih predavanja, 20 različitih predavača i 6 sati online konsultacija.

Nakon prve tri generacije eCommerce Akademije koja je okupila više od 250 polaznika i više od 70 različitih kompanija, eCommerce Asocijacija Srbije najavila je početak četvrte Akademije koja počinje 11. oktobra i trajaće do 8. decembra tekuće godine. I ovoga puta u pitanju je edukacija putem online platforme na sajtu eCommmerce Akademije kroz koju je omogućen pristup 6 edukativnih modula.

Svaki modul, objašnjavaju organizatori, sastoji se od 4 do 6 polučasovnih ili jednočasovnih predavanja, nakon čega sledi Zoom diskusija sa predavačima u sklopu kojih će polaznici imati priliku da čuju njihova iskustva, greške i trendove za budućnost e-commerca. Oni dodaju:

Ukoliko ste početnik koji želi da pokrene svoj web shop ili radite u kompaniji u kojoj želite da unapredite online poslovanje, na ovom programu vas čeka mnogo noviteta i primera iz prakse. Osim iskusnih stručnjaka koji će vam predstaviti svoje znanje, u toku Akademije ćete imati priliku i da čujete različite goste koji će nam se pridružiti okviru Zoom diskusija. Prilikom ovih diskusija, imaćete priliku da iznesete svoja pitanja, mišljenja i stavove zajedno sa predavačima.

Šta će polaznici naučiti u sklopu programa?

Naučićete koji su to procesi koji čine digitalni ekosistem važni da bi se uspostavio dobar web shop i na šta sve treba da obratite pažnju kada skalirate svoje procese, kroz sledeće oblasti:

  • Online shop od A do Z,
  • Digital Marketing & Traffic,
  • Black Friday & SEO.
  • .COM EXPERIENCE, Digital Visual Merchandising i Customer Journey
  • E-Payments & Security,
  • E-Operations & Delivery.

Organizatori će učesnicima predočiti i sve relevantne teme koje čine e-commerce i digitalno poslovanje: kako da pristupite izboru platforme i kako da dođete do idealnog rešenja za vaš biznis, osnove digitalnog marketinga uz sve relevantne forme i alate oglašavanja, pokazaće vam kako da napravite koncept vašeg web shop-a, kako da kreirate biznis plan, brif za dizajnere i developere, a naučićete i sve o platnim uslugama e-commerca: od dostupnosti do sigurnosti i profitabilnosti iza njihove integracije. Na samom kraju, saznaćete kako da postavite KPI-jeve za vaše zaposlene i koji su osnovni parametri i indikatori efikasnih timova u pozadini e-commerce poslovanja.

Svoje prijave možete poslati u sklopu zvaničnog sajta eCommerce Asocijacija Srbije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.