Dragana Đermanović nova vlasnica Blogger.ba

Pepper Communications Dragane Đermanović preuzeo bosanski Blogger.ba

Najpoznatiji bosanskohercegovački blog servis - Blogger.ba, od danas je u vlasništvu Dragane Đermanović tj. njene kompanije Pepper Communications. Iako je servis bio pred gašenjem, blogeri će sačuvati svoje mesto, a najavljena su i mnogobrojna unapređenja u predstojećim mesecima.

bloger1

Kako piše Klix.ba, početkom januara najavljeno je gašenje Blogger.ba, svojevremeno jednog od najposećenijih sajtova u Bosni i Hercegovini. Iako je servis bio pred gašenjem, Pepper Communications odlučio se na akviziciju, otvarajući tako novo poglavlje u blogosferi federacije.

U izjavi za Klix.ba, Dragana Đermanović je izjavila:

Ovo za mene nije akvizicija ili kupovina, već prilika da unapredim blogosferu. Mnogi bi takvu priliku odbili i da im plate, ja sam platila da bih je dobila. Za mene je ovo veliki lični i profesionalni poduhvat. Blogosfera je zapuštena, blogeri su mnogo manje povezani nego 2009. ili 2010. godine, a njihov doprinos razvoju javnog dijaloga možda nikad nije bio potrebniji društvu.

Blogeri, stižu unapređenja

Đermanović ističe da je iskrena želja čitavog tima da se blogerima pruži unapređeno mesto gde bi mogli da kreiraju najrazličitijih sadržaj. Samo iskustvo blogera i blogerki biće znatno unapređeno – kako u smislu unosa i kreiranja postova, tako i u delu povezivanja sadržaja sa društvenim mrežama. U planu su i novi pristupi monetizaciji koji bi blogerima omogućili zaradu od reklama postavljenih na njihove tekstove.

Pomenute izmene mogle bi stupiti na snagu već u narednim mesecima, pri čemu Dragana naglašava da je jedan od ciljeva novog projekta i dodatno povezivanje blogera i blogerki, kao i pospešivanje vidljivosti samih postova. Pripremaju se i brojna iznenađenja u vidu poziva za konferencije i putovanja, ali i mogućnost zarade putem BeeShaper servisa kojeg je Đermanović osnovala krajem prethodne godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?