Direct Media sa novim brendom 'Direct NEURO' ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Direct Media sa novim brendom ‘Direct NEURO’ ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.

Zajedno sa stručnjacima za obradu podataka i komunikaciju brendova u DIRECT MEDIA United Solutions, a uz korišćenje najsavremenije neurotehnologije, ispitivaće nesvesne reakcije potrošača na poruke koje im se plasiraju kroz oglase, reklame i sadržaj na društvenim mrežama. Pored marketinga, velika oblast primene ove tehnologije je i u ljudskim resursima.

Milica Marković, menadžerka za korporativne komunkacije u DIRECT MEDIA United Solutions, izjavila je u obraćanju medijima:

Za donošenje bilo kakvih odluka, najvažnije je da imamo dobre insajte koji se baziraju na što relevantnijim podacima, a ne na generalizacijama. Istraživanja Direct NEURO obuhvatiće marketing i HR, a omogućavaju da imamo dubinski i realan uvid u to kako potrošači reaguju na poruke koje im njihovi omiljeni brendovi šalju, ali i kako zaposleni reaguju na određene poslovne situacije. Samim tim možemo da dođemo do zaključaka koji će voditi ka boljim rešenjima i unapređenju poslovanja.

Direct NEURO istraživanja se sprovode uz pomoć do sada najkvalitetnije tehnologije i, za razliku od postojećih istraživanja na tržištu sa predzankom “neuro”, raspolaže savremenom opremom za eye-tracking (praćenje usmerenosti pogleda), EEG (Electroencephalography odnosno merenje aktivnosti moždanih talasa), GSR (Galvanic Skin Response ili merenje reakcije putem znoja), kao i Face i Voice analizu.

Kombinacijom neuroistraživanja i klasičnih istraživanja dostiže se oko 90% tačnosti, za razliku od korišćenja samo tradicionalnih istraživanja koja idu do 30% tačnosti, potvrdio je Nielsen, najveća globalna kompanija za merenje i obradu podataka i ispitivanje tržišta, navodi se u saopštenju.

Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics & Insights u DIRECT MEDIA United Solutions dodala je:

Klasična marketinška istraživanja više nisu dovoljna da bismo u potpunosti upoznali potrošače. Zato je vreme da iskoristimo sve ono što nauka i tehnologija danas omogućavaju, a to su neuroistraživanja, koja su inače globalno prepoznata kao veliki trend za dolazeći period.

Direct NEURO ćemo koristiti da bismo došli do relevatnih podataka o potrošačima, ne samo u radu sa našim partnerima u Srbiji i regionu, već kod svih brendova zainteresovanih da testiraju svoje komunikacijske poruke. Neprestano tragamo za novim načinom što boljeg i preciznijeg upoznavanja ciljne grupe, a neuroistraživanja daju upravo to.

Direct NEURO tim sproveo je prvu lokalnu neuro studiju o uticaju društvenih mreža na mozak korisnika, čije će nalaze uskoro podeliti sa javnosti.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Index Health osigurao dodatnih $3 miliona investicije za unapređenje proizvoda

Startap domaćeg osnivača Luke Ivićevića, Index Health iz Majamija, koji nudi usluge telemedicine zasnovane na personalizovanim podacima pacijenata, podigao je novih $3 miliona u 'seed' rundi investiranja.

Karijere

Borislav Vesnić: I game dev industrija u Srbiji se suočava sa otkazima, ali i dalje je u blagom porastu

Visoki porezi i nedostatak mentorstva u vođenju biznisa i dalje su glavni neprijatelji domaće gejming industrije, kaže Borislav Vesnić, jedan od osnivača Tricoman Studios. O tome, ali i o drugim izazovima (i dobrim stranama) njegovog preduzetničkog puta sa njim razgovaramo u intervjuu koji sledi.

Tehnologija

Mislav Malenica: Razvoj veštačke inteligencije nije uticao na otkaze u IT industriji

Mislav Malenica, osnivač AI startapa Mindsmiths i potpredsednik organizacije Cro AI, na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu bio je jedan od panelista, a u intervjuu za Netokraciju objasnio je zašto veštačka inteligencija ne može zameniti ljude i kako takav stav štetno utiče na njen razvoj.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-nemački randevu.tech zatvorio ‘pre-seed’ investiciju od € 325.000

ICT Hub Venture, TS Ventures Fond i Earlybird Vision Lab inkubator udruženo su investirali u randevu.tech - tehnološku kompaniju sa sedištem u Berlinu i Beogradu koja transformiše način na koje kompanije grade i razvijaju B2B marketplace rešenja i digitalne proizvode.

Office Talks Podcast

Stanje IT industrije i odnos programera prema HR-u

U 169. epizodi Office Talks podkasta sa Ivom Marinković (Smallpdf) i Anom Golobočanin (Daon), analiziramo trenutno stanje na IT tržištu kao i probleme sa kojima se susreću tehnološke kompanije.

Karijere

Popunite anketu o transparentnosti IT plata u Srbiji

Inicijativa "Anketa o platama - Transparentnost zarada u IT industriji" biće anonimna, a pokrenuta je sa ciljem unapređenja transparentnosti i otvorenosti unutar srpske IT zajednice.

Novost

Trickest lansira javnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a

Trickest, startap koji posluje u domenu automatizacije cybersecurity procesa, lansirao je svima dostupnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a.

Upoznajte poslodavce

STADA GIS Serbia ima tim od 150 ljudi u Beogradu i Vršcu – i trenutno traži nove kolege

Kako izgleda poslovanje u okviru kompanije STADA GIS Serbia? Otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Sofascore ima preko 25 miliona aktivnih korisnika mesečno, a ljudi iz Srbije najviše prate košarku

Svi ljubitelji sporta ali i sportskog klađenja, gotovo sigurno imaju instaliranu aplikaciju Sofascore na svojim telefonima. O tome kako ovaj servis funkcioniše i kako izgleda poslovanje ove kompanije, razgovarali smo sa osnivačem Ivanom Bešlićem.