Direct Media sa novim brendom 'Direct NEURO' ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Direct Media sa novim brendom ‘Direct NEURO’ ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.

Zajedno sa stručnjacima za obradu podataka i komunikaciju brendova u DIRECT MEDIA United Solutions, a uz korišćenje najsavremenije neurotehnologije, ispitivaće nesvesne reakcije potrošača na poruke koje im se plasiraju kroz oglase, reklame i sadržaj na društvenim mrežama. Pored marketinga, velika oblast primene ove tehnologije je i u ljudskim resursima.

Milica Marković, menadžerka za korporativne komunkacije u DIRECT MEDIA United Solutions, izjavila je u obraćanju medijima:

Za donošenje bilo kakvih odluka, najvažnije je da imamo dobre insajte koji se baziraju na što relevantnijim podacima, a ne na generalizacijama. Istraživanja Direct NEURO obuhvatiće marketing i HR, a omogućavaju da imamo dubinski i realan uvid u to kako potrošači reaguju na poruke koje im njihovi omiljeni brendovi šalju, ali i kako zaposleni reaguju na određene poslovne situacije. Samim tim možemo da dođemo do zaključaka koji će voditi ka boljim rešenjima i unapređenju poslovanja.

Direct NEURO istraživanja se sprovode uz pomoć do sada najkvalitetnije tehnologije i, za razliku od postojećih istraživanja na tržištu sa predzankom “neuro”, raspolaže savremenom opremom za eye-tracking (praćenje usmerenosti pogleda), EEG (Electroencephalography odnosno merenje aktivnosti moždanih talasa), GSR (Galvanic Skin Response ili merenje reakcije putem znoja), kao i Face i Voice analizu.

Kombinacijom neuroistraživanja i klasičnih istraživanja dostiže se oko 90% tačnosti, za razliku od korišćenja samo tradicionalnih istraživanja koja idu do 30% tačnosti, potvrdio je Nielsen, najveća globalna kompanija za merenje i obradu podataka i ispitivanje tržišta, navodi se u saopštenju.

Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics & Insights u DIRECT MEDIA United Solutions dodala je:

Klasična marketinška istraživanja više nisu dovoljna da bismo u potpunosti upoznali potrošače. Zato je vreme da iskoristimo sve ono što nauka i tehnologija danas omogućavaju, a to su neuroistraživanja, koja su inače globalno prepoznata kao veliki trend za dolazeći period.

Direct NEURO ćemo koristiti da bismo došli do relevatnih podataka o potrošačima, ne samo u radu sa našim partnerima u Srbiji i regionu, već kod svih brendova zainteresovanih da testiraju svoje komunikacijske poruke. Neprestano tragamo za novim načinom što boljeg i preciznijeg upoznavanja ciljne grupe, a neuroistraživanja daju upravo to.

Direct NEURO tim sproveo je prvu lokalnu neuro studiju o uticaju društvenih mreža na mozak korisnika, čije će nalaze uskoro podeliti sa javnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.