U novoj eri poslovanja Direct Media 'kladi se' na tehnološka rešenja

U novoj eri poslovanja Direct Media ‘kladi se’ na tehnološka rešenja

Krajem ove nedelje Direct Media održala je događaj za više od 1.000 zvanica na kojem je predstavljen novi vizuelni identitet kompanije. Tom prilikom najavljen je početak novog razvojnog ciklusa poslovanja, kao i ulazak regionalnog marketinga u narednu evolutivnu fazu.

Sredinom 2018. godine saznali smo za kupovinu Direct Medie od strane United Grupe, a ovih dana imali smo priliku da vidimo i prvi korak u daljem razvoju jednog od dugogodišnjih lidera na polju advertajzinga, komunikacijskih i medijskih usluga na prostoru Jugoistočne Evrope. Kako kažu iz Direct Media United solutions, kompanija bi i u narednim godinama trebala da nastavi da bude predvodnik digitalizacije i poslovne transformacije regiona – pre svega na polju marketinga i oglašavanja.

Na događaju koji je okupio više od 1.000 zvanica, prisutnima se obratio i Jovan Stojanović, COO nove medijske kompanije:

Prošle godine smo postali deo United Medije odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno.

Tehnologija u prvom planu

Iako nam tek predstoji da vidimo koji su prvi konkretni koraci ka evoluciji tržišta domaćeg i regionalnog advertajzinga, iz Direct Media United solutions ne kriju da će se novi talas u najvećoj meri oslanjati upravo na tehnološka rešenja:

U velikom sistemu United Medije i United Grupe, DIRECT MEDIA United solutions će nastaviti razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i digitalnog marketinga. To će omogućiti kreiranje jedinstvenih komunikacijskih rešenja koja će se plasirati kroz različite napredne platforme, a kompanijama, brendovima i medijima u celom regionu doneti brži iskorak u digitalnu eru i efikasniji razvoj poslovanja.

Jovan Stojanović ističe da je povezanost jedan od najvrednijih valuta današnjice, dok je rešenja za poslovne izazove moguće pronaći upravo u novoj eri komunikacijskih strategija. Stojanović dodaje i da će ova kompanija razvijati daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. „Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.