U novoj eri poslovanja Direct Media 'kladi se' na tehnološka rešenja

U novoj eri poslovanja Direct Media ‘kladi se’ na tehnološka rešenja

Krajem ove nedelje Direct Media održala je događaj za više od 1.000 zvanica na kojem je predstavljen novi vizuelni identitet kompanije. Tom prilikom najavljen je početak novog razvojnog ciklusa poslovanja, kao i ulazak regionalnog marketinga u narednu evolutivnu fazu.

Sredinom 2018. godine saznali smo za kupovinu Direct Medie od strane United Grupe, a ovih dana imali smo priliku da vidimo i prvi korak u daljem razvoju jednog od dugogodišnjih lidera na polju advertajzinga, komunikacijskih i medijskih usluga na prostoru Jugoistočne Evrope. Kako kažu iz Direct Media United solutions, kompanija bi i u narednim godinama trebala da nastavi da bude predvodnik digitalizacije i poslovne transformacije regiona – pre svega na polju marketinga i oglašavanja.

Na događaju koji je okupio više od 1.000 zvanica, prisutnima se obratio i Jovan Stojanović, COO nove medijske kompanije:

Prošle godine smo postali deo United Medije odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno.

Tehnologija u prvom planu

Iako nam tek predstoji da vidimo koji su prvi konkretni koraci ka evoluciji tržišta domaćeg i regionalnog advertajzinga, iz Direct Media United solutions ne kriju da će se novi talas u najvećoj meri oslanjati upravo na tehnološka rešenja:

U velikom sistemu United Medije i United Grupe, DIRECT MEDIA United solutions će nastaviti razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i digitalnog marketinga. To će omogućiti kreiranje jedinstvenih komunikacijskih rešenja koja će se plasirati kroz različite napredne platforme, a kompanijama, brendovima i medijima u celom regionu doneti brži iskorak u digitalnu eru i efikasniji razvoj poslovanja.

Jovan Stojanović ističe da je povezanost jedan od najvrednijih valuta današnjice, dok je rešenja za poslovne izazove moguće pronaći upravo u novoj eri komunikacijskih strategija. Stojanović dodaje i da će ova kompanija razvijati daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. „Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Office Talks Podcast

Poreski raj ili pakao? (gost Milan Trbojević)

Da se odmah razumemo, nema te online peticije koja će naterati državu za pregovarački sto sa frilenserima. Radnici digitalne ekonomije moraju se udružiti i ozbiljno shvatiti ambicije države za naplatom poreza za svaku deviznu doznaku.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Propustili ste

Kultura 2.0

Brendovi treba da poštuju autentičnost svakog influensera – i tu leži ključ kvalitetnijeg sadržaja

Ako ste se barem jednom iznervirali kada ste prelistavajući Instagram Story isti proizvod videli na deset različitih profila - ovo je tekst za vas. Sa predstavnicima agencija i influenserima razgovaramo o ovoj praksi.

Office Talks Podcast

Poreski raj ili pakao? (gost Milan Trbojević)

Da se odmah razumemo, nema te online peticije koja će naterati državu za pregovarački sto sa frilenserima. Radnici digitalne ekonomije moraju se udružiti i ozbiljno shvatiti ambicije države za naplatom poreza za svaku deviznu doznaku.

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.