U novoj eri poslovanja Direct Media ‘kladi se’ na tehnološka rešenja

Krajem ove nedelje Direct Media održala je događaj za više od 1.000 zvanica na kojem je predstavljen novi vizuelni identitet kompanije. Tom prilikom najavljen je početak novog razvojnog ciklusa poslovanja, kao i ulazak regionalnog marketinga u narednu evolutivnu fazu.

Sredinom 2018. godine saznali smo za kupovinu Direct Medie od strane United Grupe, a ovih dana imali smo priliku da vidimo i prvi korak u daljem razvoju jednog od dugogodišnjih lidera na polju advertajzinga, komunikacijskih i medijskih usluga na prostoru Jugoistočne Evrope. Kako kažu iz Direct Media United solutions, kompanija bi i u narednim godinama trebala da nastavi da bude predvodnik digitalizacije i poslovne transformacije regiona – pre svega na polju marketinga i oglašavanja.

Na događaju koji je okupio više od 1.000 zvanica, prisutnima se obratio i Jovan Stojanović, COO nove medijske kompanije:

Prošle godine smo postali deo United Medije odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno.

Tehnologija u prvom planu

Iako nam tek predstoji da vidimo koji su prvi konkretni koraci ka evoluciji tržišta domaćeg i regionalnog advertajzinga, iz Direct Media United solutions ne kriju da će se novi talas u najvećoj meri oslanjati upravo na tehnološka rešenja:

U velikom sistemu United Medije i United Grupe, DIRECT MEDIA United solutions će nastaviti razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i digitalnog marketinga. To će omogućiti kreiranje jedinstvenih komunikacijskih rešenja koja će se plasirati kroz različite napredne platforme, a kompanijama, brendovima i medijima u celom regionu doneti brži iskorak u digitalnu eru i efikasniji razvoj poslovanja.

Jovan Stojanović ističe da je povezanost jedan od najvrednijih valuta današnjice, dok je rešenja za poslovne izazove moguće pronaći upravo u novoj eri komunikacijskih strategija. Stojanović dodaje i da će ova kompanija razvijati daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. „Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Nordeus otvorio novu zgradu: 6.000 m², restoran, sportski bar i vrtić za spoj najboljeg iz umetnosti i tehnologije

Donosimo vam ekskluzivne fotografije nove zgrade Nordeusa koja već danas otvara vrata za svojih 170 zaposlenih.

Startapi i poslovanje

Kako izgleda raditi u IT kompaniji koja razvija svoj proizvod – iz ugla programera?

Domaće developere uglavnom je oblikovala 'outsourcing' industrija, dok je znatno manji broj njih imao priliku i da radi u kompaniji ili startapu koji razvija sopstveni proizvod. Kakva su njihova iskustva?

Kultura 2.0

Breitbart NE dolazi u Srbiju, ali neko se igra ‘Kembridž Analitike’ u našem dvorištu

Ko pokušava da aktivira domaću desnicu i pasivne građane plasirajući sadržaj preko Facebook stranice koja se predstavlja kao srpski Breitbart?

Propustili ste

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Tehnologija

Kraj praznim kamionima – niški nadjituru.rs kroz optimizovanu logistiku spaja trgovce i autoprevoznike

Kako digitalizovati industriju uslužnog prevoza i spojiti špeditere i prevoznike? U razgovoru sa članovima tima nadjituru.rs otkrivamo kako je ovaj niški startap kreirao jednostavno rešenje za dugogodišnji problem.

Društvene mreže

Facebook beleži pad broja korisnika, samo 9% njih prati objave brendova

Pioniri communications treću godinu zaredom sproveli su Social Serbia 2019 istraživanje u saradnji sa agencijom Smart Plus Research - sa ciljem da se dobije uvid u broj korisnika društvenih mreža u Srbiji i u njihove stavove prema oglašavanju.

Startapi i poslovanje

Zašto programeri kažu da im je pisanje koda zapravo najlakši deo posla?

Brojni sagovornici iz teksta u tekst govore nam kako je za programere pisanje koda najlakši zadatak - izazov je u oganizaciji koja se odvija pre toga. Zašto je to slučaj i kako se ta situacija može rešiti?

Novost

Savladajte osnove programiranja uz prve SmartNinja kurseve u Beogradu!

Program IT obuka koje smo pokrenuli početkom godine, konačno je dostupan za sve zainteresovane polaznike. U nastavku teksta saznajte više o kurikulumu, preduslovima za obuku i načinu plaćanja za prva dva kursa - Web Developement 1 i Python za početnike.

Kultura 2.0

Nemanja Čedomirović: Zaboravite na uspešnu konferenciju ukoliko ne želite da rizikujete

Kada su osnivači konferencije PHP Srbija pripremali prve događaje želeli su da od toga naprave programerski centar i stvore mesto gde i stranci žele da dođu - i u tome su uspeli 37% 😄, kaže jedan od osnivača. Šta posetioce čeka ove godine?