U novoj eri poslovanja Direct Media 'kladi se' na tehnološka rešenja

U novoj eri poslovanja Direct Media ‘kladi se’ na tehnološka rešenja

Krajem ove nedelje Direct Media održala je događaj za više od 1.000 zvanica na kojem je predstavljen novi vizuelni identitet kompanije. Tom prilikom najavljen je početak novog razvojnog ciklusa poslovanja, kao i ulazak regionalnog marketinga u narednu evolutivnu fazu.

Sredinom 2018. godine saznali smo za kupovinu Direct Medie od strane United Grupe, a ovih dana imali smo priliku da vidimo i prvi korak u daljem razvoju jednog od dugogodišnjih lidera na polju advertajzinga, komunikacijskih i medijskih usluga na prostoru Jugoistočne Evrope. Kako kažu iz Direct Media United solutions, kompanija bi i u narednim godinama trebala da nastavi da bude predvodnik digitalizacije i poslovne transformacije regiona – pre svega na polju marketinga i oglašavanja.

Na događaju koji je okupio više od 1.000 zvanica, prisutnima se obratio i Jovan Stojanović, COO nove medijske kompanije:

Prošle godine smo postali deo United Medije odnosno United Grupe, vodećeg sistema u ovom delu Evrope u oblasti telekomunikacija i medija koji snažno gazi kroz novu tehnološku eru i inovira poslovanje na dnevnom nivou. Zato nam je velika privilegija da baš sa United Grupom započnemo novi rast, dok istovremeno jasno možemo da prepoznamo doprinos koji ćemo dati razvoju Grupe i regionalnog marketinga generalno.

Tehnologija u prvom planu

Iako nam tek predstoji da vidimo koji su prvi konkretni koraci ka evoluciji tržišta domaćeg i regionalnog advertajzinga, iz Direct Media United solutions ne kriju da će se novi talas u najvećoj meri oslanjati upravo na tehnološka rešenja:

U velikom sistemu United Medije i United Grupe, DIRECT MEDIA United solutions će nastaviti razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i digitalnog marketinga. To će omogućiti kreiranje jedinstvenih komunikacijskih rešenja koja će se plasirati kroz različite napredne platforme, a kompanijama, brendovima i medijima u celom regionu doneti brži iskorak u digitalnu eru i efikasniji razvoj poslovanja.

Jovan Stojanović ističe da je povezanost jedan od najvrednijih valuta današnjice, dok je rešenja za poslovne izazove moguće pronaći upravo u novoj eri komunikacijskih strategija. Stojanović dodaje i da će ova kompanija razvijati daleko kompleksnija, tehnološki zahtevnija rešenja koja objedinjuju postojeće i kreiraju nove mostove komunikacija. “Kao profesionalci smo potpuno spremni za ovaj iskorak i sa puno entuzijazma i samopouzdanja, ulazimo u novi razvojni ciklus“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.

Intervju

Stefan Spalević studentima ETF-a i Matematičkog fakulteta drži časove matematike na svom YouTube kanalu

YouTube može biti moćno oruđe u procesu edukacije, a to nam je pokazao i Stefan Spalević koji upravo putem ovog servisa predaje matematiku za studente širom Srbije.