Prvi Digital-born Media Carnival u Kotoru o odgovornostima na Internetu

Prvi Digital-born Media Carnival u Kotoru o medijskim odgovornostima na Internetu

Četvorodnevni Digital-born Media Carnival koji organizuju SHARE Fondacija, misija OEBSA u Srbiji i Ministarstvo inostranih poslova Holandije, održaće se od 14. do 18. jula u Kotoru. Cilj događaja jeste da obezbedi regionalnu platformu na kojoj će najnoviji trendovi u pogledu intersekcije tehnologije i društva biti predstavljeni, ali i razmotreni uz stručnjake koji će govoriti o svojim viđanjima o budućim izazovima po slobodu izražavanja u online medijima.

Tako će glavne teme Digital-born Media Carnivala biti lažne vesti, etika, održivost, biznis modeli, kreativnost, inovativno izveštavanje, manipulacije, tržište online medija, nadzor komunikacija, privatnost, post-istina i drugo, navodi se u saopštenju.

Ovaj događaj okupiće više od 100 predstavnika online medija, info-istraživača i entuzijasta za digitalna prava. Kroz miks interaktivnih panela, razgovora, radionica i praktičnih treninga, vodeći stručnjaci će svim prisutnima pružiti svoje viđenje o budućim izazovima po slobodu izražavanja i profesionalizam u online medijima.

Štaviše, predavači na predstojećem Digital-born događaju govoriće više i o širim problemima slobode govora kao i o profesionalnim online medijima, sa posebnim osvrtom na oblasti koje bi morale da budu unapređene ako govorimo o kreatorima sadržaja, kao što su biznis modeli, održivost, upravljanje, privatnost, digitalna bezbednost, kvalitet informacija i drugo.

Poziv otvoren, prijave se zatvaraju 1. juna

Cilj organizovanja ovog događaja jeste da se proširi znanje o navedenim temama, kao i da se podeli iskustvo širom regiona kada je sloboda medija u pitanju. Digital-born konferencija nastojaće da osnaži regionalnu mrežu individualaca i organizacija posvećenih promociji slobode na Internetu – kao i njihovih kolega kako bi se nastavila zajednička akcija, inovativnost i stalna edukacija na ovim poljima.

Iz organizacije napominju da SHARE Fondacija, Misija OEBS-a u Srbiji i Ministarstvo inostranih poslova Holandije pozivaju predstavnike medija, novinare, zaštitnike ljudskih prava, medijske startape i druge entuzijaste da se prijave za učešće i stipendije. Prijave su otvorene do 1. juna tekuće godine, a više informacija je dostupno na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.