Prvi Digital-born Media Carnival u Kotoru o odgovornostima na Internetu

Prvi Digital-born Media Carnival u Kotoru o medijskim odgovornostima na Internetu

Četvorodnevni Digital-born Media Carnival koji organizuju SHARE Fondacija, misija OEBSA u Srbiji i Ministarstvo inostranih poslova Holandije, održaće se od 14. do 18. jula u Kotoru. Cilj događaja jeste da obezbedi regionalnu platformu na kojoj će najnoviji trendovi u pogledu intersekcije tehnologije i društva biti predstavljeni, ali i razmotreni uz stručnjake koji će govoriti o svojim viđanjima o budućim izazovima po slobodu izražavanja u online medijima.

Tako će glavne teme Digital-born Media Carnivala biti lažne vesti, etika, održivost, biznis modeli, kreativnost, inovativno izveštavanje, manipulacije, tržište online medija, nadzor komunikacija, privatnost, post-istina i drugo, navodi se u saopštenju.

Ovaj događaj okupiće više od 100 predstavnika online medija, info-istraživača i entuzijasta za digitalna prava. Kroz miks interaktivnih panela, razgovora, radionica i praktičnih treninga, vodeći stručnjaci će svim prisutnima pružiti svoje viđenje o budućim izazovima po slobodu izražavanja i profesionalizam u online medijima.

Štaviše, predavači na predstojećem Digital-born događaju govoriće više i o širim problemima slobode govora kao i o profesionalnim online medijima, sa posebnim osvrtom na oblasti koje bi morale da budu unapređene ako govorimo o kreatorima sadržaja, kao što su biznis modeli, održivost, upravljanje, privatnost, digitalna bezbednost, kvalitet informacija i drugo.

Poziv otvoren, prijave se zatvaraju 1. juna

Cilj organizovanja ovog događaja jeste da se proširi znanje o navedenim temama, kao i da se podeli iskustvo širom regiona kada je sloboda medija u pitanju. Digital-born konferencija nastojaće da osnaži regionalnu mrežu individualaca i organizacija posvećenih promociji slobode na Internetu – kao i njihovih kolega kako bi se nastavila zajednička akcija, inovativnost i stalna edukacija na ovim poljima.

Iz organizacije napominju da SHARE Fondacija, Misija OEBS-a u Srbiji i Ministarstvo inostranih poslova Holandije pozivaju predstavnike medija, novinare, zaštitnike ljudskih prava, medijske startape i druge entuzijaste da se prijave za učešće i stipendije. Prijave su otvorene do 1. juna tekuće godine, a više informacija je dostupno na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.