Novi Biznis Inkubator Delta Holdinga traži agro, logističke i startape iz domena nekretnina

Novi Biznis Inkubator Delta Holdinga traži agro, logističke i ‘real estate’ startape

Delta Biznis Inkubator, tromesečni program za startape koji posluju u oblasti logistike, distribucije, nekrentnina i poljoprivrede od danas je i zvanično otvoren, a zainteresovani se mogu prijaviti od 21. maja. U cilju upoznavanja sa samim programom, iz ove kompanije najavili su niz informativnih događaja širom Srbije, a prvi od njih održaće se u Beogradu 21. maja. O tome šta je potrebno za prijavu i šta očekuje timove koji uđu u Inkubator, ekskluzivno saznajemo u razgovoru sa Monikom Pejčić, menadžerkom projekta.

Kompanija Delta Holding odlučila je da pokrene inkubator za startape u ranoj fazi razvoja, te poziva timove da se prijave i dalje razvijaju svoje inovativne ideje u nekoj od oblasti Deltinog poslovanja (poljoprivreda, distribucija, logistika i nekretnine). Monika Pejčić, menadžerka Delta Biznis Inkubator programa, otkriva za Netokraciju:

Želimo da naš poslovni moto proširimo i da pomognemo da se dobre biznis ideje u društvu prepoznaju i dobiju šansu da se razviju. Verujemo da je najvažniji resurs znanje i zato želimo da ulažemo u startap ideje iz naših oblasti poslovanja.

U svakoj od navedenih oblasti u kojoj poslujemo imamo izvrsne stručnjake koji mogu biti od pomoći startap timovima, a od njih se očekuje da budu proaktivni, ambiciozni, uporni, hrabri, da veruju u svoju ideju, da su spremni da posvećeno rade na njenoj izgradnji i razvoju i da stalno traže povratne informacije.

Tokom tri meseca, koliko program traje, timovi će dobijati zadatke za razvoj svoje ideje, a na tom putu na raspolaganju će imati i mentorsku podršku. Sve polaznike Programa očekuju edukacije na različite biznis teme, dodaje Monika. „Delta sa svojom mrežom kontakta i resursima može da obezbedi neophodne uslove i pomoć koja je potrebna za početni razvoj startapa. Tako će svaki tim imati i svog mentora u zavisnosti od teme i oblasti u kojoj je startap koji pokreću. Pored toga, na raspolaganju će im biti i konsultant, osoba sa iskustvom u pokretanju ovakvih biznisa.“

Sledi turneja po Srbiji gde će preduzetnici moći da se upoznaju sa programom

Pri završetku programa, kako Monika naglašava, moguće je da neki od timova dobiju investiciju, te da svoju biznis ideju dalje razvijaju u pravom poslovnom okruženju. „Da bi se to desilo timovi, osim toga što moraju da nam entuzijazmom pokažu da su spremni da svoju ideju sprovedu u delo i da kao tim odlično funkcionišu, startap ideja i plan moraju biti potkrepljeni argumentima, da vidimo šta su uradili i koliko napredovali tokom tri meseca u Inkubatoru.“

Uoči otvaranja prijava, iz Delte najavljuju niz događaja na kojima će predstaviti sam Inkubator program, a prvi će se održati u Beogradu 21. maja od 15 časova u hotelu Crowne Plaza. Nakon toga, ovakvi događaji biće organizovani u još 10 gradova u Srbiji.

Prvi sledeći održaće se u Subotici 23.maja u Infostud Hubu, zatim Zaječar (28.maj) pa Novi Pazar (30.maj), Šabac (4.jun), Užice (31.maj), Vranje (5.jun), Niš (6.jun), Kragujevac (7.jun), Novi Sad (11.jun), Kikinda (12.jun), Kruševac (13.jun).

Prijave će, dakle, biti otvorene od 21.maja, trajaće do 15. juna i vršiće se putem zvaničnog sajta programa, a sve informacije mogu se pratiti i na Delta Biznis Inkubator Facebook stranici. Po završetku konkursa Deltina komisija izabraće kandidate koji će svoju ideju predstaviti 5. jula u hotelu Crowne Plaza. Nakon toga, biće objavljeno ko ulazi u Inkubator, zaključuje Monika.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.