DataMaid: 'Storytelling' na jednostavan način

DataMaid: ‘Storytelling’ za sve nas koji nemamo vremena (ni živaca)

'Content is the king', poznate su reči koje se poslednjih nekoliko godina mogu čuti i na našim prostorima. Sve je više igrača koji nude usluge kreiranja sadržaja, isto je toliko i alata koji obećavaju sveti gral contenta. Poslednja u nizu aplikacija za jednostavan 'storytelling' jeste srpski Datamaid koji je za samo par dana privukao dosta pažnje na Product Huntu. Budući da se i sami bavimo sadržajem, morali smo videti o čemu se radi.

data1

DataMaid priča počinje još 2013. godine na prvoj Startap Akademiji, a ubrzo potom tim je primio i investiciju od bugarskog Elevena u iznosu od 25.000 evra za dalji razvoj servisa. Aplikacija je pre samo nekoliko dana debitovala na App Store prodavnici, pri čemu ova beogradska ekipa ističe da korisnici imaju mogućnost jednostavnog kreiranja vizuelno primamljivih priča sa velikim narativima i propratnim rich media sadržajem.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač i CEO DataMaid-a, Katarina Popović, izjavila je da tim poseduje dugogodišnje iskustvo u kreativnim i marketing industrijama, te da je servis umnogome baziran na njihovim potrebama i potrebama korisnika koji nemaju vremena za kreiranje sadržaja, već žele jednostavno rešenje koje može odgovoriti na njihove zahteve — bilo da je u pitanju audio, video, foto ili pisani sadržaj:

Potreba za kvalitetnim alatima kojima će korisnici moći da kreiraju sadržaj lako i brzo, a da to sve izgleda profi dizajnirano i da bude svuda primenljivo (mreže, blogovi, sajtovi) može samo da raste. Tu vidimo da će DataMaid da odigra važnu ulogu. Dobili smo i novi opis od korisnika — Snapchat’s hot cousin sto je zanimljiva nova perspektiva.

Sadržaj — u svega par klikova

Kada pokrenete aplikaciju, uz brz Facebook ili Twitter login vi pristupate glavnom interfejsu gde će se nalaziti vaše priče na kojima trenutno radite ili koje ste objavili. Odatle možete istražiti i popularne postove tj. unose drugih korisnika, pri čemu je u svakom trenutku moguće kreirati novu priču i ispuniti je beleškom, fotografijom, video i audio zapisom. Vašu priču potom možete objaviti, a njen pregled dostupan je na mobilnim, tablet i desktop računarima — u vizuelno privlačnom formatu koji izgleda zaista dobro na svim navedenim uređajima.

Hint: sadržaj ispod je interaktivan i klikabilan 🙂

Otvaramo ‘fundraising’ sezonu

Govoreći o planovima DataMaid-a, Katarina je izjavila da tim u ovom trenutku pažljivo sluša feedback korisnika koji im daju zaista kvalitetne ideje. Na osnovu njih planiraju se i sledeći koraci, a pored customer acquisition-a, otvara se i nova sezona potrage za investicijom.

Popović ističe kako traže investitore koji pre svega razumeju medije, značaj sadržaja i društvenih mreža, njihovu vrednost i sveukupni potencijal – prema Mark Andersenu ovo je industrija koja će do 2024. vredeti neverovatnih 5 milijardi dolara, pri čemu je očekivani rast tržišta i do 100 puta.

data2
Katarina, Igor, Slađan, Ivan i Stefan tim su koji stoji iza DataMaid aplikacije.

Važna vest jeste i da je servis u toku jučerašnjeg dana izbio u prvih 10 proizvoda na ProductHunt-u i to na veliko oduševljenje prvih korisnika. DataMaid je u ovom trenutku dostupan samo za iPhone uređaje (verzija za Android stiže uskoro), a besplatna aplikacija može se preuzeti sa AppStore prodavnice.

Ostavi komentar

  1. Vladimir

    Vladimir

    16. 2. 2016. u 15:13 Odgovori

    Interesantna priča, ima tu jedna začkoljica, ja lično najviše mrzim kad mi neko kaže:“ Reći ću ti sutra!!!!“
    U vašem slučaju da kupujem iPhone???

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.