DataMaid: 'Storytelling' na jednostavan način

DataMaid: ‘Storytelling’ za sve nas koji nemamo vremena (ni živaca)

'Content is the king', poznate su reči koje se poslednjih nekoliko godina mogu čuti i na našim prostorima. Sve je više igrača koji nude usluge kreiranja sadržaja, isto je toliko i alata koji obećavaju sveti gral contenta. Poslednja u nizu aplikacija za jednostavan 'storytelling' jeste srpski Datamaid koji je za samo par dana privukao dosta pažnje na Product Huntu. Budući da se i sami bavimo sadržajem, morali smo videti o čemu se radi.

data1

DataMaid priča počinje još 2013. godine na prvoj Startap Akademiji, a ubrzo potom tim je primio i investiciju od bugarskog Elevena u iznosu od 25.000 evra za dalji razvoj servisa. Aplikacija je pre samo nekoliko dana debitovala na App Store prodavnici, pri čemu ova beogradska ekipa ističe da korisnici imaju mogućnost jednostavnog kreiranja vizuelno primamljivih priča sa velikim narativima i propratnim rich media sadržajem.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač i CEO DataMaid-a, Katarina Popović, izjavila je da tim poseduje dugogodišnje iskustvo u kreativnim i marketing industrijama, te da je servis umnogome baziran na njihovim potrebama i potrebama korisnika koji nemaju vremena za kreiranje sadržaja, već žele jednostavno rešenje koje može odgovoriti na njihove zahteve — bilo da je u pitanju audio, video, foto ili pisani sadržaj:

Potreba za kvalitetnim alatima kojima će korisnici moći da kreiraju sadržaj lako i brzo, a da to sve izgleda profi dizajnirano i da bude svuda primenljivo (mreže, blogovi, sajtovi) može samo da raste. Tu vidimo da će DataMaid da odigra važnu ulogu. Dobili smo i novi opis od korisnika — Snapchat’s hot cousin sto je zanimljiva nova perspektiva.

Sadržaj — u svega par klikova

Kada pokrenete aplikaciju, uz brz Facebook ili Twitter login vi pristupate glavnom interfejsu gde će se nalaziti vaše priče na kojima trenutno radite ili koje ste objavili. Odatle možete istražiti i popularne postove tj. unose drugih korisnika, pri čemu je u svakom trenutku moguće kreirati novu priču i ispuniti je beleškom, fotografijom, video i audio zapisom. Vašu priču potom možete objaviti, a njen pregled dostupan je na mobilnim, tablet i desktop računarima — u vizuelno privlačnom formatu koji izgleda zaista dobro na svim navedenim uređajima.

Hint: sadržaj ispod je interaktivan i klikabilan 🙂

Otvaramo ‘fundraising’ sezonu

Govoreći o planovima DataMaid-a, Katarina je izjavila da tim u ovom trenutku pažljivo sluša feedback korisnika koji im daju zaista kvalitetne ideje. Na osnovu njih planiraju se i sledeći koraci, a pored customer acquisition-a, otvara se i nova sezona potrage za investicijom.

Popović ističe kako traže investitore koji pre svega razumeju medije, značaj sadržaja i društvenih mreža, njihovu vrednost i sveukupni potencijal – prema Mark Andersenu ovo je industrija koja će do 2024. vredeti neverovatnih 5 milijardi dolara, pri čemu je očekivani rast tržišta i do 100 puta.

data2
Katarina, Igor, Slađan, Ivan i Stefan tim su koji stoji iza DataMaid aplikacije.

Važna vest jeste i da je servis u toku jučerašnjeg dana izbio u prvih 10 proizvoda na ProductHunt-u i to na veliko oduševljenje prvih korisnika. DataMaid je u ovom trenutku dostupan samo za iPhone uređaje (verzija za Android stiže uskoro), a besplatna aplikacija može se preuzeti sa AppStore prodavnice.

Ostavi komentar

  1. Vladimir

    Vladimir

    16. 2. 2016. u 15:13 Odgovori

    Interesantna priča, ima tu jedna začkoljica, ja lično najviše mrzim kad mi neko kaže:” Reći ću ti sutra!!!!”
    U vašem slučaju da kupujem iPhone???

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.