DataMaid: ‘Storytelling’ za sve nas koji nemamo vremena (ni živaca)

'Content is the king', poznate su reči koje se poslednjih nekoliko godina mogu čuti i na našim prostorima. Sve je više igrača koji nude usluge kreiranja sadržaja, isto je toliko i alata koji obećavaju sveti gral contenta. Poslednja u nizu aplikacija za jednostavan 'storytelling' jeste srpski Datamaid koji je za samo par dana privukao dosta pažnje na Product Huntu. Budući da se i sami bavimo sadržajem, morali smo videti o čemu se radi.

data1

DataMaid priča počinje još 2013. godine na prvoj Startap Akademiji, a ubrzo potom tim je primio i investiciju od bugarskog Elevena u iznosu od 25.000 evra za dalji razvoj servisa. Aplikacija je pre samo nekoliko dana debitovala na App Store prodavnici, pri čemu ova beogradska ekipa ističe da korisnici imaju mogućnost jednostavnog kreiranja vizuelno primamljivih priča sa velikim narativima i propratnim rich media sadržajem.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač i CEO DataMaid-a, Katarina Popović, izjavila je da tim poseduje dugogodišnje iskustvo u kreativnim i marketing industrijama, te da je servis umnogome baziran na njihovim potrebama i potrebama korisnika koji nemaju vremena za kreiranje sadržaja, već žele jednostavno rešenje koje može odgovoriti na njihove zahteve — bilo da je u pitanju audio, video, foto ili pisani sadržaj:

Potreba za kvalitetnim alatima kojima će korisnici moći da kreiraju sadržaj lako i brzo, a da to sve izgleda profi dizajnirano i da bude svuda primenljivo (mreže, blogovi, sajtovi) može samo da raste. Tu vidimo da će DataMaid da odigra važnu ulogu. Dobili smo i novi opis od korisnika — Snapchat’s hot cousin sto je zanimljiva nova perspektiva.

Sadržaj — u svega par klikova

Kada pokrenete aplikaciju, uz brz Facebook ili Twitter login vi pristupate glavnom interfejsu gde će se nalaziti vaše priče na kojima trenutno radite ili koje ste objavili. Odatle možete istražiti i popularne postove tj. unose drugih korisnika, pri čemu je u svakom trenutku moguće kreirati novu priču i ispuniti je beleškom, fotografijom, video i audio zapisom. Vašu priču potom možete objaviti, a njen pregled dostupan je na mobilnim, tablet i desktop računarima — u vizuelno privlačnom formatu koji izgleda zaista dobro na svim navedenim uređajima.

Hint: sadržaj ispod je interaktivan i klikabilan 🙂

Otvaramo ‘fundraising’ sezonu

Govoreći o planovima DataMaid-a, Katarina je izjavila da tim u ovom trenutku pažljivo sluša feedback korisnika koji im daju zaista kvalitetne ideje. Na osnovu njih planiraju se i sledeći koraci, a pored customer acquisition-a, otvara se i nova sezona potrage za investicijom.

Popović ističe kako traže investitore koji pre svega razumeju medije, značaj sadržaja i društvenih mreža, njihovu vrednost i sveukupni potencijal – prema Mark Andersenu ovo je industrija koja će do 2024. vredeti neverovatnih 5 milijardi dolara, pri čemu je očekivani rast tržišta i do 100 puta.

data2
Katarina, Igor, Slađan, Ivan i Stefan tim su koji stoji iza DataMaid aplikacije.

Važna vest jeste i da je servis u toku jučerašnjeg dana izbio u prvih 10 proizvoda na ProductHunt-u i to na veliko oduševljenje prvih korisnika. DataMaid je u ovom trenutku dostupan samo za iPhone uređaje (verzija za Android stiže uskoro), a besplatna aplikacija može se preuzeti sa AppStore prodavnice.

Ostavi komentar

  1. Vladimir

    Vladimir

    16. 2. 2016. u 15:13 Odgovori

    Interesantna priča, ima tu jedna začkoljica, ja lično najviše mrzim kad mi neko kaže:“ Reći ću ti sutra!!!!“
    U vašem slučaju da kupujem iPhone???

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.