Vitali Fridman - suosnivač i urednik Smashing Magazina gost 48. DaFED-a

Vitali Fridman – suosnivač i urednik Smashing Magazina gost 48. DaFED-a

Ovogodišnji niz DaFED događaja otvoriće 48. izdanje koje će nositi sufiks Special, a na kome će glavni gost biti Vitali Fridman suosnivač i glavni urednik Smashing Magazina. Predstojeće okupljanje čija je glavna tema UX dizajn u e-commercu zakazano je za petak 24. februara s početkom od 18 časova u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

da-fed-special

Kada je reč o predavaču na predstojećem DaFED okupljanju, bitno je istaći da je Fridman poreklom iz Belorusije, a nakon studija kompjuterskih nauka čak šest godina se bavio frilens dizajnom i programiranjem, pre nego što je postao suosnivač Smashing Magazina, posvećenom dizajnu i web razvoju, navodi se u saopštenju.

Fokus Vitalijevog predavanja biće usmeren ka dizajnu u e-commerce industriji, kao i težnji da se u prvi plan stavi šta želimo da kažemo pre nego na koji način to želimo. U ovom procesu javlja se veliki broj stvari koje mogu da pođu u pogrešnom smeru: od odabira proizvoda, dodavanja predmeta u korpu, dobijanja tog finalnog konfirmacionog mejla do toga da nam zaista stigne informacija o kupljenom predmetu. Svaki korak koji dolazi mora da bude vešto osmipljen, sa okom za greške i moguće nesporazume, a upravo o ovim koracima i procesima, Vitali će upoznati novosadsku publiku.

Mesta ograničena, prijavite se na vreme

Sa druge strane, to sve utiče i na interakciju sa filterima, kao i na prikaz opcija isporuke ili na slanje mejla o otkazanoj kupovini. U svom predavanju, Fridman će između ostalog uz praktične savete i tehnike, publici pomenuti i nekoliko dizajn paterna koji povećavaju konverzije tako što unapređuju jasnoću i konzistentnost e-commerce iskustva i oduševljavaju korisnika na različitim delovima sajta.

Prisustvovanje na DaFED okupljanjima je besplatno za sve zainteresovane, ali je zbog ograničenog kapaciteta prostora potrebno da svoje prisustvo potvrdite na zvaničnom sajtu događaja, ističu iz organizacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.