Šta podrazumeva uspešna strategija za sadržajno oglašavanje? Džon Vilks otkriva 18. oktobra u ICT Hub-u - Netokracija.rs

Šta podrazumeva uspešna strategija za sadržajno oglašavanje? Džon Vilks otkriva 18. oktobra u ICT Hub-u

Džon Vilks, šef za content domaćeg startapa Content Insights, održaće 18. oktobra u prostorijama Playground-a niz edukativnih aktivnosti namenjenih startapima o građenju njihovih content marketing strategija.

Vilks je jedan od vodećih content marketing stručnjaka, koji je bio je deo inicijative građenja jednog od prvih londonskih content marketing odeljenja, a neki od njegovih poslednjih konsultantskih angažmana vezani su za izradu content marketing i strategija za brojne UK brendove, uključujući The British Museum.

Zainteresovani startapi imaće priliku da se prijave za više dešavanja koja će voditi ovaj stručnjak, i to mentorske sesije 1 na 1 sa četiri odabrana tima i radionicu posvećenu razvoju content marketing strategije startapa. Slotovi mentorskih sesija (za koje se zainteresovani moraju posebno prijaviti) trajaće  45 minuta i održavaće se od 11 časova.

S druge strane, Vilks će u okviru radionice izdvojiti najvažnije stvari o ovoj marketing oblasti danas, a potom će odgovarati na specifična pitanja startapa u vezi  strategija i taktika sadržajnog oglašavanja startapa.  Radionica će trajati od 18 časova, a zainteresovani takođe moraju poslati svoju prijavu do ponedeljka, 16. oktobra.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.