Šta je to Combis Enterprise Marketplace? Otkriva nam Mario Mustapić

Šta je to Enterprise Marketplace? Otkriva nam Mario Mustapić iz Combis-a

Treća po redu OMGcommerce konferencija koja se održava u Zagrebu, okupila je danas stručne predavače iz oblasti Internet poslovanja, koji su publiku putem različitih predavanja edukovali o pomenutoj oblasti. Među njima je i Mario Mustapić iz Combisa, koji je prisutnima predstavio integrisano poslovno rešenje za veleprodaju - ‘Enterprise Marketplace’.

enterprise-marketplace
Foto: Luka Travaš

U prvom delu konferencije, među predavačima se našao i Mario Mustapić iz Combisa, koji je na početku prezentacije dao primere iz svetske prakse kada je reč o e-commercu, te dodao da se najbolje prakse jako lako mogu primeniti i na našem regionu. Tom prilikom, on je naveo američku kompaniju Staples koja je veoma uspešno implementirala e-poslovanje, koji danas ima veliki udeo u ukupnom profitu.

Pokazujući pojedine statistike, Mario je više nego jasno istakao prednost prelaska pomenute kompanije na web tržište. Kako on navodi, Staples je imao 30 posto više transakcija, rast od 60 posto kada je reč o konverziji, te preko 1,5 miliona proizvoda koji su pronašli put do korisnika širom sveta.

Mustapić nije krio da je uspeh američke firme bio jedan od glavnih inspirativnih pokretača da kompanija Combis razvije sistem Enterprise Marketplace, istakavši da je ovaj vid tržišta ništa drugo nego prodajni kanal koji pruža jednostavniju transakciju proizvoda do krajnjih korisnika. Ipak, postavlja se pitanje, kome bi navedeni sistem bio od koristi, pa je tom prilikom Mario naveo nekoliko elemenata putem kojih će se verovatno mnogi poslodavci prepoznati:

  • Velika količina različitih proizvoda
  • Proizvodi koji se često menjaju
  • Mnogo partnera
  • Veliki volumen transakcije
  • (Dnevni) vrhunci transakcija

Upoznavši prisutne sa načinom poslovanja firme u kojoj radi, Mustapić je istakao:

Mi putem našeg portala nudimo korisniku uvid u sve proizvode koji se trenutno nalaze na lageru neke kompanije, te koji su od njih dostupni, a koji ne. Cilj je zapravo postizanje krajnje, jednostavne komunikacije između naručioca i narudžbine. Mnoge firme imaju problema sa narudžbinama, agenti prodaje su preopterećeni i to predstavlja problem. Ono što je bitno na kraju, enterprise tržište samo može smanjiti udar na prodajne centre i olakšati isporuku proizvoda kranjem korisniku.

publika22

Prednosti tehnologije i mobilne komunikacije danas treba iskoristiti na najbolji mogući način u svakom društvenom segmentu – pa i u trgovini. Tom prilikom Mario dodaje:

Pre svega, bitna je komunikacije sa korisnikom, kao i brzina dostavljanja proizvoda, a sve to može biti i automatizovano. Sa bilo kog uređaja možete izvršiti narudžbinu i putem portala izabrati proizvod koj ćete kupiti. Poenta je da se kupovina obavi putem tableta, telefona, računara. Nemojmo biti ograničeni po tom pitanju.

Šta nam sve donosi ovaj inovativan sistem?

Za razliku od već poznatih web shop-ova koji korisnicima uglavnom omogućuju izbor nekog artikla i njegovo naručivanje uz avansno plaćanje, Combis Enterprise Marketplace je proces vođenja skladišta, naručivanja proizvoda i usluga, te komunikaciju između dobavljača i kupca prevodi u elektronsku, online formu. Većina standardnih poslova naručivanja sada je automatizovana, a pri tome se nisu izgubili ustaljeni procesi nabave.

omg2015prtneri

Pri samom kraju svog predavanja, Mario je objasnio da se rešenje pomenutog poslovnog sistema sastoji od dva dela, odnsono korisničkog interfejsa i kataloga proizvoda koji osigurava popust zavisno od kompanije ili volumena prodane robe, te podršku za integraciju sa skladištem:

Rešenje osigurava brzu i jednostavnu komunikaciju o novim ponudama, podršku scenariju nabave proizvoda i isporuke, formiranje popusta po pojedinom korisniku te pomoć pri upravljanju stanjem na skladištu i slično.

Za kraj izlaganja, Mustapić je dodao i koji su to benefiti ovog integrisanog rešenja za veleprodaju, a to su:

  • Automatizacija poslovnih procesa
  • Povećanje volumena transakcija
  • Smanjenje rizika
  • Trenutni odgovor na promene
  • Napredno izveštavanje
  • Niži troškvi transakcija

Combis Enterprise Marketplace moguće je jednostavno integrisati sa drugim sistemima i logističkim aplikacijama. Podešen je na taj način da se web stranica prilagođava mobilnom telefonu, tabletu i računaru. Ovim sistemom, postignuta je ekonomičnost, povećana dostupnost proizvoda, smanjena papirologija i broj grešaka koji se ranije javljao, zaključio je Mario.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.