Do 50.000 evra za startape iz oblasti klimatskih promena u okviru KIC akceleratora - Netokracija.rs

Do 50.000 evra za startape iz oblasti klimatskih promena u okviru KIC akceleratora

Privredna komora Srbije i ove godine poziva timove da se prijave na treće izdanje programa Climate - najvećeg evropskog akceleratora u oblasti čistih tehnologija, namenjenog startapovima i preduzetnicima. Ovaj program EU namenjen je timovima koji rade na komercijalizaciju ideja u oblasti klimatskih promena, i koje u okviru programa očekuje i finansijska i mentorska podrška.

Ovo izdanje Kic startap akceleratora trenutno se sprovodi u 9 država (uključujući i Srbiju), ali je poziv otvoren i za timove iz BiH, Makedonije Crne Gore i dr. s tim što kandidati iz tih država moraju prisustvovati svim obaveznim programskim komponentama u nekoj od devet zemalja u kojima se program standardno sprovodi.

Svi timovi koji rade na pokretanju poslova sa novim tehnologijama ili razvoju komercijalno održivih usluga u oblasti klimatski promena mogu se prijaviti za učešće, a Climate KIC Accelerator će odabranima omogućiti finansijsku podršku i do 50.000 EUR po timu (visina zavisi od faze za koju se tim prijavljuje).

Pored novčane podrške, timove očekuju i ekspertski treninzi i radionice (3 lokalne i 1 međunarodna), lično mentorstvo i umrežavanje, učešće u internacionalnom bootcamp-u, kao i pristup klijentima – KIC partnerima i mreži.

Zahvaljujući tome, startapi učesnici naučiće kako da pokrenu sopstveni posao, da se pripreme za prve investitore i kupce i da izgradite svoju poslovnu mrežu na međunarodnom tržištu. Više informacija o programu i prijavi zainteresovani mogu naći na zvaničnom sajtu, a konkurs će biti otvoren do 3. aprila.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.