BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu - i svi bi trebalo da je pogledamo

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Ukoliko ste i vi preko vikenda upalili Netflix kako biste videli šta se prikazuje od sadržaja, verovatno ste zapazili novu emisiju pod nazivom Follow This. U pitanju je serijal od 20 epizoda iza kojih stoji BuzzFeed (da, onaj BuzzFeed) i koji ispituje ulogu i moć marginalnih grupa na Internetu tj. njihov uticaj na pop kulturu.

Iz studenjaka u dnevnu sobu

I dok na lokalnom nivou raspravljamo o tome da li je inlufenser marketing vrhunac digitala, preko „bare“ Internet se ponovo našao u fokusu – od Trampove pobede, preko jačanje desnice i okupljanja u Šarlotsvilu, Aleksa Džonsa (ko bi njega zaboravio), pa sve do uvođenja međupolova i eksplozije novih digitalnih industrija koje nisu postojale pre dve godine, a danas vrede nekoliko milijardi. Internet, koliko ga god mi voleli ili ne, definiše pop kulturu i služi kao savršen katalizator novih trendova.

Novi serijal u produkciji BuzzFeed-a otkriva koji su to novi trendovi i pojave iz ugla novinara, reportera koji rade na ovim, ali i sličnim pričama. Svaka od epizoda traje u proseku 15 minuta i savršene su za kvalitetno vikendaško bindžovanje. Kako prenosi Fortune, nova emisija deo je strategije koju je medijska kompanija predstavila početkom godine, a koja pored serijala na Netflix-u podrazumeva i ekskluzivnu live Twitter emisiju u trajanju od 40 minuta po imenu #What2Watch.

U prevodu, prvi talas milenijalaca (BuzzFeed-ove originalne publike) sada je stasao, imaju decu i kuće, a dnevni boravak nova je granica vredna osvajanja. Uostalom, pogledajte Vox i njihov serijal Explained koji je obrađujete neke od najzanimljivijih tema, na sličan način kao i Follow This. Dobrodošli u 2018. godinu, digitalne medijske kompanije sada kreiraju sadržaj i za vaš TV.

Kome je nova emisija namenjena?

Nije tajna da je Internet jedno divno mesto, ali isto tako i čudno, neshvatljivo, prepuno subkultura i skrivenih džepova u kojima se okupljaju pripadnici krajnjih margina, a čija se interesovanja mainstream publici verovatno ne bi svidela. Ne govorim o dečijoj pornografiji, već o ljubiteljima nama čudnih stvari (poput ASMR videa) koji su nakon decenija skrivanja konačno dobili mesto da iznesu svoj glas. Pa makar to bila i diskusija o uvođenju dodatnih polova, pored muškog i ženskog.

Follow This emisija je namenjena pre svega mainstream publici koja na plastičan način pokušava da objasni razloge iza okupljanja pojedinih subkultura, ali i ulogu Interneta u njihovom nastajanju, okupljanju i daljem širenju. Ukoliko ste ikada sumnjali u uticaj Interneta, eto, sada imate čvrst dokaz da je www promenio svet u kojem živimo.

Za kraj, bacite pogled na trejler i javite nam u komentarima kako vam se čini nova emisija? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Intervju

Preobražaj se ne dešava ako iza njega ne stoje ljudi koji vide svet drugim očima

Duvanska industrija bez dima? Zvuči paradoksalno, ali kompanija Philip Morris International smatra da je to moguće. O njihovoj biznis transformaciji koja će to omogućiti i zaposlenima koji igraju ključnu ulogu, u nastavku teksta razgovaramo sa njihovom HR menadžerkom.

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.