BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu - i svi bi trebalo da je pogledamo

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Ukoliko ste i vi preko vikenda upalili Netflix kako biste videli šta se prikazuje od sadržaja, verovatno ste zapazili novu emisiju pod nazivom Follow This. U pitanju je serijal od 20 epizoda iza kojih stoji BuzzFeed (da, onaj BuzzFeed) i koji ispituje ulogu i moć marginalnih grupa na Internetu tj. njihov uticaj na pop kulturu.

Iz studenjaka u dnevnu sobu

I dok na lokalnom nivou raspravljamo o tome da li je inlufenser marketing vrhunac digitala, preko „bare“ Internet se ponovo našao u fokusu – od Trampove pobede, preko jačanje desnice i okupljanja u Šarlotsvilu, Aleksa Džonsa (ko bi njega zaboravio), pa sve do uvođenja međupolova i eksplozije novih digitalnih industrija koje nisu postojale pre dve godine, a danas vrede nekoliko milijardi. Internet, koliko ga god mi voleli ili ne, definiše pop kulturu i služi kao savršen katalizator novih trendova.

Novi serijal u produkciji BuzzFeed-a otkriva koji su to novi trendovi i pojave iz ugla novinara, reportera koji rade na ovim, ali i sličnim pričama. Svaka od epizoda traje u proseku 15 minuta i savršene su za kvalitetno vikendaško bindžovanje. Kako prenosi Fortune, nova emisija deo je strategije koju je medijska kompanija predstavila početkom godine, a koja pored serijala na Netflix-u podrazumeva i ekskluzivnu live Twitter emisiju u trajanju od 40 minuta po imenu #What2Watch.

U prevodu, prvi talas milenijalaca (BuzzFeed-ove originalne publike) sada je stasao, imaju decu i kuće, a dnevni boravak nova je granica vredna osvajanja. Uostalom, pogledajte Vox i njihov serijal Explained koji je obrađujete neke od najzanimljivijih tema, na sličan način kao i Follow This. Dobrodošli u 2018. godinu, digitalne medijske kompanije sada kreiraju sadržaj i za vaš TV.

Kome je nova emisija namenjena?

Nije tajna da je Internet jedno divno mesto, ali isto tako i čudno, neshvatljivo, prepuno subkultura i skrivenih džepova u kojima se okupljaju pripadnici krajnjih margina, a čija se interesovanja mainstream publici verovatno ne bi svidela. Ne govorim o dečijoj pornografiji, već o ljubiteljima nama čudnih stvari (poput ASMR videa) koji su nakon decenija skrivanja konačno dobili mesto da iznesu svoj glas. Pa makar to bila i diskusija o uvođenju dodatnih polova, pored muškog i ženskog.

Follow This emisija je namenjena pre svega mainstream publici koja na plastičan način pokušava da objasni razloge iza okupljanja pojedinih subkultura, ali i ulogu Interneta u njihovom nastajanju, okupljanju i daljem širenju. Ukoliko ste ikada sumnjali u uticaj Interneta, eto, sada imate čvrst dokaz da je www promenio svet u kojem živimo.

Za kraj, bacite pogled na trejler i javite nam u komentarima kako vam se čini nova emisija? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.