BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu - i svi bi trebalo da je pogledamo

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Ukoliko ste i vi preko vikenda upalili Netflix kako biste videli šta se prikazuje od sadržaja, verovatno ste zapazili novu emisiju pod nazivom Follow This. U pitanju je serijal od 20 epizoda iza kojih stoji BuzzFeed (da, onaj BuzzFeed) i koji ispituje ulogu i moć marginalnih grupa na Internetu tj. njihov uticaj na pop kulturu.

Iz studenjaka u dnevnu sobu

I dok na lokalnom nivou raspravljamo o tome da li je inlufenser marketing vrhunac digitala, preko “bare” Internet se ponovo našao u fokusu – od Trampove pobede, preko jačanje desnice i okupljanja u Šarlotsvilu, Aleksa Džonsa (ko bi njega zaboravio), pa sve do uvođenja međupolova i eksplozije novih digitalnih industrija koje nisu postojale pre dve godine, a danas vrede nekoliko milijardi. Internet, koliko ga god mi voleli ili ne, definiše pop kulturu i služi kao savršen katalizator novih trendova.

Novi serijal u produkciji BuzzFeed-a otkriva koji su to novi trendovi i pojave iz ugla novinara, reportera koji rade na ovim, ali i sličnim pričama. Svaka od epizoda traje u proseku 15 minuta i savršene su za kvalitetno vikendaško bindžovanje. Kako prenosi Fortune, nova emisija deo je strategije koju je medijska kompanija predstavila početkom godine, a koja pored serijala na Netflix-u podrazumeva i ekskluzivnu live Twitter emisiju u trajanju od 40 minuta po imenu #What2Watch.

U prevodu, prvi talas milenijalaca (BuzzFeed-ove originalne publike) sada je stasao, imaju decu i kuće, a dnevni boravak nova je granica vredna osvajanja. Uostalom, pogledajte Vox i njihov serijal Explained koji je obrađujete neke od najzanimljivijih tema, na sličan način kao i Follow This. Dobrodošli u 2018. godinu, digitalne medijske kompanije sada kreiraju sadržaj i za vaš TV.

Kome je nova emisija namenjena?

Nije tajna da je Internet jedno divno mesto, ali isto tako i čudno, neshvatljivo, prepuno subkultura i skrivenih džepova u kojima se okupljaju pripadnici krajnjih margina, a čija se interesovanja mainstream publici verovatno ne bi svidela. Ne govorim o dečijoj pornografiji, već o ljubiteljima nama čudnih stvari (poput ASMR videa) koji su nakon decenija skrivanja konačno dobili mesto da iznesu svoj glas. Pa makar to bila i diskusija o uvođenju dodatnih polova, pored muškog i ženskog.

Follow This emisija je namenjena pre svega mainstream publici koja na plastičan način pokušava da objasni razloge iza okupljanja pojedinih subkultura, ali i ulogu Interneta u njihovom nastajanju, okupljanju i daljem širenju. Ukoliko ste ikada sumnjali u uticaj Interneta, eto, sada imate čvrst dokaz da je www promenio svet u kojem živimo.

Za kraj, bacite pogled na trejler i javite nam u komentarima kako vam se čini nova emisija? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Karijere

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Gaming

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.

Web 3.0

Kako započeti karijeru u web3 – saveti programera

Web3 je najbrže rastući ekosistem u Srbiji. Zanimalo nas je kako izgleda karijerni put u ovoj industriji, a to smo otkrili kroz razgovor sa dvojicom web3 programera.