BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu - i svi bi trebalo da je pogledamo

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Ukoliko ste i vi preko vikenda upalili Netflix kako biste videli šta se prikazuje od sadržaja, verovatno ste zapazili novu emisiju pod nazivom Follow This. U pitanju je serijal od 20 epizoda iza kojih stoji BuzzFeed (da, onaj BuzzFeed) i koji ispituje ulogu i moć marginalnih grupa na Internetu tj. njihov uticaj na pop kulturu.

Iz studenjaka u dnevnu sobu

I dok na lokalnom nivou raspravljamo o tome da li je inlufenser marketing vrhunac digitala, preko „bare“ Internet se ponovo našao u fokusu – od Trampove pobede, preko jačanje desnice i okupljanja u Šarlotsvilu, Aleksa Džonsa (ko bi njega zaboravio), pa sve do uvođenja međupolova i eksplozije novih digitalnih industrija koje nisu postojale pre dve godine, a danas vrede nekoliko milijardi. Internet, koliko ga god mi voleli ili ne, definiše pop kulturu i služi kao savršen katalizator novih trendova.

Novi serijal u produkciji BuzzFeed-a otkriva koji su to novi trendovi i pojave iz ugla novinara, reportera koji rade na ovim, ali i sličnim pričama. Svaka od epizoda traje u proseku 15 minuta i savršene su za kvalitetno vikendaško bindžovanje. Kako prenosi Fortune, nova emisija deo je strategije koju je medijska kompanija predstavila početkom godine, a koja pored serijala na Netflix-u podrazumeva i ekskluzivnu live Twitter emisiju u trajanju od 40 minuta po imenu #What2Watch.

U prevodu, prvi talas milenijalaca (BuzzFeed-ove originalne publike) sada je stasao, imaju decu i kuće, a dnevni boravak nova je granica vredna osvajanja. Uostalom, pogledajte Vox i njihov serijal Explained koji je obrađujete neke od najzanimljivijih tema, na sličan način kao i Follow This. Dobrodošli u 2018. godinu, digitalne medijske kompanije sada kreiraju sadržaj i za vaš TV.

Kome je nova emisija namenjena?

Nije tajna da je Internet jedno divno mesto, ali isto tako i čudno, neshvatljivo, prepuno subkultura i skrivenih džepova u kojima se okupljaju pripadnici krajnjih margina, a čija se interesovanja mainstream publici verovatno ne bi svidela. Ne govorim o dečijoj pornografiji, već o ljubiteljima nama čudnih stvari (poput ASMR videa) koji su nakon decenija skrivanja konačno dobili mesto da iznesu svoj glas. Pa makar to bila i diskusija o uvođenju dodatnih polova, pored muškog i ženskog.

Follow This emisija je namenjena pre svega mainstream publici koja na plastičan način pokušava da objasni razloge iza okupljanja pojedinih subkultura, ali i ulogu Interneta u njihovom nastajanju, okupljanju i daljem širenju. Ukoliko ste ikada sumnjali u uticaj Interneta, eto, sada imate čvrst dokaz da je www promenio svet u kojem živimo.

Za kraj, bacite pogled na trejler i javite nam u komentarima kako vam se čini nova emisija? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.