BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu - i svi bi trebalo da je pogledamo

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Ukoliko ste i vi preko vikenda upalili Netflix kako biste videli šta se prikazuje od sadržaja, verovatno ste zapazili novu emisiju pod nazivom Follow This. U pitanju je serijal od 20 epizoda iza kojih stoji BuzzFeed (da, onaj BuzzFeed) i koji ispituje ulogu i moć marginalnih grupa na Internetu tj. njihov uticaj na pop kulturu.

Iz studenjaka u dnevnu sobu

I dok na lokalnom nivou raspravljamo o tome da li je inlufenser marketing vrhunac digitala, preko „bare“ Internet se ponovo našao u fokusu – od Trampove pobede, preko jačanje desnice i okupljanja u Šarlotsvilu, Aleksa Džonsa (ko bi njega zaboravio), pa sve do uvođenja međupolova i eksplozije novih digitalnih industrija koje nisu postojale pre dve godine, a danas vrede nekoliko milijardi. Internet, koliko ga god mi voleli ili ne, definiše pop kulturu i služi kao savršen katalizator novih trendova.

Novi serijal u produkciji BuzzFeed-a otkriva koji su to novi trendovi i pojave iz ugla novinara, reportera koji rade na ovim, ali i sličnim pričama. Svaka od epizoda traje u proseku 15 minuta i savršene su za kvalitetno vikendaško bindžovanje. Kako prenosi Fortune, nova emisija deo je strategije koju je medijska kompanija predstavila početkom godine, a koja pored serijala na Netflix-u podrazumeva i ekskluzivnu live Twitter emisiju u trajanju od 40 minuta po imenu #What2Watch.

U prevodu, prvi talas milenijalaca (BuzzFeed-ove originalne publike) sada je stasao, imaju decu i kuće, a dnevni boravak nova je granica vredna osvajanja. Uostalom, pogledajte Vox i njihov serijal Explained koji je obrađujete neke od najzanimljivijih tema, na sličan način kao i Follow This. Dobrodošli u 2018. godinu, digitalne medijske kompanije sada kreiraju sadržaj i za vaš TV.

Kome je nova emisija namenjena?

Nije tajna da je Internet jedno divno mesto, ali isto tako i čudno, neshvatljivo, prepuno subkultura i skrivenih džepova u kojima se okupljaju pripadnici krajnjih margina, a čija se interesovanja mainstream publici verovatno ne bi svidela. Ne govorim o dečijoj pornografiji, već o ljubiteljima nama čudnih stvari (poput ASMR videa) koji su nakon decenija skrivanja konačno dobili mesto da iznesu svoj glas. Pa makar to bila i diskusija o uvođenju dodatnih polova, pored muškog i ženskog.

Follow This emisija je namenjena pre svega mainstream publici koja na plastičan način pokušava da objasni razloge iza okupljanja pojedinih subkultura, ali i ulogu Interneta u njihovom nastajanju, okupljanju i daljem širenju. Ukoliko ste ikada sumnjali u uticaj Interneta, eto, sada imate čvrst dokaz da je www promenio svet u kojem živimo.

Za kraj, bacite pogled na trejler i javite nam u komentarima kako vam se čini nova emisija? 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.