Budget Rent a Car uveo plaćanje kriptovalutama u Srbiji

Budget Rent a Car uveo plaćanje kriptovalutama u Srbiji

Budget Rent a Car kao jedna od 5 najvećih rent-a-car kompanija u Srbiji, uvela je prethodne nedelje mogućnost plaćanja u kriptovalutama. Korisnici usluge iznajmljivanja vozila, plaćanje od sada mogu da vrše koristeći Bitcoin, Ethereum, Litecoin i Ripple, dok iz ove kompanije dodaju kako je uvođenje kriptovaluta još jedan od načina da se usluge približe krajnjim korisnicima - pa tako i svima koji se bave ulaganjem i razmenom decentralizovanog virtuelnog novca.

“Spremajući se za sezonu godišnjih odmora, hteli smo da našim korisnicima omogućimo jedan novi način da plate za naše usluge”, Ivan Kovačević (Budget Rent a Car)

Ukoliko ste preživeli turbulentan period Bitcoina i rešili da diverzifikujete svoj investicioni portfolio, verovatno ste upoznati i sa drugim kriptovalutama koje ne osvajaju naslovne stranice svetskih medija, a koje beleže stabilan rast. Štaviše, 1 od 4 milienijalaca izjavio je da preferira Bitcoin od klasičnog ulaganja u akcije neke kompanije, dok mnogi ističu kako je Bitcoin daleko privlačniji za transakcije od standardnog novca – budući da su transakcije momentalne i da ne zavise od velikih bankarskih sistema.

Sa promenom u finansijskom sektoru susreću se i prodavci – mali i veliki. Beograd je svoj ‘Bitcoin’ restoran dobio još krajem 2013. godine, a sve je više kafića, hotela i drugih biznisa koji su uveli plaćanje kriptovalutama, prateći potrebe tržišta.

Iznajmite kola i platite – kriptovalutama

Od prošle nedelje, Budget Rent A Car upisao se u listu domaćih biznisa čije je usluge moguće platiti kriptovalutama Bitcoin, Ethereum, Ripple i Litecoin. Kako u razgovoru za Netokraciju objašnjava Ivan Kovačević, IT menadžer ove kompanije, ideja je bila da se korisnicima omogući da na jednostavan način vrše plaćanje usluga pomoću njihovih digitalnih novčanika:

Klijentima smo omogućili da čak i obavezan depozit ostave u kriptovalutama – kreditna kartica nam je potrebna samo na uvid. Prilikom razmene, dovoljno je da imaju tačan iznos za cenu usluge u nekoj od podržanih kriptovaluta kako bismo završili transakciju. Vrednost kriptonovca na naš “račun” leže momentalno, a korisnik je na taj način platio uslugu iznajmljivanja automobila.

Transakcija je momentalna, budući da iza nje stoji decentralizovana mreža koja funkcioniše zahvaljujući blockchain-u.

Kovačević ne skriva da je nova mogućnost predstavljena uoči sezone godišnjih odmora, dodajući da je ovo jedan od načina za koji se u Budget Rent a Car-u nadaju da će privući domaće i strane kriptoentuzijaste koji u ovom trenutku nemaju mnogo izbora za plaćanje kriptovalutama u Srbiji.

Da li se biznisi plaše kriptovaluta zato što ih ne razumeju?

Međutim, zašto u ovom trenutku ne postoji više biznisa koji primaju kriptovalute? Da li je u pitanju strah od novih tehnologija ili pak neznanje? Ivan ističe kako bi domaći biznisi svakako trebali brže da usvajaju svetske trendove, ali i da je potrebno uložiti u edukaciju koja je ključna za razumevanje novih finansijskih modela:

Ne moramo biti testeri svih novih tehnologija, ali bi bilo dobro da prihvatamo i usvajamo one metode koje su odavno postale prihvaćene u svetu. U 2018. godini kriptovalute više nisu na “finansijskoj margini”, već aktivno menjaju način na koji korisnici i biznisi međusobno vrše razmenu vrednosti, robe i usluga.

Kompletna flota ove kompanije može se iznajmiti i platiti kriptovalutama.

Za kraj, Kovačević za Netokraciju kaže da je mogućnost plaćanja usluge iznajmljivanja automobila kriptovalutama već dostupna svim korisnicima Budget Rent a car usluga koji raspolažu jednom od četiri podržane kriptovalute, pri čemu se plaćanje celokupnog iznosa vrši prilikom unajmljivanja automobila, uz obavezno ostavljanje depozita koji je takođe moguće izvršiti pomoću kriptovaluta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.