Budget Rent a Car uveo plaćanje kriptovalutama u Srbiji

Budget Rent a Car uveo plaćanje kriptovalutama u Srbiji

Budget Rent a Car kao jedna od 5 najvećih rent-a-car kompanija u Srbiji, uvela je prethodne nedelje mogućnost plaćanja u kriptovalutama. Korisnici usluge iznajmljivanja vozila, plaćanje od sada mogu da vrše koristeći Bitcoin, Ethereum, Litecoin i Ripple, dok iz ove kompanije dodaju kako je uvođenje kriptovaluta još jedan od načina da se usluge približe krajnjim korisnicima - pa tako i svima koji se bave ulaganjem i razmenom decentralizovanog virtuelnog novca.

„Spremajući se za sezonu godišnjih odmora, hteli smo da našim korisnicima omogućimo jedan novi način da plate za naše usluge“, Ivan Kovačević (Budget Rent a Car)

Ukoliko ste preživeli turbulentan period Bitcoina i rešili da diverzifikujete svoj investicioni portfolio, verovatno ste upoznati i sa drugim kriptovalutama koje ne osvajaju naslovne stranice svetskih medija, a koje beleže stabilan rast. Štaviše, 1 od 4 milienijalaca izjavio je da preferira Bitcoin od klasičnog ulaganja u akcije neke kompanije, dok mnogi ističu kako je Bitcoin daleko privlačniji za transakcije od standardnog novca – budući da su transakcije momentalne i da ne zavise od velikih bankarskih sistema.

Sa promenom u finansijskom sektoru susreću se i prodavci – mali i veliki. Beograd je svoj ‘Bitcoin’ restoran dobio još krajem 2013. godine, a sve je više kafića, hotela i drugih biznisa koji su uveli plaćanje kriptovalutama, prateći potrebe tržišta.

Iznajmite kola i platite – kriptovalutama

Od prošle nedelje, Budget Rent A Car upisao se u listu domaćih biznisa čije je usluge moguće platiti kriptovalutama Bitcoin, Ethereum, Ripple i Litecoin. Kako u razgovoru za Netokraciju objašnjava Ivan Kovačević, IT menadžer ove kompanije, ideja je bila da se korisnicima omogući da na jednostavan način vrše plaćanje usluga pomoću njihovih digitalnih novčanika:

Klijentima smo omogućili da čak i obavezan depozit ostave u kriptovalutama – kreditna kartica nam je potrebna samo na uvid. Prilikom razmene, dovoljno je da imaju tačan iznos za cenu usluge u nekoj od podržanih kriptovaluta kako bismo završili transakciju. Vrednost kriptonovca na naš „račun“ leže momentalno, a korisnik je na taj način platio uslugu iznajmljivanja automobila.

Transakcija je momentalna, budući da iza nje stoji decentralizovana mreža koja funkcioniše zahvaljujući blockchain-u.

Kovačević ne skriva da je nova mogućnost predstavljena uoči sezone godišnjih odmora, dodajući da je ovo jedan od načina za koji se u Budget Rent a Car-u nadaju da će privući domaće i strane kriptoentuzijaste koji u ovom trenutku nemaju mnogo izbora za plaćanje kriptovalutama u Srbiji.

Da li se biznisi plaše kriptovaluta zato što ih ne razumeju?

Međutim, zašto u ovom trenutku ne postoji više biznisa koji primaju kriptovalute? Da li je u pitanju strah od novih tehnologija ili pak neznanje? Ivan ističe kako bi domaći biznisi svakako trebali brže da usvajaju svetske trendove, ali i da je potrebno uložiti u edukaciju koja je ključna za razumevanje novih finansijskih modela:

Ne moramo biti testeri svih novih tehnologija, ali bi bilo dobro da prihvatamo i usvajamo one metode koje su odavno postale prihvaćene u svetu. U 2018. godini kriptovalute više nisu na „finansijskoj margini“, već aktivno menjaju način na koji korisnici i biznisi međusobno vrše razmenu vrednosti, robe i usluga.

Kompletna flota ove kompanije može se iznajmiti i platiti kriptovalutama.

Za kraj, Kovačević za Netokraciju kaže da je mogućnost plaćanja usluge iznajmljivanja automobila kriptovalutama već dostupna svim korisnicima Budget Rent a car usluga koji raspolažu jednom od četiri podržane kriptovalute, pri čemu se plaćanje celokupnog iznosa vrši prilikom unajmljivanja automobila, uz obavezno ostavljanje depozita koji je takođe moguće izvršiti pomoću kriptovaluta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.