Blinkingov servis za autentifikaciju korisnika testiraju Societe Generale i AIK banka

Blinking razvija blockchain autentifikaciju korisnika – servis testiraju Societe Generale i AIK banka

Najbolji srpski startap na takmičenju CESAwards 2018. predstavio je uspešan početak test faze sa dve domaće banke - Societe Generale bankom i AIK bankom.

Blinking je platforma bazirana na blockchain tehnologiji i algoritmu koji omogućava potvrđivanje biometrijskih podataka. Ono što ga izdvaja od njemu sličnih platformi, kaže Nikola Milinković, Product Marketing Manager ovog tima, jeste višefaktorski autentifikacioni sistem koji koristi biometrijske podatke različitih modaliteta:

Blinking tim sastavljen od profesora, asistenata i bivših studenata sa FON-a razvio je ovaj biometrijski algoritam in-house, a nakon šest meseci razvijanja tog sistema njegov demo je već bilo moguće prikazati biznis entitetima. Najveće interesovanje došlo je upravo iz finansijskog sektora.

Nakon toga usledili su inicijalni pregovori i radionice na kojima su učestvovali predstavnici Blinking tima i banaka, a najveće interesovanje pokazano je za KYC modul (Know Your Customer) modul – za bezbedno ispunjavanje procesa upoznaj svog klijenta. „Njegove mogućnosti deljenja digitalnih identiteta između članica konzorcijuma koje su pritom u saglasnosti sa GDPR-om i finansijskim regulativama je ono što je posebno privuklo pažnju banaka“, navodi Nikola za Netokraciju.

Sledi povećanje broja testera

Zaposleni Societe Generale banke i AIK banke koji su učestvovali u prilagođavanju Blinkinga njihovim sistemima uspešno su kreirali digitalne identitete i izvršili nekoliko KYC razmena podataka i to je, kako kaže prof. dr Miloš Milovanović, COO kompanije, tek početak.

„Napominjemo da je zbog regulative i zakonskih odredbi dogovoreno kreiranje tih fiktivnih identiteta sa bankarskim subjektima, a da nakon PoC faze, ukoliko testiranje našeg proizvoda ode u smeru pilota u realnom vremenu, predstoji upravljanje stvarnim privatnim podacima“, naglašava Milovanović:

I Societe Generale i AIK su zainteresovani za implementaciju tehničkog rešenja u svoje bankarske sisteme i aktivno rade na tome da se što pre dođe do modela koji može biti korišćen u fazi produkcije.

Tim trenutno radi na prilagođavanju Blinking proizvoda finansijskom sektoru, odnosno bankama.

To, dodaje Miloš, pretpostavlja uspešan završetak PoC faze za dve nedelje, kreiranje mreže koja je spremna za produkciju i skaliranje odnosno obradu velikog broja transakcija“, dodaje Milinković. Uz to je neophodno i proširenje mreže banaka koje učestvuju u konzorcijumu.

Time će faza testiranja koja je trenutno u toku u zatvorenom okruženju sa fiktivnim identitetima postati samo dao projekta koji se sprovodi sa bankama koje posluju u Srbiji. To je, uključujući i nagradu za najbolji srpski startap na CESAwards 2018, tek početak. Pred timom je, zaključuje Nikola, dalje prilagođavanje Blinking proizvoda upravo finansijskom sektoru.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.