Summerprenuership: Kako kreirati 'prodajni levak'?

Summerprenuership: Kako kreirati ‘prodajni levak’ i povećati prodaju putem Interneta?

Ukoliko ste do sada tražili odgovore na važna pitanja iz sveta preduzetništva, kako se prodaje, kako izgraditi prodajni levak prodaje i drugo - uskoro ćete imati priliku da čujete stručne predavače i preduzetnike, Keitha Ippela i Chin Hing Changa koji će u okviru Summerpreneurship programa gostovati od 25. do 31. avgusta u beogradskom Impact HUB-u.

Summerpreneurship

Naime, Keith Ippel je inače poznat kao strastven pomagač Impact preduzetnicima, tako što povezuje njihove ideje sa odgovarajućim alatima, resursima, tehnologijom i finansiranjem, spajajući svoju praksu i iskustvo sa tehničkim umećem u cilju stvaranja biznis rukovodstva. Takođe, on je jedan od osnivača SpringU organizacije čiji je cilj da se fokusira na ranije faze preduzetnika koji imaju visok potencijal i koji žele da učine svet boljim mestom za život. Takođe, zainteresovani će tokom ovog „Workbencha“ saznati više o procesu prodaje u livestream-u uz predstavljanje product-market-fit modula o čemu će govoriti Pavle Krivokuća.

Sa druge strane, publika će imati priliku da čuje i Chin Hing Changa, koji je veoma strastven u poljima ličnog razvoja, tehnologije i startap zajednice. Nakon maturiranja na UBC-u sa diplomom iz psihologije, proveo je četiri godine u korporaciji, nakon čega je prešao u svet preduzetništva. Od tada, bio je uključen u četiri različita startapa istraživši pokretni razvoj, uvoz-izvoz, fotografiju, iskustvo sa tehničkim umećem u cilju stvaranja biznis rukovodstva.

Pomoć ka ostvarenju profesionalnih uspeha

„Workbench“ je inače dizajniran da pomogne lifestyle preduzetnicima, frilenserima i profesionalcima iz različitih oblasti i industrija sa ciljem razvijanja veština i deljenja primenjenog znanja kako bi se ljudima pomoglo da ostvare profesionalne uspehe. Više informacija o predstojećem događaju možete pronaći na zvaničnom sajtu Impact HUB-a, gde se između ostalog nalaze i formulari za prijave.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.