Završen peti BBICC: Singapur dominirao rešavanjem studije slučaja

Završen peti BBICC: Singapur dominirao rešavanjem studije slučaja

Prošle subote, 8. aprila, završeno je peto svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja - BBICC 2017. Na takmičenju je učestvovalo 64 studenata sa 16 univerziteta širom sveta koji su rešavali dva zadatka. Prvo mesto pripalo je timu iz Singapura, dok su visoki čelnici Srbije pozdravili takmičenje kao dobar primer kako znanje mladih ljudi iz različitih krajeva sveta može pomoći daljem razvoju srpske privrede.

bbiccBBICC
Prvoplasirani tim dolazi sa Nanyang Technological univerziteta iz Singapura.

Ovogodišnji Belgrade Business International Case Competition (BBICC) okupio je 64 studenata sa 16 univerziteta iz Amerike, Australije, Kanade, Portugala, Danske, Norveške, Hong Konga, Singapura, Tajlanda i Srbije. Raspoređeni po timovima, oni su rešavali dve studije slučaja u okviru takmičenja koje je od 3. do 8. aprila održano na Fakultetu organizacionih nauka.

Kako se navodi u saopštenju, prvu studiju slučaja zadala je kompanija Nordeus, a studenti su imali 5 sati da reše zadatak. Drugu studiju slučaja zadala je Vlada Republike Srbije na temu brendiranja države Srbije kao buduće turističke i biznis destinacije, a učesnici su imali 24 sata da je reše. U okviru takmičenja, timovi su imali priliku da svoja rešenja prezentuju pred stručnim žirijem sastavljenim od predstavnika Vlade Republike Srbije, menadžera uspešnih domaćih kompanija i konsultanata, kao i alumnija studentske organizacije Case Stury Club.

Dragoceno znanje za domaću privredu

Obraćajući se studentima, ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Milan Šarčević, izjavio je:

Siguran sam da ste pokazali koliko se dobro razumete u biznis i koliko ćete dati doprinosa državama u kojima ćete raditi. Znanje koje su studenti iz drugih zemalja, kao i studenti sa Fakulteta organizacionih nauka iz Beograda pokazali je veoma dragoceno za razvoj privrede u Srbiji koja je uveliko u razvoju.

case1BBICC
Studenti iz različitih krajeva sveta imali su priliku da se upoznaju sa srpskom kulturom i privredom.

Pobednik ovogodišnjeg BBICC takmičenja je Nanyang Technological University iz Singapura. Drugoplasirani tim dolazi sa Thammasat University sa Tajlanda, dok je treće mesto pripalo timu sa National University of Singapore iz Singapura, takođe. Više informacija o prethodno održanom takmičenju u rešavanju studije slučaja, pronađite na zvaničnom sajtu organizacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?