Kreće edukacija o prodaji za B2B startape - od 21. aprila u ICT Hub-u

Kreće edukacija o prodaji za B2B startape – od 21. aprila u ICT Hub-u

ICT Hub po prvi put na ovim prostorima pokreće novi program edukacije namenjen prodavcima u startapima i kompanijama, a koji će obuhvatati 8 modula kroz koje prolaze sve važne aspekte prodajnog procesa - od privlačenja pažnje do do zaključenja prodaje.

B2B Startup Sales program sadržaće više od 35 sati predavanja i mentorskih sesija – uključujući i načine za pridobijanje potencijalnih klijenata, izrade demo-a i kreiranja free trial-a i sl. koji će biti organizovani u osam modula. Njih će polaznici slušati u okviru četiri jednodnevna treninga koji će biti održavani subotom.

Prvu generaciju polaznika činiće do 5 timova (do dva člana) i 10 pojedinaca, a cilj organizatora je da kroz edukacije pruže više specifične podrške razvoju poslovanja mladih biznisa, kako je naglasila Sandra Nešić, programska menadžerka ICT Hub-a.

Za sve polaznike prve generacije B2B Startup Sales programa obezbeđeni su posebni finansijski uslovi i pogodnosti plaćanja, a stipendije za dva izabrana startapa obezbedio je investicioni fond ICT Hub Venture. B2B Startup Sales počinje 21. aprila, dok su prijave na zvaničnoj stranici programa otvorene do 10. aprila.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.