ICT Hub po prvi put na ovim prostorima pokreće novi program edukacije namenjen prodavcima u startapima i kompanijama, a koji će obuhvatati 8 modula kroz koje prolaze sve važne aspekte prodajnog procesa - od privlačenja pažnje do do zaključenja prodaje.
B2B Startup Sales program sadržaće više od 35 sati predavanja i mentorskih sesija – uključujući i načine za pridobijanje potencijalnih klijenata, izrade demo-a i kreiranja free trial-a i sl. koji će biti organizovani u osam modula. Njih će polaznici slušati u okviru četiri jednodnevna treninga koji će biti održavani subotom.
Prvu generaciju polaznika činiće do 5 timova (do dva člana) i 10 pojedinaca, a cilj organizatora je da kroz edukacije pruže više specifične podrške razvoju poslovanja mladih biznisa, kako je naglasila Sandra Nešić, programska menadžerka ICT Hub-a.
Za sve polaznike prve generacije B2B Startup Sales programa obezbeđeni su posebni finansijski uslovi i pogodnosti plaćanja, a stipendije za dva izabrana startapa obezbedio je investicioni fond ICT Hub Venture. B2B Startup Sales počinje 21. aprila, dok su prijave na zvaničnoj stranici programa otvorene do 10. aprila.