Apple Watch: Popularni gedžet koji se ne prodaje

Apple Watch: Popularni gedžet koji se ne prodaje

Nakon skoro tri meseca od lansiranja, Apple Watch je svetsku javnost ostavio podeljenom. I dok jedni tvrde da je ovaj uređaj planetarni hit, drugi pak njegovu popularnost vezuju isključivo za mlade ljude, ‘early adoptere’ i zaljubljenike u nove tehnologije. No, ukoliko se okrenemo brojkama, videćemo da je prodaja ovog pametnog sata u poslednje vreme znatno opala.

Apple-Watch

Naime, kako prenosi Business Insider, istraživačka studija firme Slice ukazuje na to da su sudeći prema analiziranim e-mail računima u Sjedinjenim Američkim Državama, porudžbine za Apple Watch opale skoro 90 odsto nakon samo nedelju dana otkako je ovaj uređaj imao svoje prvo predstavljanje. Ipak treba napomenuti da statistika nije obuhvatila prodaje i narudžbine u fizičkim Apple prodavnicama širom sveta.

Čak su i pojedini analitičari iz firme BMO Capital Markets razočarani sa ovom činjenicom, te se lako može desiti da smanje svoje procene kada je reč o prodaji Apple Watch-a za narednu godinu. Iako neki od stručnjaka osporavaju ovaj uređaj i njegovo korišćenje, analitičar Cantor Fitzgerald veruje da će Apple Watch biti jedan od najpopularnijih poklona za novogodišnje i božićne praznike, te postoji šansa da se ovaj uređaj uvrsti među najprodavanije proizvode pomenute kompanije i na taj način barem malo promeni nezavidnu statistiku.

Tim-Cook
Svi se sećamo detalja sa predstavljanja Apple Watcha. Nestrpljivo smo čekali i dočekali… međutim nismo bili previše iznenađeni.

Sa druge strane, direktor kompanije Global Equities Research, Trip Chowdhry je procenio kako bi Apple mogao da proda između 20 i 25 miliona ovog pametnog sata i to u poslednja tri meseca ove godine, ali je istakao:

Zašto bih ja trebalo da potrošim 400 dolara za jedan ekran na mom zglobu koji mi u suštini pruža iste funkcije kao i moj pametni telefon.

Zapamtimo, pametni satovi nisu mobilni telefoni

Sa nešto drugačijim stavom dolazi analitičarka Carolina Milanesi koja ističe da prodaja pametnih satova kao i drugih wearable uređaja stvara izazov kako za Apple, tako i za druge kompanije. Milanesi ističe da se glavni problem javlja u činjenici da pameti satovi, iako mogu da učine život lakšim, pak ne mogu da zamene osnovnu potrebu za komunikacijom koju nam pružaju telefoni.

Neki od analitičara smatraju da će Apple u prvom kvartalu ove godine prodati oko tri do pet miliona pametnih satova, a da očekivana prodaja do kraja godine iznosi nešto manje od 20 miliona uređaja. Za sam kraj Jack Gold je istakao:

Ovo će svakako biti dugoročna igra koja će trajati bar još godinu ili dve i to ne samo za Apple, nego i za tržište jer kompanije moraju razumeti šta potrošači zaista žele da pametni sat uradi za njih.

Imajući to na umu, kompanija iz Kupertina još nije u javnost izašla sa zvaničnim statistikama prodaje Apple Watch-a. Nama, korisnicima i svetskoj javnosti, ostaje da vidimo da li će se u vremenu koje je pred nama prodaja povećati i može li ovaj tehnološki gigant sledeći put predstaviti pametni sat sa dodatnim funkcijama i korekcijama – i tako izaći iz okvira „već viđenog“, stvarajući sebi put još bolje prodaje koji vodi do zagarantovanog uspeha.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.