Apple Watch: Popularni gedžet koji se ne prodaje

Apple Watch: Popularni gedžet koji se ne prodaje

Nakon skoro tri meseca od lansiranja, Apple Watch je svetsku javnost ostavio podeljenom. I dok jedni tvrde da je ovaj uređaj planetarni hit, drugi pak njegovu popularnost vezuju isključivo za mlade ljude, ‘early adoptere’ i zaljubljenike u nove tehnologije. No, ukoliko se okrenemo brojkama, videćemo da je prodaja ovog pametnog sata u poslednje vreme znatno opala.

Apple-Watch

Naime, kako prenosi Business Insider, istraživačka studija firme Slice ukazuje na to da su sudeći prema analiziranim e-mail računima u Sjedinjenim Američkim Državama, porudžbine za Apple Watch opale skoro 90 odsto nakon samo nedelju dana otkako je ovaj uređaj imao svoje prvo predstavljanje. Ipak treba napomenuti da statistika nije obuhvatila prodaje i narudžbine u fizičkim Apple prodavnicama širom sveta.

Čak su i pojedini analitičari iz firme BMO Capital Markets razočarani sa ovom činjenicom, te se lako može desiti da smanje svoje procene kada je reč o prodaji Apple Watch-a za narednu godinu. Iako neki od stručnjaka osporavaju ovaj uređaj i njegovo korišćenje, analitičar Cantor Fitzgerald veruje da će Apple Watch biti jedan od najpopularnijih poklona za novogodišnje i božićne praznike, te postoji šansa da se ovaj uređaj uvrsti među najprodavanije proizvode pomenute kompanije i na taj način barem malo promeni nezavidnu statistiku.

Tim-Cook
Svi se sećamo detalja sa predstavljanja Apple Watcha. Nestrpljivo smo čekali i dočekali… međutim nismo bili previše iznenađeni.

Sa druge strane, direktor kompanije Global Equities Research, Trip Chowdhry je procenio kako bi Apple mogao da proda između 20 i 25 miliona ovog pametnog sata i to u poslednja tri meseca ove godine, ali je istakao:

Zašto bih ja trebalo da potrošim 400 dolara za jedan ekran na mom zglobu koji mi u suštini pruža iste funkcije kao i moj pametni telefon.

Zapamtimo, pametni satovi nisu mobilni telefoni

Sa nešto drugačijim stavom dolazi analitičarka Carolina Milanesi koja ističe da prodaja pametnih satova kao i drugih wearable uređaja stvara izazov kako za Apple, tako i za druge kompanije. Milanesi ističe da se glavni problem javlja u činjenici da pameti satovi, iako mogu da učine život lakšim, pak ne mogu da zamene osnovnu potrebu za komunikacijom koju nam pružaju telefoni.

Neki od analitičara smatraju da će Apple u prvom kvartalu ove godine prodati oko tri do pet miliona pametnih satova, a da očekivana prodaja do kraja godine iznosi nešto manje od 20 miliona uređaja. Za sam kraj Jack Gold je istakao:

Ovo će svakako biti dugoročna igra koja će trajati bar još godinu ili dve i to ne samo za Apple, nego i za tržište jer kompanije moraju razumeti šta potrošači zaista žele da pametni sat uradi za njih.

Imajući to na umu, kompanija iz Kupertina još nije u javnost izašla sa zvaničnim statistikama prodaje Apple Watch-a. Nama, korisnicima i svetskoj javnosti, ostaje da vidimo da li će se u vremenu koje je pred nama prodaja povećati i može li ovaj tehnološki gigant sledeći put predstaviti pametni sat sa dodatnim funkcijama i korekcijama – i tako izaći iz okvira „već viđenog“, stvarajući sebi put još bolje prodaje koji vodi do zagarantovanog uspeha.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?