Apple tvrdi: 30% novih korisnika iPhonea prešlo sa Androida

Apple tvrdi: 30% novih korisnika iPhonea prešlo sa Androida

Još kada su predstavljeni prošlog septembra u San Francisku, niko se nije tnadao da će novi modeli iPhonea sa sufiksom 6s i 6s Plus, u samom startu prodaje oboriti sve rekorde do sada, a ono što je možda od punjenja kase bitnije tehnološkom gigantu, jeste da se čak 30 posto novi korisnika pomenutog telefona preselilo sa pametnih telefona koje pokreće Android.

iPhone-prodaja-

Kako prenosi Bussines Insider, otkako su prošle godine po prvi put predstavljeni iPhone uređaji sa većim ekranom, zamisao i predviđanje Tima Kuka da će to biti jedna od najboljih nadogradnji na ovim modelima koju će korisnici umeti da cene, je konačno dobila i svoju zvaničnu potvrdu.

Naime, Apple je samo od početka prodaje, tačnije u četvrtom mesečnom kvartalu prodao 48 miliona jedinica najnovijeg iPhone modela, oborivši tako svaki rekord postavljen u prošlom kvartalu prethodne godine.

Trka koja nema kraja

Inače, u intervjuu za pomenuti list, Kuk je naveo da ovo nije jedini rekord koji je kompanija postavila kada je reč o prodaji novi telefona, te da je dosta bitna činjenica koja ukazuje da se znatno povećao broj Android korisnika koji su se odlučili da pređu na iOS zahvaljujući novim telefonima iz Applea.

Ipak, sa druge strane Android uređaji su prisutni kod nešto većeg broja korisnika svetske populacije, ali Apple je uvek tu da diše za vrat Googleu, jer kao što znamo, ova „trka“ koja očigledno nema kraja ne bi bila tako interesantna.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.