Apple tvrdi: 30% novih korisnika iPhonea prešlo sa Androida

Apple tvrdi: 30% novih korisnika iPhonea prešlo sa Androida

Još kada su predstavljeni prošlog septembra u San Francisku, niko se nije tnadao da će novi modeli iPhonea sa sufiksom 6s i 6s Plus, u samom startu prodaje oboriti sve rekorde do sada, a ono što je možda od punjenja kase bitnije tehnološkom gigantu, jeste da se čak 30 posto novi korisnika pomenutog telefona preselilo sa pametnih telefona koje pokreće Android.

iPhone-prodaja-

Kako prenosi Bussines Insider, otkako su prošle godine po prvi put predstavljeni iPhone uređaji sa većim ekranom, zamisao i predviđanje Tima Kuka da će to biti jedna od najboljih nadogradnji na ovim modelima koju će korisnici umeti da cene, je konačno dobila i svoju zvaničnu potvrdu.

Naime, Apple je samo od početka prodaje, tačnije u četvrtom mesečnom kvartalu prodao 48 miliona jedinica najnovijeg iPhone modela, oborivši tako svaki rekord postavljen u prošlom kvartalu prethodne godine.

Trka koja nema kraja

Inače, u intervjuu za pomenuti list, Kuk je naveo da ovo nije jedini rekord koji je kompanija postavila kada je reč o prodaji novi telefona, te da je dosta bitna činjenica koja ukazuje da se znatno povećao broj Android korisnika koji su se odlučili da pređu na iOS zahvaljujući novim telefonima iz Applea.

Ipak, sa druge strane Android uređaji su prisutni kod nešto većeg broja korisnika svetske populacije, ali Apple je uvek tu da diše za vrat Googleu, jer kao što znamo, ova „trka“ koja očigledno nema kraja ne bi bila tako interesantna.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.