Preuzmite Android aplikaciju #NoveEnergije

Preuzmite Android aplikaciju #NoveEnergije i budite u toku sa predavanjima

Do konferencije Nova Energija ostalo je još svega dva dana. U okviru trodnevnog programa predstaviće se više od stotinu predavača u tri konferencijske sale, a kako posetioci ne bi propustili nijedan segment ovog skupa, kompanija DunavNet priredila je Android aplikaciju sa svim potrebnim informacijama o programu i učesnicima.

novaenergija_app

Aplikaciju je već sada moguće preuzeti sa Google Play prodavnice, a ona sadrži i push notifikacije koje će vas obavestiti neposredno pred početak centralnih predavanja i panel diskusija. Takođe, na raspolaganju je i live straem, te će program konferencije biti dostupan i onima koji nisu u mogućnosti da dođu na Kopaonik.

Konferencija o Internet ekonomiji, Nova Energija, okupiće sve relevantne Internet preduzetnike, marketing i PR stručnjake, nezavisne novinare, vlasnike medija, državne predstavnike, ali i predstavnike NVO i agencija, korporacija, udruženja, te ostale pojedince koji žele da unaprede svoje poslovanje.

Pored bogatog edukativnog dela pripremljene su i brojne sportske i zabavne aktivnosti koje će upotpuniti boravak na ovoj konferenciji, poručuju iz organizacije.

Kopaonik je spreman, a vi?

Podsećanja radi, konferencija Nova Energija održava se na Kopaoniku u objektima MK Mountain Resort, a besplatne kotizacije su obezbeđene za sve učesnike koji obezbede smeštaj u ovom odmaralištu. Sa druge strane, za učesnike koji sami organizuju smeštaj, cena kotizacije iznosi 8.000 dinara (70 evra) za sve dane konferencije.

Više informacija o ovom događaju dostupno je na zvaničnom sajtu Nove Energije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?