Nacionalna aviokompanija izdala je u toku jučerašnjeg dana obaveštenje da je na snagu stupila potpuna zabrana unosa Samsung Galaxy Note 7 telefona u avione Er Srbije, budući da je južnokorejski proizvođač povukao uređaje iz proizvodnje i prodaje nakon serije požara uzrokovanim problemima sa baterijom.
Nakon Lufthanse i drugih aviokompanija koje su zabranile unos Note 7 uređaja u njihove avione, odluci se priključila i Er Srbija (Air Serbia) koja je u toku jučerašnjeg dana izdala saopštenje povodom ove odluke, pozvavši se na činjenicu da su u nekim od telefonskih aparata ugrađene neispravne litijumske baterije koje predstavljaju rizik od samozapaljivanja i požara.
Zabrana unosa je potpuna što znači da putnici ne smeju da unose Galaxy Note 7 uređaje u vidu predatog (čekiranog) prtljaga, ručnog prtljaga ili pri sebi. Er Srbija uputila je izvinjenje svim putnicima zbog eventualnih neprijatnosti, dodavši kako je bezbednost i sigurnost putnika i članova posade najvažniji prioritet ove kompanije.
Otpočeo program zamene uređaja i naknade za drugi
Kupcima Note 7 uređaja na prostoru Srbije omogućen je program zamene uređaja ili naknade za isti, a kako naglašava N1, više informacija dostupno je na telefonu 011 321 68 99. Na globalnom nivou, Samsung predviđa gubitke od oko 3 milijarde dolara povodom povlačenja ovog flagship uređaja iz prodaje.
Nove informacije: Kako prenosi The Verge, Samsung je na globalnom nivou pokrenuo inicijativu zamene uređaja na samim aerodromima, uz pomoć stručnog osoblja koje korisnicima pomaže da prebace svoje lične podatke na novi uređaj.
Nakon što je Samsung na globalnom nivou povukao Samsung Galaxy Note 7 smartfone, uvodimo zabranu unošenja ovih uređaja na svoje avione. 1/4
— Air Serbia (@airserbia) October 16, 2016
U nekim od telefonskih aparata su ugrađene neispravne litijumske baterije, koje predstavljaju rizik od samozapaljivanja i požara. 2/4
— Air Serbia (@airserbia) October 16, 2016
Gosti ne smeju unositi ove smartfone u avion u svom predatom prtljagu, u ručnom prtljagu ili pri sebi. 3/4
— Air Serbia (@airserbia) October 16, 2016
Izvinjavamo se zbog eventualnih neprijatnosti. Bezbednost i sigurnost naših putnika i članova posade su naš najvažniji prioritet. 4/4
— Air Serbia (@airserbia) October 16, 2016