Er Srbija zabranila Note 7 uređaje na svim letovima

Er Srbija zabranila Note 7 uređaje na svim letovima

Nacionalna aviokompanija izdala je u toku jučerašnjeg dana obaveštenje da je na snagu stupila potpuna zabrana unosa Samsung Galaxy Note 7 telefona u avione Er Srbije, budući da je južnokorejski proizvođač povukao uređaje iz proizvodnje i prodaje nakon serije požara uzrokovanim problemima sa baterijom.

note7er

Nakon Lufthanse i drugih aviokompanija koje su zabranile unos Note 7 uređaja u njihove avione, odluci se priključila i Er Srbija (Air Serbia) koja je u toku jučerašnjeg dana izdala saopštenje povodom ove odluke, pozvavši se na činjenicu da su u nekim od telefonskih aparata ugrađene neispravne litijumske baterije koje predstavljaju rizik od samozapaljivanja i požara.

Zabrana unosa je potpuna što znači da putnici ne smeju da unose Galaxy Note 7 uređaje u vidu predatog (čekiranog) prtljaga, ručnog prtljaga ili pri sebi. Er Srbija uputila je izvinjenje svim putnicima zbog eventualnih neprijatnosti, dodavši kako je bezbednost i sigurnost putnika i članova posade najvažniji prioritet ove kompanije.

Otpočeo program zamene uređaja i naknade za drugi

Kupcima Note 7 uređaja na prostoru Srbije omogućen je program zamene uređaja ili naknade za isti, a kako naglašava N1, više informacija dostupno je na telefonu 011 321 68 99. Na globalnom nivou, Samsung predviđa gubitke od oko 3 milijarde dolara povodom povlačenja ovog flagship uređaja iz prodaje.

Nove informacije: Kako prenosi The Verge, Samsung je na globalnom nivou pokrenuo inicijativu zamene uređaja na samim aerodromima, uz pomoć stručnog osoblja koje korisnicima pomaže da prebace svoje lične podatke na novi uređaj.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.