A1 Srbija širi poslovanje uz nove servise, uređaje i tarife

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

A1 Srbija nakon rebrendinga širi poslovanje uz nove servise, uređaje i tarife

Đorđe Vuksanović, glavni direktor za transformaciju kompanije A1 Srbija i A1 Slovenija, govori o rebrendiranju ali i o novim servisima, uslugama i proizvodima koje su spremili za svoje korisnike.

“U proteklih 14 godina postigli smo odlične rezultate i podigli standarde čitave telco industrije u Srbiji. Na tim temeljima nastavljamo dalje kao A1 Srbija sa još većim ambicijama da omogućimo svim postojećim i budućim korisnicima još bolje korisničko iskustvo sa pregršt novih usluga, proizvoda i servisa koji su nam dostupni zato što smo sada i zvanično deo jedne veće porodice koja broji 25 miliona korisnika u sedam zemalja –  A1 Telekom Austrija Grupe”, na samom početku razgovora otkriva Đorđe Vuksanović, glavni direktor za transformaciju kompanije A1 Srbija i A1 Slovenija. On dodaje:

Sada, sa globalnom perspektivom mi dodajemo gas. Imamo znanje, resurse i vetar u leđa od Grupe da napravimo iskorak na svim poljima: da unapredimo još više korisničko iskustvo, da primenimo i ponudimo najmoderniju tehnologiju i rešenja, uz vrhunski kvalitet mreže.

Sa njim u nastavku teksta, između ostalog, razgovaramo o nekim novim proizvodima i uslugama: njihovom brendu pametnih telefona, A1 Moćnoj tarifi, Net Protect-u i sve aktuelnijoj 5G mreži.

Ukoliko govorimo o korisnicima, ali i samom korisničkom iskustvu, šta je sve novo što će A1 doneti?

 Sa lansiranjem novog brenda predstavili smo i novitet na tržištu – ponudu pametnih uređaja koji nose ime našeg brenda. A1 Alpha uređaji već su ostvarili rezultat iznad očekivanog u prethodna tri meseca, a sada imamo u ponudi i najnoviji uređaj iz Alpha porodice – A1 Alpha 21. On je, rekao bih, odličan simbol činjenice da sa internacionalnim operatorom korisnici dobijaju dodatnu vrednost, jer ime brenda stoji ispred kvaliteta uređaja i znači da ekspertiza koju imamo donosi nešto novo i jedinstveno.

Osim toga, još jedan novitet za korisnike je A1 Moćna tarifa, budući da smo ponudili čak 1 terabajt prenosa podataka u periodu od dve godine, što i za zahtevne korisnike predstavlja više nego dovoljnu količinu interneta sa kojom mogu da raspolažu fleksibilno, kako im odgovara.

Kada tome dodamo i aktiviranje besplatnih dodataka koje korisnici mogu do kraja godine da biraju i aktiviraju kroz Moj A1 aplikaciju, korisnicima je jasno da ćemo doprineti promenama na tržištu koje su usmerene ka njima.

Prema izveštaju RATEL-a najveći broj korisnika prelazi u A1 Srbija prilikom prenošenja svog broja. Kako to komentarišete?

Taj izveštaj se odnosi na prvi kvartal ove godine, period kada još nismo postali A1 Srbija i nismo najavili kada će se to tačno desiti. Ponosni smo zbog toga jer je to pokazatelj poverenja korisnika i dokaz da smo pod prethodnim brendom radili dobre stvari. Sada sve to što je bilo dobro zadržavamo, uz nadogradnju i poboljšanje koje nam pruža veliki internacionalni brend, sa kojim dobijamo globalnu perspektivu.

Na koji način pomažete korisnicima kada je reč o bezbednosti na internetu, budući da phishing prevare, virusi i neželjeni sadržaji uzimaju maha?

Pomenuo sam da to što smo deo A1 Telekom Austria Grupe znači da su nam dostupna najkvalitetnija rešenja i ekspertize. Upravo zahvaljujući uspešnoj saradnji sa kompanijom koja je deo mreže startapa koju Grupa podržava napravili smo A1 Net Protect, odlično rešenje za bezbednost na internetu naših korisnika, odnosno njihovih uređaja. I način funkcionisanja i upotreba su jednostavni i efikasni i na taj način ovaj dodatak koji se lako aktivira pomoću Moj A1 aplikacije, omogućava našim korisnicima da tehnologiju koriste bezbrižno.

Ova zaštita blokira sve zlonamerne web lokacije i aktivno nadgleda i blokira pristup nepoželjnom sadržaju, kao što su prilozi pošte prilikom preuzimanja datoteka, iskačući prozori koji se javljaju tokom onlajn kupovine itd. A1 Net Protect čuva korisnikov uređaj dok se koristi A1 mobilna mreža, a sledeći korak je omogućavanje zaštite i na javnim wi-fi konekcijama. Svi postojeći i novi korisnici imaju mogućnost preuzimanja probne verzije ovog dodatka i testiranja u trajanju od mesec dana.

Da li je u okviru novih ulaganja koje A1 planira razmatran i postepeni prelazak na sve aktuelniju 5G mrežu, i ako da, kako kompanija planira njenu zahtevnu integraciju?

Uvođenje novog spektra je veoma značajno jer 5G donosi novi kapacitet. To je tehnologija koja ima mnogo bolju spektralnu efikasnost i pruža 10 puta veći kapacitet nego što sada imamo, i mogućnost da se trend ogromnog rasta saobraćaja podrži u narednim godinama. Naši strateški planovi usmereni su na razvoj mreže prema novom spektru.

Za kraj, koji su naredni koraci za kompaniju A1 u Srbiji?

Svi smo svedoci koliko se svet u poslednjih godinu dana promenio i neće se vraćati na staro. Ljudi uviđaju da mnogo stvari mogu brže i lakše da obave korišćenjem modernih tehnologija zbog čega ćemo u narednom periodu biti posvećeni da ponudimo servise, usluge i proizvode koji korisnicima najviše odgovaraju u poslu i svakodnevici. Imamo velike planove, na nivou A1 grupe radimo na uzbudljivim startap projektima, a planiramo da ponudimo i zabavni sadržaj. Iako nudimo specifične tarife i servise određenim kategorijama stanovništva, za A1 Srbija je svaki pojedinac u fokusu, jer svako od nas može da promeni svet na bolje ako ima odgovarajuću podršku.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Startapi i poslovanje

Srpski NOVELIC prodao 54% udela indijskoj kompaniji Sona za 40,5 miliona evra

Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.

Propustili ste

Internet marketing

Da li će digitalni marketing preživeti novu eru privatnosti?

Zbog potrebe da se istaknu u moru konkurencije, brendovi će morati ozbiljno da se posvete kreiranju kvalitetnog, relevantnog i kreativnog sadržaja.

Novost

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.