A1 Srbija širi poslovanje uz nove servise, uređaje i tarife

A1 Srbija nakon rebrendinga širi poslovanje uz nove servise, uređaje i tarife

Đorđe Vuksanović, glavni direktor za transformaciju kompanije A1 Srbija i A1 Slovenija, govori o rebrendiranju ali i o novim servisima, uslugama i proizvodima koje su spremili za svoje korisnike.

“U proteklih 14 godina postigli smo odlične rezultate i podigli standarde čitave telco industrije u Srbiji. Na tim temeljima nastavljamo dalje kao A1 Srbija sa još većim ambicijama da omogućimo svim postojećim i budućim korisnicima još bolje korisničko iskustvo sa pregršt novih usluga, proizvoda i servisa koji su nam dostupni zato što smo sada i zvanično deo jedne veće porodice koja broji 25 miliona korisnika u sedam zemalja –  A1 Telekom Austrija Grupe”, na samom početku razgovora otkriva Đorđe Vuksanović, glavni direktor za transformaciju kompanije A1 Srbija i A1 Slovenija. On dodaje:

Sada, sa globalnom perspektivom mi dodajemo gas. Imamo znanje, resurse i vetar u leđa od Grupe da napravimo iskorak na svim poljima: da unapredimo još više korisničko iskustvo, da primenimo i ponudimo najmoderniju tehnologiju i rešenja, uz vrhunski kvalitet mreže.

Sa njim u nastavku teksta, između ostalog, razgovaramo o nekim novim proizvodima i uslugama: njihovom brendu pametnih telefona, A1 Moćnoj tarifi, Net Protect-u i sve aktuelnijoj 5G mreži.

Ukoliko govorimo o korisnicima, ali i samom korisničkom iskustvu, šta je sve novo što će A1 doneti?

 Sa lansiranjem novog brenda predstavili smo i novitet na tržištu – ponudu pametnih uređaja koji nose ime našeg brenda. A1 Alpha uređaji već su ostvarili rezultat iznad očekivanog u prethodna tri meseca, a sada imamo u ponudi i najnoviji uređaj iz Alpha porodice – A1 Alpha 21. On je, rekao bih, odličan simbol činjenice da sa internacionalnim operatorom korisnici dobijaju dodatnu vrednost, jer ime brenda stoji ispred kvaliteta uređaja i znači da ekspertiza koju imamo donosi nešto novo i jedinstveno.

Osim toga, još jedan novitet za korisnike je A1 Moćna tarifa, budući da smo ponudili čak 1 terabajt prenosa podataka u periodu od dve godine, što i za zahtevne korisnike predstavlja više nego dovoljnu količinu interneta sa kojom mogu da raspolažu fleksibilno, kako im odgovara.

Kada tome dodamo i aktiviranje besplatnih dodataka koje korisnici mogu do kraja godine da biraju i aktiviraju kroz Moj A1 aplikaciju, korisnicima je jasno da ćemo doprineti promenama na tržištu koje su usmerene ka njima.

Prema izveštaju RATEL-a najveći broj korisnika prelazi u A1 Srbija prilikom prenošenja svog broja. Kako to komentarišete?

Taj izveštaj se odnosi na prvi kvartal ove godine, period kada još nismo postali A1 Srbija i nismo najavili kada će se to tačno desiti. Ponosni smo zbog toga jer je to pokazatelj poverenja korisnika i dokaz da smo pod prethodnim brendom radili dobre stvari. Sada sve to što je bilo dobro zadržavamo, uz nadogradnju i poboljšanje koje nam pruža veliki internacionalni brend, sa kojim dobijamo globalnu perspektivu.

Na koji način pomažete korisnicima kada je reč o bezbednosti na internetu, budući da phishing prevare, virusi i neželjeni sadržaji uzimaju maha?

Pomenuo sam da to što smo deo A1 Telekom Austria Grupe znači da su nam dostupna najkvalitetnija rešenja i ekspertize. Upravo zahvaljujući uspešnoj saradnji sa kompanijom koja je deo mreže startapa koju Grupa podržava napravili smo A1 Net Protect, odlično rešenje za bezbednost na internetu naših korisnika, odnosno njihovih uređaja. I način funkcionisanja i upotreba su jednostavni i efikasni i na taj način ovaj dodatak koji se lako aktivira pomoću Moj A1 aplikacije, omogućava našim korisnicima da tehnologiju koriste bezbrižno.

Ova zaštita blokira sve zlonamerne web lokacije i aktivno nadgleda i blokira pristup nepoželjnom sadržaju, kao što su prilozi pošte prilikom preuzimanja datoteka, iskačući prozori koji se javljaju tokom onlajn kupovine itd. A1 Net Protect čuva korisnikov uređaj dok se koristi A1 mobilna mreža, a sledeći korak je omogućavanje zaštite i na javnim wi-fi konekcijama. Svi postojeći i novi korisnici imaju mogućnost preuzimanja probne verzije ovog dodatka i testiranja u trajanju od mesec dana.

Da li je u okviru novih ulaganja koje A1 planira razmatran i postepeni prelazak na sve aktuelniju 5G mrežu, i ako da, kako kompanija planira njenu zahtevnu integraciju?

Uvođenje novog spektra je veoma značajno jer 5G donosi novi kapacitet. To je tehnologija koja ima mnogo bolju spektralnu efikasnost i pruža 10 puta veći kapacitet nego što sada imamo, i mogućnost da se trend ogromnog rasta saobraćaja podrži u narednim godinama. Naši strateški planovi usmereni su na razvoj mreže prema novom spektru.

Za kraj, koji su naredni koraci za kompaniju A1 u Srbiji?

Svi smo svedoci koliko se svet u poslednjih godinu dana promenio i neće se vraćati na staro. Ljudi uviđaju da mnogo stvari mogu brže i lakše da obave korišćenjem modernih tehnologija zbog čega ćemo u narednom periodu biti posvećeni da ponudimo servise, usluge i proizvode koji korisnicima najviše odgovaraju u poslu i svakodnevici. Imamo velike planove, na nivou A1 grupe radimo na uzbudljivim startap projektima, a planiramo da ponudimo i zabavni sadržaj. Iako nudimo specifične tarife i servise određenim kategorijama stanovništva, za A1 Srbija je svaki pojedinac u fokusu, jer svako od nas može da promeni svet na bolje ako ima odgovarajuću podršku.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

Dušan i David prave društvene igre, a njihov studio Kerber Games napada tržište vredno skoro 20$ milijardi

Iako kultura igranja društvenih igara u Srbiji nije toliko velika, to bi vremenom moglo da se promeni zahvaljujući talentovanim timovima poput onog koji čini Kerber - 'board games' dizajn studio.

Startapi i poslovanje

Uvođenjem udela u vlasništvu kompanije povećavaju svoju konkurentnost – a motivacija zaposlenih se drastično uvećava

Prema podacima do kojih je došao Joberty, manje od 3% kompanija koje posluju na domaćem tržištu ima opciju da svojim zaposlenima omogući udeo u vlasništvu firme a ta opcija, kako kažu naši sagovornici, može napraviti veliku razliku.

Intervju

Milan Starčević je prvi inženjer iz Srbije koji je postao partner u kompaniji Zühlke

Nakon skoro osam godina provedenih u kompaniji Zühlke, Milan Starčević postao je partner. U nastavku teksta razgovaramo o njegovom karijernom putu koji je doveo do nove pozicije.

Propustili ste

Kultura 2.0

AliExpress paketi u Srbiju stižu sa većim zakašnjenjem – uticaj pandemije i dalje traje

Enigma zvana AliExpress i dalje traje, a mi proveravamo šta se trenutno dešava sa paketima i cenom shipping-a za Srbiju.

Startapi i poslovanje

Kredium.rs klijentima pomaže da lakše dobiju stambeni kredit uz pomoć personalizovanih bankarskih ponuda

Potraga za stanovima i kreditima često ume da bude težak, naporan i dug proces. Ipak, digitalizacijom i novim alatima koji su nam dostupni online, sve ovo može da izgleda znatno jednostavnije. Rešenje ima i startap iz Srbije - Kredium.rs.

Startapi i poslovanje

Srpski Tenderly osigurao investiciju od $15.3M u okviru A runde, sledi izgradnja Ethereum platforme za developere

Glavni cilj Tenderly startapa je da poboljša način rada Ethereum programera i ubrza prihvatanje blockchain tehnologije.

Office Talks Podcast

Internet zajednica za 70.000 ljubitelja fudbala

Tema 57. epizode Office Talks podcasta bila je online klađenje ali i izgradnja internet zajednice ljubitelja fudbala i sporta kroz zanimljiv i kvalitetan sadržaj. O svemu tome smo razgovarali sa našim gostom Vladimirom Kečkešom, osnivačem popularnih Instagram stranica Burazzers.net i Engleski fudbal.

Karijere

HelloWorld ponovo organizuje istraživanje domaće tehnološke scene: IT-jevci, popunite anketu!

Sajt za IT zapošljavanje HelloWorld.rs trenutno sprovodi još jedno veliko istraživanje domaće IT scene.