Kupci traže novogradnju – sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Korisnicima sajta za oglašavanje nekretnina 4zida.rs odnedavno je dostupan novi servis za prezentaciju i pretragu novih stanova.

Izgradnja novih stanova u prvih šest meseci tekuće godine porasla je za 39,2% u odnosu na isti period prošle godine što ukazuje na značajan rast interesovanja kupaca za novogradnju. Vođeni ovim rastom, sajt 4zida.rs koji je u vlasništvu Infostud grupe predstavio je novi servis po imenu Novogradnja sa ciljem da korisnicima na jednom mestu predstave ponudu novih stanova, kao i onih u izgradnji.

Kako kažu sa sajta, potencijalnim vlasnicima stanova sada su dostupni rokovi za završetak radova, broj i struktura stambenih jedinica sa detaljnim tlocrtima, materijali koji se koriste u izgradnji (u pojedinim prezentacijama), informacije o investitoru – kao i ažurni podaci o statusu prodatih stanova u ponudi.

Prezentacije, koje će se u narednom periodu dodatno popunjavati, davaće i sliku o celom stambenom kompleksu sa podacima važnim za svakodnevni život u naselju: blizina škole, vrtića, trgovinskih objekata i slično. O novom servisu, razgovarai smo sa Stefanom Markovićem, direktorom sajta 4zida.rs koji je Infostud akvizirao krajem 2016. godine.

Novogradnja je dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Da li su drugi gradovi u planu?

Stefan: Da, apsolutno. Ovo je samo početak. Činjenica je da mi i u prvoj iteraciji koja je sada aktivna možemo našim korisnicima da ponudimo 35 projekata u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Svaki naš korisnik zaslužuje da vidi ponudu novogradnje u svom gradu, te ćemo nastojati da im ubrzo to i omogućimo. Ponuda u tim gradovima će zavisiti od samog stanja na mikro tržištu, što nužno zavisi od ekonomske moći lokalnog stanovništva.

Kako ekonomska moć jača, javlja se i sama potreba za novim stanovima. Trenutno stanje na tržištu jeste da cena kvadrata raste, u odnosu na prethodni period. Na osnovu našeg istraživanja zaključujemo da prosečna cena kvadrata u novogradnji u Beogradu premašuje 1.800 evra. U ostalim gradovima se kreće od 700 evra, pa sve do 1.500 kada su u pitanju luksuzniji objekti ili centralne lokacije.

Da li su planirana nova prikazna rešenja?

Stefan: Definitivno postoji namera sa naše strane. Ima puno toga, međutim dosta zavisi od spremnosti tržišta da prihvati napredna rešenja. Što se tiče narednih unapređenja, namera nam je da prezentacije projekata dopunimo informacijama kao što su materijali od kojih je sagrađena zgrada, kako onih koji se koriste za grube radove, tako i za eksterijer i enterijer.

Nova funkcija trebalo bi vremenom da se proširi i na druge gradove u Srbiji, što će u velikoj meri zavisiti od ekonomske moći i zainteresovanosti lokalnog stanovništva za novogradnjom.

Takođe, želimo da potencijalnim kupcima približimo kraj u kome se gradi objekat za koji su zainteresovani, budući da je prvi kriterijum prilikom kupovine nekretnine lokacija. Trenutno radimo na razvoju ove ideje i tražimo adekvatno rešenje da bi opis kraja stvorio što bolju sliku, pre svega navođenjem relevantnih institucija i objekata koji se nalaze u okolini, a potrebne su svakodnevnom funkcionisanju.

Šta korisnici kažu o novom servisu?

Stefan: Što se korisnika sajta tiče, još uvek nismo ispitali stavove, čekamo da prođe dovoljno vremena da bismo mogli da dobijemo kvalitetne povratne informacije. Ono što stalno dobijamo kao feedback sa terena jesu jako dobri komentari investitora. Zapravo, ovo je za njih višestruko koristan servis, olakšava im prezentaciju i ubrzava prodaju nekretnina.

Takođe, dosta pozitivno utiče na stepen poverenja potencijalnih kupaca prema njima, jer prezentacije sadrže prikaze do sada završenih referentnih projekata svakog investitora. Inače, za tri nedelje otkako je Novogradnja plasirana u javnost zabeležili smo blizu 23.000 poseta i oko 17.000 jedinstvenih korisnika. Možemo reći da smo zadovoljni.

Planovi za naredni period?

Stefan: Pre svega treba napomenuti da se ovaj servis osim u Srbiji pokazao kao uspešan u Ukrajini, Mađarskoj, Kazahstanu, Turskoj, Rusiji i UAE, tako da smo od partnerske firme Homsters dobili know-how, na osnovu iskustva na inostranim tržištima. Tako sada imamo proizvod koji nastoji da prema izgledu i korisnosti bude poput Airbnb, Booking i drugih relevantnih sajtova.

Radićemo na kompletiranju ponude, podizanju kvaliteta usluge, kako naše tako i ostalih učesnika na tržištu na koje možemo pozitivno da utičemo. Takođe, radićemo na puštanju naprednih funkcionalnosti koje tržište traži. Namera nam je da korisnicima ponudimo najbolje moguće iskustvo prilikom odabira novog doma. Želimo da svakom kupcu budemo prvi izbor. Takođe, izuzetno nam je važno da korisnik našeg sajta bude zadovljan izborom koji je napravio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Gaming

Roditelji Gejmera: Mame i tate moraju da promene mišljenje o video igrama – u tome im pomažemo

Koliko god gejming danas bio popularan, mnogi roditelji i dalje imaju niz predrasuda o igranju video igara. Projekat 'Roditelji Gejmera' nastoji da promeni tu činjenicu - edukujući roditelje kako da razgovaraju sa decom o video igrama.

Karijere

Prekvalifikacije za nezaposlene se nastavljaju – javna nabavka za izvođače opozvana u narednih 6 meseci

Kabinet Vlade Srbije saopštio je da se program prekvalifikacija za IT nastvlja - trenutno je obustavljena samo javna nabavka koja se odnosi na ugovaranje škola koje bi realizovale deo programa prekvalifikacija, a koju organizuje Nacionalna služba za zapošljavanje.