Kupci traže novogradnju - sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Kupci traže novogradnju – sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Korisnicima sajta za oglašavanje nekretnina 4zida.rs odnedavno je dostupan novi servis za prezentaciju i pretragu novih stanova.

Izgradnja novih stanova u prvih šest meseci tekuće godine porasla je za 39,2% u odnosu na isti period prošle godine što ukazuje na značajan rast interesovanja kupaca za novogradnju. Vođeni ovim rastom, sajt 4zida.rs koji je u vlasništvu Infostud grupe predstavio je novi servis po imenu Novogradnja sa ciljem da korisnicima na jednom mestu predstave ponudu novih stanova, kao i onih u izgradnji.

Kako kažu sa sajta, potencijalnim vlasnicima stanova sada su dostupni rokovi za završetak radova, broj i struktura stambenih jedinica sa detaljnim tlocrtima, materijali koji se koriste u izgradnji (u pojedinim prezentacijama), informacije o investitoru – kao i ažurni podaci o statusu prodatih stanova u ponudi.

Prezentacije, koje će se u narednom periodu dodatno popunjavati, davaće i sliku o celom stambenom kompleksu sa podacima važnim za svakodnevni život u naselju: blizina škole, vrtića, trgovinskih objekata i slično. O novom servisu, razgovarai smo sa Stefanom Markovićem, direktorom sajta 4zida.rs koji je Infostud akvizirao krajem 2016. godine.

Novogradnja je dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Da li su drugi gradovi u planu?

Stefan: Da, apsolutno. Ovo je samo početak. Činjenica je da mi i u prvoj iteraciji koja je sada aktivna možemo našim korisnicima da ponudimo 35 projekata u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Svaki naš korisnik zaslužuje da vidi ponudu novogradnje u svom gradu, te ćemo nastojati da im ubrzo to i omogućimo. Ponuda u tim gradovima će zavisiti od samog stanja na mikro tržištu, što nužno zavisi od ekonomske moći lokalnog stanovništva.

Kako ekonomska moć jača, javlja se i sama potreba za novim stanovima. Trenutno stanje na tržištu jeste da cena kvadrata raste, u odnosu na prethodni period. Na osnovu našeg istraživanja zaključujemo da prosečna cena kvadrata u novogradnji u Beogradu premašuje 1.800 evra. U ostalim gradovima se kreće od 700 evra, pa sve do 1.500 kada su u pitanju luksuzniji objekti ili centralne lokacije.

Da li su planirana nova prikazna rešenja?

Stefan: Definitivno postoji namera sa naše strane. Ima puno toga, međutim dosta zavisi od spremnosti tržišta da prihvati napredna rešenja. Što se tiče narednih unapređenja, namera nam je da prezentacije projekata dopunimo informacijama kao što su materijali od kojih je sagrađena zgrada, kako onih koji se koriste za grube radove, tako i za eksterijer i enterijer.

Nova funkcija trebalo bi vremenom da se proširi i na druge gradove u Srbiji, što će u velikoj meri zavisiti od ekonomske moći i zainteresovanosti lokalnog stanovništva za novogradnjom.

Takođe, želimo da potencijalnim kupcima približimo kraj u kome se gradi objekat za koji su zainteresovani, budući da je prvi kriterijum prilikom kupovine nekretnine lokacija. Trenutno radimo na razvoju ove ideje i tražimo adekvatno rešenje da bi opis kraja stvorio što bolju sliku, pre svega navođenjem relevantnih institucija i objekata koji se nalaze u okolini, a potrebne su svakodnevnom funkcionisanju.

Šta korisnici kažu o novom servisu?

Stefan: Što se korisnika sajta tiče, još uvek nismo ispitali stavove, čekamo da prođe dovoljno vremena da bismo mogli da dobijemo kvalitetne povratne informacije. Ono što stalno dobijamo kao feedback sa terena jesu jako dobri komentari investitora. Zapravo, ovo je za njih višestruko koristan servis, olakšava im prezentaciju i ubrzava prodaju nekretnina.

Takođe, dosta pozitivno utiče na stepen poverenja potencijalnih kupaca prema njima, jer prezentacije sadrže prikaze do sada završenih referentnih projekata svakog investitora. Inače, za tri nedelje otkako je Novogradnja plasirana u javnost zabeležili smo blizu 23.000 poseta i oko 17.000 jedinstvenih korisnika. Možemo reći da smo zadovoljni.

Planovi za naredni period?

Stefan: Pre svega treba napomenuti da se ovaj servis osim u Srbiji pokazao kao uspešan u Ukrajini, Mađarskoj, Kazahstanu, Turskoj, Rusiji i UAE, tako da smo od partnerske firme Homsters dobili know-how, na osnovu iskustva na inostranim tržištima. Tako sada imamo proizvod koji nastoji da prema izgledu i korisnosti bude poput Airbnb, Booking i drugih relevantnih sajtova.

Radićemo na kompletiranju ponude, podizanju kvaliteta usluge, kako naše tako i ostalih učesnika na tržištu na koje možemo pozitivno da utičemo. Takođe, radićemo na puštanju naprednih funkcionalnosti koje tržište traži. Namera nam je da korisnicima ponudimo najbolje moguće iskustvo prilikom odabira novog doma. Želimo da svakom kupcu budemo prvi izbor. Takođe, izuzetno nam je važno da korisnik našeg sajta bude zadovljan izborom koji je napravio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.