Kupci traže novogradnju - sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Kupci traže novogradnju – sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Korisnicima sajta za oglašavanje nekretnina 4zida.rs odnedavno je dostupan novi servis za prezentaciju i pretragu novih stanova.

Izgradnja novih stanova u prvih šest meseci tekuće godine porasla je za 39,2% u odnosu na isti period prošle godine što ukazuje na značajan rast interesovanja kupaca za novogradnju. Vođeni ovim rastom, sajt 4zida.rs koji je u vlasništvu Infostud grupe predstavio je novi servis po imenu Novogradnja sa ciljem da korisnicima na jednom mestu predstave ponudu novih stanova, kao i onih u izgradnji.

Kako kažu sa sajta, potencijalnim vlasnicima stanova sada su dostupni rokovi za završetak radova, broj i struktura stambenih jedinica sa detaljnim tlocrtima, materijali koji se koriste u izgradnji (u pojedinim prezentacijama), informacije o investitoru – kao i ažurni podaci o statusu prodatih stanova u ponudi.

Prezentacije, koje će se u narednom periodu dodatno popunjavati, davaće i sliku o celom stambenom kompleksu sa podacima važnim za svakodnevni život u naselju: blizina škole, vrtića, trgovinskih objekata i slično. O novom servisu, razgovarai smo sa Stefanom Markovićem, direktorom sajta 4zida.rs koji je Infostud akvizirao krajem 2016. godine.

Novogradnja je dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Da li su drugi gradovi u planu?

Stefan: Da, apsolutno. Ovo je samo početak. Činjenica je da mi i u prvoj iteraciji koja je sada aktivna možemo našim korisnicima da ponudimo 35 projekata u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Svaki naš korisnik zaslužuje da vidi ponudu novogradnje u svom gradu, te ćemo nastojati da im ubrzo to i omogućimo. Ponuda u tim gradovima će zavisiti od samog stanja na mikro tržištu, što nužno zavisi od ekonomske moći lokalnog stanovništva.

Kako ekonomska moć jača, javlja se i sama potreba za novim stanovima. Trenutno stanje na tržištu jeste da cena kvadrata raste, u odnosu na prethodni period. Na osnovu našeg istraživanja zaključujemo da prosečna cena kvadrata u novogradnji u Beogradu premašuje 1.800 evra. U ostalim gradovima se kreće od 700 evra, pa sve do 1.500 kada su u pitanju luksuzniji objekti ili centralne lokacije.

Da li su planirana nova prikazna rešenja?

Stefan: Definitivno postoji namera sa naše strane. Ima puno toga, međutim dosta zavisi od spremnosti tržišta da prihvati napredna rešenja. Što se tiče narednih unapređenja, namera nam je da prezentacije projekata dopunimo informacijama kao što su materijali od kojih je sagrađena zgrada, kako onih koji se koriste za grube radove, tako i za eksterijer i enterijer.

Nova funkcija trebalo bi vremenom da se proširi i na druge gradove u Srbiji, što će u velikoj meri zavisiti od ekonomske moći i zainteresovanosti lokalnog stanovništva za novogradnjom.

Takođe, želimo da potencijalnim kupcima približimo kraj u kome se gradi objekat za koji su zainteresovani, budući da je prvi kriterijum prilikom kupovine nekretnine lokacija. Trenutno radimo na razvoju ove ideje i tražimo adekvatno rešenje da bi opis kraja stvorio što bolju sliku, pre svega navođenjem relevantnih institucija i objekata koji se nalaze u okolini, a potrebne su svakodnevnom funkcionisanju.

Šta korisnici kažu o novom servisu?

Stefan: Što se korisnika sajta tiče, još uvek nismo ispitali stavove, čekamo da prođe dovoljno vremena da bismo mogli da dobijemo kvalitetne povratne informacije. Ono što stalno dobijamo kao feedback sa terena jesu jako dobri komentari investitora. Zapravo, ovo je za njih višestruko koristan servis, olakšava im prezentaciju i ubrzava prodaju nekretnina.

Takođe, dosta pozitivno utiče na stepen poverenja potencijalnih kupaca prema njima, jer prezentacije sadrže prikaze do sada završenih referentnih projekata svakog investitora. Inače, za tri nedelje otkako je Novogradnja plasirana u javnost zabeležili smo blizu 23.000 poseta i oko 17.000 jedinstvenih korisnika. Možemo reći da smo zadovoljni.

Planovi za naredni period?

Stefan: Pre svega treba napomenuti da se ovaj servis osim u Srbiji pokazao kao uspešan u Ukrajini, Mađarskoj, Kazahstanu, Turskoj, Rusiji i UAE, tako da smo od partnerske firme Homsters dobili know-how, na osnovu iskustva na inostranim tržištima. Tako sada imamo proizvod koji nastoji da prema izgledu i korisnosti bude poput Airbnb, Booking i drugih relevantnih sajtova.

Radićemo na kompletiranju ponude, podizanju kvaliteta usluge, kako naše tako i ostalih učesnika na tržištu na koje možemo pozitivno da utičemo. Takođe, radićemo na puštanju naprednih funkcionalnosti koje tržište traži. Namera nam je da korisnicima ponudimo najbolje moguće iskustvo prilikom odabira novog doma. Želimo da svakom kupcu budemo prvi izbor. Takođe, izuzetno nam je važno da korisnik našeg sajta bude zadovljan izborom koji je napravio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.