Kupci traže novogradnju - sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Kupci traže novogradnju – sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Korisnicima sajta za oglašavanje nekretnina 4zida.rs odnedavno je dostupan novi servis za prezentaciju i pretragu novih stanova.

Izgradnja novih stanova u prvih šest meseci tekuće godine porasla je za 39,2% u odnosu na isti period prošle godine što ukazuje na značajan rast interesovanja kupaca za novogradnju. Vođeni ovim rastom, sajt 4zida.rs koji je u vlasništvu Infostud grupe predstavio je novi servis po imenu Novogradnja sa ciljem da korisnicima na jednom mestu predstave ponudu novih stanova, kao i onih u izgradnji.

Kako kažu sa sajta, potencijalnim vlasnicima stanova sada su dostupni rokovi za završetak radova, broj i struktura stambenih jedinica sa detaljnim tlocrtima, materijali koji se koriste u izgradnji (u pojedinim prezentacijama), informacije o investitoru – kao i ažurni podaci o statusu prodatih stanova u ponudi.

Prezentacije, koje će se u narednom periodu dodatno popunjavati, davaće i sliku o celom stambenom kompleksu sa podacima važnim za svakodnevni život u naselju: blizina škole, vrtića, trgovinskih objekata i slično. O novom servisu, razgovarai smo sa Stefanom Markovićem, direktorom sajta 4zida.rs koji je Infostud akvizirao krajem 2016. godine.

Novogradnja je dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Da li su drugi gradovi u planu?

Stefan: Da, apsolutno. Ovo je samo početak. Činjenica je da mi i u prvoj iteraciji koja je sada aktivna možemo našim korisnicima da ponudimo 35 projekata u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Svaki naš korisnik zaslužuje da vidi ponudu novogradnje u svom gradu, te ćemo nastojati da im ubrzo to i omogućimo. Ponuda u tim gradovima će zavisiti od samog stanja na mikro tržištu, što nužno zavisi od ekonomske moći lokalnog stanovništva.

Kako ekonomska moć jača, javlja se i sama potreba za novim stanovima. Trenutno stanje na tržištu jeste da cena kvadrata raste, u odnosu na prethodni period. Na osnovu našeg istraživanja zaključujemo da prosečna cena kvadrata u novogradnji u Beogradu premašuje 1.800 evra. U ostalim gradovima se kreće od 700 evra, pa sve do 1.500 kada su u pitanju luksuzniji objekti ili centralne lokacije.

Da li su planirana nova prikazna rešenja?

Stefan: Definitivno postoji namera sa naše strane. Ima puno toga, međutim dosta zavisi od spremnosti tržišta da prihvati napredna rešenja. Što se tiče narednih unapređenja, namera nam je da prezentacije projekata dopunimo informacijama kao što su materijali od kojih je sagrađena zgrada, kako onih koji se koriste za grube radove, tako i za eksterijer i enterijer.

Nova funkcija trebalo bi vremenom da se proširi i na druge gradove u Srbiji, što će u velikoj meri zavisiti od ekonomske moći i zainteresovanosti lokalnog stanovništva za novogradnjom.

Takođe, želimo da potencijalnim kupcima približimo kraj u kome se gradi objekat za koji su zainteresovani, budući da je prvi kriterijum prilikom kupovine nekretnine lokacija. Trenutno radimo na razvoju ove ideje i tražimo adekvatno rešenje da bi opis kraja stvorio što bolju sliku, pre svega navođenjem relevantnih institucija i objekata koji se nalaze u okolini, a potrebne su svakodnevnom funkcionisanju.

Šta korisnici kažu o novom servisu?

Stefan: Što se korisnika sajta tiče, još uvek nismo ispitali stavove, čekamo da prođe dovoljno vremena da bismo mogli da dobijemo kvalitetne povratne informacije. Ono što stalno dobijamo kao feedback sa terena jesu jako dobri komentari investitora. Zapravo, ovo je za njih višestruko koristan servis, olakšava im prezentaciju i ubrzava prodaju nekretnina.

Takođe, dosta pozitivno utiče na stepen poverenja potencijalnih kupaca prema njima, jer prezentacije sadrže prikaze do sada završenih referentnih projekata svakog investitora. Inače, za tri nedelje otkako je Novogradnja plasirana u javnost zabeležili smo blizu 23.000 poseta i oko 17.000 jedinstvenih korisnika. Možemo reći da smo zadovoljni.

Planovi za naredni period?

Stefan: Pre svega treba napomenuti da se ovaj servis osim u Srbiji pokazao kao uspešan u Ukrajini, Mađarskoj, Kazahstanu, Turskoj, Rusiji i UAE, tako da smo od partnerske firme Homsters dobili know-how, na osnovu iskustva na inostranim tržištima. Tako sada imamo proizvod koji nastoji da prema izgledu i korisnosti bude poput Airbnb, Booking i drugih relevantnih sajtova.

Radićemo na kompletiranju ponude, podizanju kvaliteta usluge, kako naše tako i ostalih učesnika na tržištu na koje možemo pozitivno da utičemo. Takođe, radićemo na puštanju naprednih funkcionalnosti koje tržište traži. Namera nam je da korisnicima ponudimo najbolje moguće iskustvo prilikom odabira novog doma. Želimo da svakom kupcu budemo prvi izbor. Takođe, izuzetno nam je važno da korisnik našeg sajta bude zadovljan izborom koji je napravio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.