Kupci traže novogradnju - sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Kupci traže novogradnju – sajt 4zida.rs lansirao novi servis za pretragu stanova u izgradnji

Korisnicima sajta za oglašavanje nekretnina 4zida.rs odnedavno je dostupan novi servis za prezentaciju i pretragu novih stanova.

Izgradnja novih stanova u prvih šest meseci tekuće godine porasla je za 39,2% u odnosu na isti period prošle godine što ukazuje na značajan rast interesovanja kupaca za novogradnju. Vođeni ovim rastom, sajt 4zida.rs koji je u vlasništvu Infostud grupe predstavio je novi servis po imenu Novogradnja sa ciljem da korisnicima na jednom mestu predstave ponudu novih stanova, kao i onih u izgradnji.

Kako kažu sa sajta, potencijalnim vlasnicima stanova sada su dostupni rokovi za završetak radova, broj i struktura stambenih jedinica sa detaljnim tlocrtima, materijali koji se koriste u izgradnji (u pojedinim prezentacijama), informacije o investitoru – kao i ažurni podaci o statusu prodatih stanova u ponudi.

Prezentacije, koje će se u narednom periodu dodatno popunjavati, davaće i sliku o celom stambenom kompleksu sa podacima važnim za svakodnevni život u naselju: blizina škole, vrtića, trgovinskih objekata i slično. O novom servisu, razgovarai smo sa Stefanom Markovićem, direktorom sajta 4zida.rs koji je Infostud akvizirao krajem 2016. godine.

Novogradnja je dostupna u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Da li su drugi gradovi u planu?

Stefan: Da, apsolutno. Ovo je samo početak. Činjenica je da mi i u prvoj iteraciji koja je sada aktivna možemo našim korisnicima da ponudimo 35 projekata u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Svaki naš korisnik zaslužuje da vidi ponudu novogradnje u svom gradu, te ćemo nastojati da im ubrzo to i omogućimo. Ponuda u tim gradovima će zavisiti od samog stanja na mikro tržištu, što nužno zavisi od ekonomske moći lokalnog stanovništva.

Kako ekonomska moć jača, javlja se i sama potreba za novim stanovima. Trenutno stanje na tržištu jeste da cena kvadrata raste, u odnosu na prethodni period. Na osnovu našeg istraživanja zaključujemo da prosečna cena kvadrata u novogradnji u Beogradu premašuje 1.800 evra. U ostalim gradovima se kreće od 700 evra, pa sve do 1.500 kada su u pitanju luksuzniji objekti ili centralne lokacije.

Da li su planirana nova prikazna rešenja?

Stefan: Definitivno postoji namera sa naše strane. Ima puno toga, međutim dosta zavisi od spremnosti tržišta da prihvati napredna rešenja. Što se tiče narednih unapređenja, namera nam je da prezentacije projekata dopunimo informacijama kao što su materijali od kojih je sagrađena zgrada, kako onih koji se koriste za grube radove, tako i za eksterijer i enterijer.

Nova funkcija trebalo bi vremenom da se proširi i na druge gradove u Srbiji, što će u velikoj meri zavisiti od ekonomske moći i zainteresovanosti lokalnog stanovništva za novogradnjom.

Takođe, želimo da potencijalnim kupcima približimo kraj u kome se gradi objekat za koji su zainteresovani, budući da je prvi kriterijum prilikom kupovine nekretnine lokacija. Trenutno radimo na razvoju ove ideje i tražimo adekvatno rešenje da bi opis kraja stvorio što bolju sliku, pre svega navođenjem relevantnih institucija i objekata koji se nalaze u okolini, a potrebne su svakodnevnom funkcionisanju.

Šta korisnici kažu o novom servisu?

Stefan: Što se korisnika sajta tiče, još uvek nismo ispitali stavove, čekamo da prođe dovoljno vremena da bismo mogli da dobijemo kvalitetne povratne informacije. Ono što stalno dobijamo kao feedback sa terena jesu jako dobri komentari investitora. Zapravo, ovo je za njih višestruko koristan servis, olakšava im prezentaciju i ubrzava prodaju nekretnina.

Takođe, dosta pozitivno utiče na stepen poverenja potencijalnih kupaca prema njima, jer prezentacije sadrže prikaze do sada završenih referentnih projekata svakog investitora. Inače, za tri nedelje otkako je Novogradnja plasirana u javnost zabeležili smo blizu 23.000 poseta i oko 17.000 jedinstvenih korisnika. Možemo reći da smo zadovoljni.

Planovi za naredni period?

Stefan: Pre svega treba napomenuti da se ovaj servis osim u Srbiji pokazao kao uspešan u Ukrajini, Mađarskoj, Kazahstanu, Turskoj, Rusiji i UAE, tako da smo od partnerske firme Homsters dobili know-how, na osnovu iskustva na inostranim tržištima. Tako sada imamo proizvod koji nastoji da prema izgledu i korisnosti bude poput Airbnb, Booking i drugih relevantnih sajtova.

Radićemo na kompletiranju ponude, podizanju kvaliteta usluge, kako naše tako i ostalih učesnika na tržištu na koje možemo pozitivno da utičemo. Takođe, radićemo na puštanju naprednih funkcionalnosti koje tržište traži. Namera nam je da korisnicima ponudimo najbolje moguće iskustvo prilikom odabira novog doma. Želimo da svakom kupcu budemo prvi izbor. Takođe, izuzetno nam je važno da korisnik našeg sajta bude zadovljan izborom koji je napravio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Tehnologija

Šta nam donose srpski AppStore i Apple Pay? (gost Ivan Jelić)

Moglo bi se reći da je ova godina za korisnike Apple uređaja u Srbiji konačno donela lepe stvari poput srpskog App Store-a, ali i drugih servisa ove kompanije. U novoj epizodi Netokracijinog podcasta govorili smo upravo o tome, ali i šta ova 'tech' kompanija sprema od novina za čitav svet.

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?