Sajt 4zida.rs predstavio interaktivne skice i fotografije od 360 stepeni

Sajt 4zida.rs predstavio interaktivne skice i fotografije od 360 stepeni

Pod sloganom 'Nekretnine u pokretu' - sajt 4Zida.rs predstavio je ove jeseni nove funkcionalnosti koje posetiocima pružaju mogućnost da se još bolje upoznaju sa nekretninama koje pretražuju. Budući vlasnici i podstanari tako su u mogućnosti da putem 3D prikaza detaljnije pogledaju željenu kući ili stan, ali i da saznaju više o lokaciji nekretnine uz interaktivnu skicu zemljišta.

Ukoliko ste u potrazi za nekretninom putem Interneta, proces najčešće započinjete pregledom oglasa koji su često bez detaljnog opisa, dok je iz priloženih fotografija teško steći pravu sliku o rasporedu i veličini prostorija.

Upravo iz tih razloga, sajt 4Zida.rs uveo je nedavno 3D interaktivnu turu sa fotografijama od 360 stepeni. Sada je moguće videti realan prikaz željene nekretnine u trodimenzionalnoj formi, „prošetati“ kroz nju i pogledati detaljan prikaz – vlasnici stanova i prodavci tako mogu postaviti 3D prikaz svojih nekretnina koje oglašavaju.

Iz Infostud grupe dodaju da se među novinama našla i interaktivna skica koja predstavlja prikaz plana nekretnine i omogućava da se klikom na željenu skicu prostorije, korisniku prikaže fotografija iste. Budući da je lokacija jedan od osnovnih kriterijuma prilikom izbora nekretnine, korisnicima se nudi i mogućnost prikaza stana ili kuće na mapi. Osim dosadašnjeg prikaza oglasa u formi listinga, moguće je odabrati opciju da se nekretnine prikazuju kao tagovi na mapi – značajno olakšavajući pretragu prema kriterijumu lokacije.

Negovanje milenijalaca kao budućih kupaca nekretnina

„Prateći najnovije trendove u svetu nekretnina, sajt 4Zida.rs kao jedan od najmlađih članova Infostud grupe nastavlja sa razvojem na tehničkom polju, kako bi što bolje odgovorio na zahteve modernih korisnika“, kažu iz Infostuda, dodajući da je rezultat tehnoloških inovacija poseta sajtu koja se u protekle dve godine povećala čak 10 puta, kao i broj aktivnih korisnika koji je porastao za više od 7 puta.

Zanimljivo je napomenuti da su poslednja istraživanja agencije Nielsen Audience Measurement pokazala da je reklamno tržište u Srbiji tokom 2016. godine zabeležilo blagi rast i iznosilo je oko 174 miliona evra. Takođe, broj korisnika Interneta kontinuirano raste i oko 72,2% ljudi u Srbiji je barem u nekom momentu koristilo Internet.

Iako je sajt 4zida.rs nastao 2009. godine, Infostud grupa akvizirala je servis u septembru prošle godine, zakoračivši tako u domen nekretnina.

Najbrojniji konzumenti Interneta svakako su osobe između 18-35 godina, njih čak 84% koristi web, dok se odmah iza njih nalazi generacija od 36 do 49 godina sa udelom od 71%. Primenimo li ove podatke na tržište nekretnina i njihovo oglašavanje, brzo ćemo doći do zaključka da ljudi najčešće na Internetu oglašavaju i pretražuju stanove i kuće.

Iz Infostuda zaključuju kako je starosna grupa koja to najčešće radi jeste upravo ona grupa od 36 do 49 godina, dok su milenijalci budući učesnici u prometu nekretnina koji se kao korisnici moraju već sada negovati – od nekoga ko iznajmljuje stan, do nekoga ko će uskoro biti u mogućnosti da kupi nekretninu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.