MetaHuman Creator predstavlja aplikaciju koja se pokreće iz browser-a, a koja je dizajnirana tako da produkciju digitalnih ljudi ubrza sa par nedelja ili meseci na manje od sat vremena - bez smanjenog kvaliteta.
Kako se navodi u saopštenju, kreiranje uverljivih digitalnih ljudi je izuzetno kompleksan proces, a u proteklih par godina u Unreal Engine-u prikazano je nekoliko sjajnih primera uverljivih digitalnih ljudi – fiktivnih osoba poput Senue ili Siren, do digitalnih dvojnika kao što su Andi Serkis ili Majk Sejmour.
Kompanije poput 3Lateral-a i Cubic Motion-a, deo porodice Epic Games-a, radile su na unapređenju tog polja i danas su predstavile MetaHuman Creator – alat za kreiranje digitalnih ljudi u cloud-u.
Aplikacija se, navodi se dalje u saopštenju, oslanja na rastuću biblioteku podataka koja opisuje širok diapazon izgleda ljudi i gestikulativnih formi, a na osnovu koje je moguće kreirati uverljive karaktere kroz intuitivno iskustvo koje kombinuje modelovanje i oblikovanje lica do željenih rezultata:
Kroz taj proces, MetaHuman Creator kombinuje stvarne karakteristike lica iz date biblioteke i kroz određena ograničenja u procesu modelovanja osigurava da novo-kreirani karakteri ostanu verodostojni. U alatu možete odabrati početan set lica, a koje želite da koristite kao instancu biblioteke tako da novo lice koje kreirate zapravo bude zasnovano na podacima izvedenim iz ovih unapred izabranih lica.
Iz 3Laterala takođe navode i da se za digitalnog čoveka može odabrati neka od 30 varijanti frizura, a mogu se birati i ponuđene opcije za garderobu, kao i adekvatne proporcije za telo od 18 ponuđenih proporcija. “Kada ste zadovoljni dizajnom svog karaktera, možete da ga preuzmete kroz Quixel Bridge, a vaš karakter će biti isporučen sa LOD-ovima, i spreman za animaciju i motion capture u Unreal Engine-u. Takođe ćete imati pristup i source podacima u formi fajla za Maya softver – gde source podaci obuhvataju 3D mesh-eve, skelet, facijalni rig, kontrole za animaciju, i relevantne teksture”, navode oni.
MetaHuman Creator će biti spreman za testiranje u okviru Early Access programa koji je u planu za naredne mesece.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!